*5*

3.4K 148 14
                                    

Sarah: Aicha wacht alsjeblieft!
Aicha: Sorry, ik...
Sarah: Nee geen sorry, degene die zich moet verontschuldigen is bitchy Yasmina
Aicha: Maar gisteren was ze zo aardig voor me
Sarah: Pfff Yasmina aardig? Hahaha dat had ik graag met me eigen ogen willen zien. Ewa maak je geen zorgen om haar, ik zorg er wel voor dat je wat tijd met Faris krijgt. Jij bent wel degene die hem wakker heeft gemaakt. We zaten hier al zo lang en jij was nog niet eens 3 min bij hem en hij was al wakker.
Aicha: Misschien was het gewoon toeval...
Sarah: Aaa wat toeval, daar geloof ik niet in. Ey maar mag ik je telnr zodat ik je kan bereiken?
Aicha: Bereiken voor wat?
Sarah: Voor wanneer Yasmina weggaat en ik jou kan bellen om langs te komen
Aicha: Ohh zo haha is goed, me nr is 06......
Sarah: Oke shoukran, ik laat het nu ff overgaan
Aicha: Oh ja ik zie het al, shitt ik heb een bericht van me moeder ontvangen. Ze is al weg. Oh nee ze denkt natuurlijk dat ik hier wel ff blijf. Wat moet ik nu doen? Ik met me domme kop heb me OV thuis gelaten.
Sarah: Blijf hier gewoon. Ik ga proberen Yasmina weg te jagen. Ze moet toch zo naar huis, want haar ouders komen zo met mijn moeder. Ze weten nog niks en ze moet het uit gaan leggen. In de tussentijd kan je gewoon hier blijven.
Aicha: Okee, uhm hoelang blijven ze nog hier?
Sarah: Haha jij kan ook zeker niet wachten tot ze vertrekt. Geen zorgen ze blijven niet lang meer.
Aicha: En wanneer gaan ze hun verloving officieel aankondigen?
Sarah: Verloving? Van wie?
Aicha: Van Faris en Yasmina
Sarah: Hahahahahaha heeft ze dat jou wijsgemaakt? Dat ze met Faris gaat trouwen? NO WAY!!!! Die kleine rat, dus daarom moest ze me zo snel mogelijk spreken. Ze zei namelijk dat ik niks moest zeggen tegen jou over het feit dat Yasmina's ouders hier zijn gekomen om Faris hand te komen vragen.
Aicha: Faris hand vragen? Hoort dat niet andersom te gaan?
Sarah: Pfff dat wijf is zo wanhopig, je weet het maar nooit
Aicha: Dus ze zijn helemaal niet verloofd of wat dan ook?
Sarah: Nee, Faris heeft het geweigerd. Hij wilt echt niet trouwen met haar. Hij is al gek op iemand anders.
Aicha: Oh....
Sarah: Hahah kijk jou gezicht, hij is gek op jou joh!
Aicha: Heeft hij dat gezegd dan?
Sarah: Zowat elke dag wordt hij wakker met zo'n big smile en zingt continue dat liedje van outlandish aicha aicha. Ik word er zo gek van!
Aicha:meen je dit?
Sarah: Tuurlijk, dus maak je niet al teveel zorgen om Yasmina. Ze zal je niks maken.

Ik was zo blij, nee ik was dolgelukkig!!!! Mijn dag kon niet meer stuk. Faris is gek op mij. MIJ!! Wie had dat gedacht, ik ben helemaal niet het type meisje waarmee je hem altijd ziet rondlopen. En Sarah dat gekke meid, ik hoop maar dat ze gelijk heeft en dat Yasmina niks gaat doen. Ze was zo overtuigend over dat ze met hem zou gaan trouwen. Wie weet wat ze voor plannen heeft, mohiem we zien wel. Ik wil nu zo graag Faris zien. Ik hoop maar dat Sarah haar weg kan krijgen.

Sarah: Ey blijf ff in de wachtkamer, ik kom zo terug. Even tegen Yasmina zeggen dat ze beter nu naar huis kan gaan want onze ouders kunnen elk moment komen
Aicha: Ja is goed, ik zie je dan zo

En weg was ze. Ik hoorde even later het geschreeuw van Yasmina en ging snel achter de koffie apparaat verstoppen. Ze mag me hier niet zien anders gaat ze nooit weg. Gelukkig ze verliet het gebouw en de kust was eindelijk veilig voor mij. Ik hoorde Sarah me roepen dat ik kon komen. Ik liep helemaal opgewonden z'n kamer binnen. En daar lag hij, meskien. Ik vraag me af of hij wel uberhaubt iets kan zeggen, want heb z'n stem nog helemaal niet gehoord. En hij bleef me maar aankijken met een glimlach. Oeff die glimlach dat elke hart doet smelten. Ik vroeg aan Sarah of hij nog iets heeft gezegd.

Faris: Dag prinses... sorry ik ben wat schor
Aicha: AAAAAAHHH!! Je praat eindelijk
Ik sprong op hem af en gaf hem een grote knuffel
Faris: Wooh rustig aan, je knijpt me plat
Aicha: Oh sorry, heb je pijn. Was niet mijn bedoeling
Faris: Geintje, ik ben nog heel
Sarah: Sukkel je hebt ons echt gek gemaakt weet je dat? En net deed je alsof je niet kon praten
Faris: Ik had ff geen zin om tegen Yasmina te praten
Sarah: Ja neem het je niet kwalijk. Wie wilt dat wel
Aicha: haha, je hebt ons echt ongerust gemaakt.
Faris: Sorry, maar ik word weer beter en dan word je gek van mijn aanwezigheid
Aicha: Nou nee, dat zie ik niet snel gebeuren
Faris: Hoe is het trouwens met je arm?
Aicha: Oh me arm, die was helemaal vergeten. Doet niet echt pijn meer. Maar maak je daar geen zorgen om, jij moet eerst weer 100% de oude zijn
Faris: Ben ik ook, ik moet nog een paar dagen hier blijven voor controle en dan mag ik naar huis. Is mam al thuis trouwens?
Sarah: Nee nog niet, ze komen zo. En ze weten nog van niks!
Faris: Serieus? Hebben ze niet gebeld dan?
Sarah: Waarschijnlijk wel maar niemand was thuis om het op te nemen, maar komt goed. Yasmina legt ze het wel uit

Jij die me ogen opende (af).Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu