1.Mutarea

104 8 3
                                    

Toti oamenii au probleme in familie , unii mai multe , altii mai putine. Mya si mama ei , Elizabeth , faceau parte dintr-o familie cu multe probleme. Tatal fetei era un tata perfect , o iubea pe Mya si pe Liz ( asa cu o alinta acesta pe mama fetei ) , le rasfata , se distrau impreuna , petreceau mult timp impreuna , erau familia pe care oricine si-o dorea . Asta pana intr-o zi cand Marian (tatal) a facut un pariu sportiv cu niste prieteni si l-a pierdut. In ziua aia el a pierdut o suma mare de  bani , aproape 10000 de dolari , fara ca Elizabeth sa afle , Marian a inceput sa joace la pacanele pentru a recupera banii , dar era in zadar tot ce castiga baga iar si iar la pariuri.
Acesta a tinut-o asa aproape 3 luni , pana a aflat sotia , aceasta nu ar fi aflat , dar pana acum 3 luni ei nu aveau probleme cu banii , cu facturile , datoriile , dar incetul cu incetul nu le mai ajungeau banii , asa ca aceasta a fost la banca pentru a scoate bani din contul sotului si atunci a avut o surpriza foarte neplacuta , in banca nu mai erau decat 200 de dolari.
S-a dus acasa ingrijorata ca cineva i-a spart contul barbatului.
  — Mya!
  — Da , mamă...ce s-a intamplat?
  —Am fost la banca sa scot bani pentru a plati factura la apa , si in cont mai sunt doar 200 de dolari.
  — Doar 200 de dolari? Ma duc sa-l intreb pe tata...
  — Ai grijă să nu-l enervezi prea tare ,fiindcă sigur e beat..
  —Bine mamă.
Aceasta s-a dus in camera unde se afla tatal sau.
  —Tată...
  — Ce mai vrei și tu?!spune el enervat.
  —Am venit sa te intreb ceva.
  — Spune odată!
  —Mama a fost la banca si a constatat ca mai sunt 200 de dolari.
  —Ce cauta maica-ta acolo?! Nu e treaba voastra!
  — Dar...
  —Niciun " dar"!
Acesta s-a apropiat de ea si i-a tras o palma spunandu-i:
  —Spunei mamei tale ca daca o intereseaza ce fac eu, va manca bătaie soră cu moartea! Ai înțeles?
  —Ddda...spune ea cu o voce tremurânda.
Aceasta nu s-a putut abține să nu plângă si a fugit in camera ei. Elizabeth auzind țipetele soțului ei, si-a dat seama ca s-a intamplat ceva.
—Mya, draga mea, ce s-a intamplat?
—M-a batut, spune ea...
—Gata! Mi-a ajuns! Plecam de aici...asteptam doar sa plece el la carciuma.
—Pai mamă, unde plecam?
—O mai știi pe dna. Georgescu?
—Da.
—Nu mai știi ca ne-a propus sa locuim cu ea ?
—Ba da.
— Pregateste-ți bagajul. Vom pleca imediat ce el se duce la cârciumă. Să nu pierdem timpul.
Cele doua si-au facut repede bagajele,acum asteptau doar ca barbatul sa plece de acasa.
Dupa vreo 20 de minute de asteptare se aude usa trantindu-se,in momentul acelsa Liz si Mya au iesit in acelasi timp din camera unde se aflau si s-au dus sa verifice daca Marian era cel care tranti-se usa,si asa si era,barbatul cel violent pleca-se.
Au luat tot ce credeau ca le e de folos si au plecat spre doamne Georgescu.Acestea au stat la dansa aproximativ o saptamana,pana cand Elizabeth a gasit o casuta mica si decenta intr-un cartier din Boston.

***

Fetele au ajuns la noua lor casa,era intr-un cartier destul de retras,asta ca tatalui Myei sa îi fie greu să le găsească,deşi erau slabe sansele ca pe acesta sa îl intereseze plecarea celor doua.
—Mama , e foarte frumoasa casa!spuse Mya.
—Stiu , draga mea!Acum trebuie sa imi gasesc de serviciu.
—Te uiti si tu prin ziar maine dimineata.
—Da , sper să şi gasesc ceva bun.
Acestea au luat prima lor cină în casa cea noua , apoi s-au pus să doarmă , pentru ca fusese o saptamană plina.

Hey ,speram sa va placa capitolul acesta,scuzati-ne eventualele greseli! :*

Casa de la capatul straziiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum