6.Psihologul

41 6 0
                                    

Dupa o ora :
- Mya!! Deschide!spune Elisabeth ingrijorata. Nu te comporta asa!
- Lasa-ma! De ce nu crezi in Tina?! Asa nebuna ma crezi? Stai linistita, inca nu am innebunit!spune ea cu lacrimi in ochi.
- Deschide usa sa discutam ceva..
Aceasta s-a indreptat spre usa sa deschida, dar iar aparuse lumina aceea puternica.
" Nu din nou..."spune ea...
-Buna , Mya! Sper ca nu te-am speriat.
- Nuuu...deloc , spune ea sarcastică..
Auzind-o pe Mya vorbind, Elisabeth spune:
- Fata ,mamei, vorbesti singura? Deschide usa aceea odata!
- Te avertizez. Ai la dispozitie 24h pana o convingi ca sunt reala, ca daca nu, te voi chinui toata viata!
- Bbine..spune ea speriata..
-Mya, te simti bine?striga mama.
-Da, mama. Deschid imediat..
Cand a deschis, Elisabeth intra ca fulgerul in camera spunand:
- Vom merge la psiholog.
- Mama...nu vreau. Nu am nevoie..
- Te vei duce. Daca nu vrei sa-mi zici ce se intampla cu tine, ii vei spune psihologului.
- Dar ti-am spus mama... Tina e o fantoma care la început am crezut ca imi vrea binele, dar acum ma obliga sa te conving sa crezi in ea..
- Chiar ai nevoie sa te duci! Imbraca-te! Am vorbit cu o doamna foarte draguta pe nume Christine si te va ajuta cu drag..i-am povestit de tine.
S-au imbracat si s-au dus.
- Buna ziua, doamna Christine.
- Buna ziua! Haide Mya..mama ta mi-a povestit ceva in legatura cu o fata pe nume Tina... Haide intra..
Aceasta ii face un semn discret mamei sa ramana la usa.
- Deci, draga mea, ce s-a intamplat?
- Nimic, nu ar trebui să ma aflu aici fiindca nu am nicio problemă.
-Mya, nu esti prima persoana cu care lucrez...eu cunosc foarte bine omul...
-Pai,daca va povestesc, nu o sa ma credeti..asa a facut si mama..ma crede nebuna..
- Eu o sa incerc sa te inteleg si sa iti explic anumite lucruri. Deci nu te sfii si spune.
- Pai, la capătul strazii mele se afla o casa mai ciudata unde a murit o fata. Iar eu cu niste baieti si fete am intrat sa vedem ce este acolo. Eu nu-i cunoscusem de mult timp pe acestia si nu stiam ce gandesc...acolo ei se întâlneau sa se drogheze...m-au obligat si pe mine, dar nu am vrut. Asa ca, unul din ei pe nume Adam, a vrut poate sa ma sperie si m-a impins...am cazut de la etajul unu...am auzit decat strigatul unui baiat din gasca care spunea " Haideți să fugim!" Apoi, am inchis ochii si mi-a aparut in vis acea fata pe nume Tina. Mi-a spus ca ma va proteja de Adam ca sa nu sfarsesc ca ea...
- Nu am mai intalnit asa ceva...trebuie sa vorbesc cu mama ta..
- Aaaa...deci, si dumneavoastra ma credeti nebună?
- Nu..nu ma intelege gresit...vreau decat sa o sfatuiesc ceva pe mama ta.
_________________
Cam atat si cu capitolul acesta, sperăm că va placut si așteptăm comentariile voastre..incercam sa postam cat mai des posibil :)

Casa de la capatul straziiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum