Bir gün Safinaz ile Hayriye beraber oturmuş dondurma yiyorlarmış.Dondurma o kadar güzelmişki yeni bir tane daha almak istemişler.Hemen markete gitmişler.Fakat markete gittiklerinde sadece bir tane dondurma kaldığını görmüşler.Hayriye ile Safinaz aralarında sayışma yapmışlar ve Hayriye çıkmış.Safinaz hayal kırıklığına uğramış.Ama onlar arkadaşmiş.Hayriye güzel bir şekilde dondurmaya koşarken dondurma bölümünün boş olduğunu görmüş.Son dondurmayı Abdulrezak almış çünkü.Sonra Hayriyenin Yüzü düşmüş.Safinazla Hayriye dışarı çıkmışlar.Sokakta oyun oynayan çocukları görmüşler.Sonra Safinaz Hayriyeye demişki bizde oynayakmi? Hayriye kabul etmiş.Sonra oynayan çocuklardan izin istemişler çocuklarda kabul etmiş.Fakat bir sorun varmış hayriye sırasını beklemiyor sürekli oynuyormuş .Sonra Cabbar hayriyeye vurmuş .Hayriye şok olmuş.Safinazda bim.Oyundan atmışlar bu ikili tostlari.Safinaz arkadaşına kizsada belli etmemiş.Bunlar evlerine dagilmislar.O gece Hayriye rüyasında çok garip şeyler görmüş.Sabah kalkar kalkmaz safinaza gidip anlatmış.Sonra bizim bu patatesler gidip yürüyüş yapmışlar.Yürüyüş yaparken Hayriyeyle safinaz bir gerçeğin farkına varmış.Herkes bilgisayarlarla telefonlarla ilgileniyor milli kültürü unutmuş sanalda takılıyormuş.Sonra safinaz bunları düşünürken üzüntüden ölmüş hayriye şok , altına yapmış .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Safinazın Hayriyesi
HumorGarip , fakat can sıkıntısı amacıyla yazılmış saçma sapan ama eğlenceli snlsbx bi kitap.kznxkxnxk xznzlznxmx.xmmxnzm