3."Tu cine esti?!"

50 6 0
                                    

Tom si Adam erau in fata,Brigitte, cu mine si Dayana eram la mijloc si Luck in spate.Cand am ajuns in fata usii Tom spune razand:
-Aveti grija la fantome!
-Ha ha,ce amuzant!spune Mya.
-3...2...spuse Adam.
-1,zice Luck si ne împinge din spate.
Am intrat,totul era acoperit cu plastic,asta ca sa nu se prafuiasca mobila.
Luck si Tom au inceput sa ia ciolofanele de peste tot si sa le arunce de colo-colo.
Mya analiza casa,de sus pana jos.
La un moment dat,gasca se aduna in jurul măsuței de cafea ,asa ca s-a dus si aceasta.
-Ce faceti?!intreba ea ,uitandu-se curioasa la pungutele care erau puse pe masa.
-Ne distram!raspunse Tom,sarcastic ca de obicei.
-Ce sunt alea?intreaba tot ea.
-Chestii!zise Tom.
-Ce chestii?!tot ea.
-Prea multe intrebari,ia odata si taci!spuse Dayana.
-Nu iau pana nu imi spune-ti ce sunt!
-Droguri!zise Adam.
-Poftim?!
-Nu pot sa cred ca ai fost atat de proasta incat sa nu te prinzi!spuse tot el.
-De ce sa ma prind?
-Cu noi se droga ciudata care a stat in casa asta,si nu ne drogam intr-o casa parasita,ci chiar aici!
-Poftim?!
Toti au inceput sa rade,Mya a vrut sa plece de acolo,doar ca Luck era in fata usii,deci nu ave nici o sansa.
Cand s-a intors cu fata dinspre usa,spre gasca,Adam a venit spre ea si a lovit-o,aceasta cazand pe jos.
-Lasa-ma in pace!spuse ea.
Adam s-a urcat peste ea,vrând sa o violeze,dar ea a pipait cu mainile imprejurul ei si a gasit o vaza cu care ,mai apoi,l-a lovit pe baiat in cap.A fugit sus la etaj,intr-un dormitor ,ce parea sa fi fost al unei fete.S-a ascuns sub pat si a stat acolo aproximativ 10 minute pana cand a vazut o lumina puternica si a iesit de sub pat fiind curioasa sa afle ce era stralucirea puternica.
Ea a vazut o fata cu parul negru ,imbracata intr-o camasa de noapte alba.
-Tu cine esti?!intreaba Mya.
-Eu sunt Tina,fata care a locuit in aceasta casa.
-Fata care a fost omorata de tatal sau?
-Asta nu e poveste adevarata,asta spune Adam la toata lumea.Nu m-a omorat tata cu bataia,ci el.
-El?!
-Da,a vrut sa ma drogheze,dar eu nu vroiam sa iai porcariile alea si din aceasta cauza s-a enervat,m-a violat,apoi m-a batut si m-a lasat intr-o balta de sange.
-Doamne ce om!
-Fereste-te de el,Mya.Nu îl asculta!Fugi!
Atunci fata a disparut si usa s-a trantit brusc din spate.
-Aici erai!spuse Adam cu un zambet pervers.
-Adam,nu te apropia,Adam!
Si in acel moment Mya a cazut pe geam ,tocmai de la etajul unu.

Acesta a fost si capitolul 3,sper sa va placa.O sa incercam sa postam cate un capitol pe zi in timpul saptamanii si poate doua in weekend,speram sa si reusim.

Casa de la capatul straziiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum