okul çıkışı

77 5 3
                                    

okulun bitmesine sadece 10 dakka kalmıştı içimdeki bu sıkıntı gitmiyecek gibi görünüyordu gaye yüzümden anlamıştı ama benim elimde olan bir şey değildi sabahtan beri böyleydim yapmacık olamazdımda . ve zilin çalmasıyla yerimden kalktım eve doğru bizim tayfayla ilerliyorduk gökyüzü simsiyahtı dumandan olmalıydı eve yaklaştıkça dumanlar artıyordu ya içimdeki his o daha da artmıştı . gaye
•şu dumanlar sizin evden mi geliyor diye bana bakarak konuştu.
üstüme alınmak istemiyordum onun için hayırı gayenin yüzüne yapıştırdım . eve baya yaklaşmıştık dumanlar daha da fazlalaştı ya gaye haklıysa diyen içimdeki sese uyarak koşmaya başladım . ev karşımdaydı itfaiye polis ambulans bu üçlüde karşımdaydı. aman tanrım neler olmuştu evin sağ tarafı yanıyor ama diyer tarafı şimdiden kül olmuştu bile . allahım sen bana yardım et ❗️

•karsağ kızım gel yanıma :(
bu halamdı ağlıyordu bana baktı sarıldı bıraktı ve tekar sarıldı
•kapa gözlerini hadii
diyerek eliyle ne kadar baktırmamaya çalışsada yapamadı annemi görmüştüm onun cansız gibi yatan bedenini yanına koştum gözdamlalarım ayaklarım önce çıktılar ama ambulansın içine girince annemin yanında biri daha vardı yaa olamaz bu yoksa evvet o babamdı allahım ben ne yapıcam sen bana yardım et .

hastaneye vardımızda aklımda ne ev vardı ne de yanan eşyalarımız sadece annem ve babam vardı onlarsız ne yapardım ben tek başıma . amaliyathane den çıkan doktor annem ve babamın ismini söyleyip yakınlarını sordu . ayaklandık doktor ağzından kelimeleri çıkaramasada anlamak zor değildi . babamın ve annemin vefat ettiğini söyleyince öyle büsbütün yere yığıldım.
~~~<~~~>~~~<~~~>~~~<~~~>~~~
gözlerimi açtığımda kendimi hastanenin çoklu hasta odası gibi bir yerde buldum . perdenin arkasından gelen ses o doktorun sesine çok benziyordu :
* sakın kimseye bahsetme hayatımızımı bitirmek istiyorsun çabuk eve git ve beni bekle sakın bu olaydan kimseye bahsetme .
dedi ve sustu perdeyi çektiğinde gözlerimi kapattım öldüm falan sansın diye sonuçta ne anem vardı nede babam onlar gitti bende gitmek istiyordum . bi müddet daha uyuyunca halamın yanında uyandım bana bakıyodu.
* nasılsın bebeğim , daha iyi oldunmu ha ?
iyiyim hala deyip geçiştirdim onu anlamıştı kötü olduğumu benim taburcu olduğumu söyledi evimizi merak etmememi kafama takamamamı anlatıyordu bana ama ne fayda annem kadar iyi değildi ben bu dünyada nasıl nefes alcağımı düşünürken halam konuşmaya devam ediyordu okul diyordu ev diyordu . neyse diyerek kaldırdı beni halama gittik galam baya zengindi bir ayakkabı fabrikası vardı . yatağımı hazırlaması için ayşe hanıma emretti . ayşe hanım odaya tekrar girdiğinde tamamdır efendim diyerek bizi ayaklandırdı yukarı çıktık temiz ve güzel mor karışım fuşya renkli bir odada durduk yatağı işaret etti halam tamam dercesine yatağa yattım çaresizliğim miydi bu bilmiyorum ama uykum vardı sürekli kafamı koyduğum gibi uyudum ....

🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼

aradan tam bir aya geçmişti cenazeye gidememiştim ayaklarım izin vermemişti beynimle bana küçük bir oyun oynadılar . halam odaya girdi belliydi benle konuşacaktı
•kuzum , evinizin tamiratı bitti .eniştenide biliyorsun seni burda istemiyor bak elimden hiç birşey yok ama sana yardım edicem eviniz yeni gibi oldu koleje yazdırdım adını birde kıyafetlerini yeniledim bankaya her ay sana yeticek kadar parada yatırıcam al bak buda telefonun büyün arkadaşlarınıda kaydettim .
dedi ve sustu ne diyebilirdimki onun parasına ihtiyacım vardı ama eniştemin yaptığı hatsizliği ömrüm boyunca unutmayacağım . kafamı salladım ve evime gitmek için şöförün hazır oldunu söyleyen halam baya kızarmıştı onu daha çok utandırmamak için nerdeyse koşarak arabaya bindim .

Felaket Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin