A doua zi dimineata,Mya s-a trezit mai fericită ca niciodata,putea si ea sa se trezeasca in sfarsit fara sa auda numai tipete si certuri.S-a dus in bucatarie unde mama ei era imbracata si aranjata.
-Mama?!Unde te duci?intreaba Mya fiind placut surprinsa de Elizabeth.
- Pana sa te trezesti tu m-am uitat prin ziar si am vazut ca un restaurnat de la cateva strazi distanta angajeaza ospătariţă.
-A ok.
-Daca vrei sa mananci frigiderul este plin si din caz de iesi pe afară ai grija sa inchui usa!
-Da,mama!raspunse aceasta sec.
Eliza a plecat,Mya a mancat,apoi s-a dus sa vada ce filme are pe la televizor,vazand ca nu are nimic interesant a decis sa iasa sa se plimbe.
Aceasta se plimba pe bordura,uitandu-se prin jur,era destul de frumos cartierul,casa de pe acea strada erau destul de viu colorate,copacii inverziti toti pentru ca era vara si cativa catei mici prin curti ,care latrau.
Mergand fata asa dea lungul ajunge in fata unei case care statea sa cada,o casa parca era scoasa din filmele horror.S-a oprit sa se uite la ea,era ciudat,majoritatea caselor erau vopsite alb,crem sau roze doar asta era neagra.
-Iti place ?se aude o voce din spatele fetei.
Cand se intoarce vede un baiat de asemenea imbracat in negru si cu o privire arzatoare.
-Ce e cu casa asta?il intreaba fata pe strain.
-A fost a unei familii acum mult timp.
-Si ce s-a intamplat?intreaba aceasta curioasa
-Aveau o fata care era cuminte,doar ca intr-o zi s-a incurcat cu cine nu trebuia.A inceput sa se drogheze,sa bea,sa fumeze,iar taicasu fiindca era mai exigent a pedepsit-o cand a prins-o drogandu-se cu inca 5 intr-o casa veche.
-Cum a pedepsit-o?
-A batut-o pana a omora-o!
Fata ramasese cu gura cascata.
-Se zice ca fata inca bantuie casa si ca seara de seara auzi tipete!a zis baiatul in incercarea de a o speria pe fata.
-E hai ca pe asta nu o mai cred!Apropo,eu sunt Mya.
-Incantat de cunostinta,Mya,eu sunt Adam!spune acesta in timp ce se uita la fata si îi zambea cu coltul gurii.
Ei s-au mai plimbat apoi aproximativ o ora pana cand Adam a fost sunat si chemat de un prieten fiindca se intamplase ceva,nu a specificat si ce,dar inainte sa plece i-a propus Myei sa se intalneasca seara la casa de la capatul strazii.
Ajunsa acasa fata şi povesteste mamei ei despre casa,dar nu si despre Adam,ceea ce era ciudat fiindca ea ii zicea totul mamei ei.
-Auzi ,mama?zise fata.
-Da!
-Diseara vroiam sa ies si eu prin oras,ai treaba cu mine?
-Nu,nu am,du-te!raspunse mama.
-Ok!
Fata s-a imbracat cu o pereche de colanti negrii din piele,un maieu lărguț si jacheta neagra.
Ajunsa la casa,s-a intalnit cu Adam si 4 prieteni ai acestuia,Brigitte,Dayana,Tom si Luck.Dupa ce au facut cunostinta Adam a zis cu o voce groada:
-Sunteti gata sa intrati in casa groazei?!
-Da!spuse toti laolalta.
-Sa mergem!adauga Tom.Am terminat si capitolul 2,sper sa va placa si din nou,iertare pentru greseli! <3
CITEȘTI
Casa de la capatul strazii
Science FictionMya avea o viata buna,pana cand tatal ei a inceput sa joace la pacanele,sa faca pariuri(pe care in general le pierdea) si sa bea.Din cauza acestor circumstante ea si cu mama ei au fost nevoie sa se mute din oras.Casa noua,oameni noi si pe scurt o al...