4."A promis!"

48 6 0
                                    

-Haideți să fugim!spun cei din gașcă.
~Din perspectiva Myei~
Eram inconștientă...îmi aminteam numai când au fugit.
Am inchis ochii. Atunci iar a aparut lumina aceea puternica. Era fata omorata de Adam.
Mi-a spus numai atât: " Voi avea grijă să nu păţeşti la fel cum am paţit-o eu..."
Atunci s-a trezit. Era pe un pat de spital bandajată la cap...
- Ce s-a intamplat? De ce sunt aici? Mama unde e?
Asistenta care o supraveghea se uita foarte ciudat deoarece nu credea sa-si revina asa de repede..
- Domnișoara Mya , ati cazut de la etajul 1... Ati fost gasita de o persoana care trecea intamplator pe acolo...
- O vreau pe mama!spune ea suspinand.
- Am anuntat-o. Va veni in curand.
Dupa 10 minute, si-a facut aparitia si Elizabeth , fiind foarte îngrijorată.
- Draga mamei, uite cate patim din cauza tatalui tau...
-Nu voi păți nimic...mi-a promis..spune ea uitandu-se in gol si zâmbind.
- Cine ti-a promis?
Atunci ea a inchis ochii si a adormit. Mama ei a ramas cu gandul la ce a spus ea...

Mya s-a recuperat incredibil de repede,toti doctorii au zis ca a avut parte de un miracol deoarece aceasta suferise un accident grav la cap.
Dupa o saptamana aceasta s-a intors acasa,pe drum vorbea cu mama ei.
-Esti foarte norocoasa,sa stii!spuse Elizabeth.
-Tina m-a ajutat!Mi.a promis ca ma va apara!
-Cine e Tina?
-Ingerul meu pazitor!
Acestea nu au mai spus nimic pana acasa,iar cand ai ajuns fata a fugit in camera ei.
Eliza nu isi putea lua gandul de la Tina, nu stia de unde îi venise ideea asta Myei si de ce o ține una si buna cu asta,asa ca a hotarat sa vorbeasca cu fiica ei.
-Mya?!spune aceasta intrand in camera fetei.
-Nu stii sa bati?!
-Nu vroiam sa deranjez,vroiam doar sa vorbesc cu tine.
-Ce e?
-Poti sa imi zici si mie mai multe despre Tina?
-Nici eu nu stiu multe despre ea,dar mi-a spus ca ma va proteja ca sa nu sfarsesc si eu ca ea.
-Draga mea,cred ca ti-ai imaginat toate astea cand erai inconstienta,Tina nu exista si nu are cum sa te protejeze.
-Bineinteles ca exista si ca ma protejeaza,altfel cum iti explici ca acum nu sunt pe un pat de spital zacand aproape moarta?!
-Pai...nu stiu.
-Vezi!Nu stii!Asa ca nu mai spune tot felul de prostii!
-Tina nu exista!
-Iesi afara!Iesi din camera mea!spuse fata enervata.
-Ma dai afara?!intreaba mama curioasa.
-Da!Iesi!
Elizabeth iese trantind usa din camera fetei.Mya s-a pus pe scaunul de langa masa din dreptul geamului si uitandu-se pe acesta ,cu lacrimi in ochi a zis:
-Bineinteles ca exista?Si ma va proteja!A promis!

Gata si capitolul acesta,ne pare rau pentru greseli,speram sa va placa. :*

Casa de la capatul straziiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum