Yangın merdiveni

23 3 0
                                    

Tahlihsiz olayla sınıfa çıktık.   Sevda bana bakıp hala bisiler anlatmaya devam etsede ben unu takmiyordum  .anlamış olmalıki bana bakarak kahkaha attı  . Neden güldünü anlamasam da hala bana bakarak gülüyodu . Dayanamayarak sordum
-neden gülüyosun ?
Bende olan gözlerini kaçırarak
-hiç seni birine benzettim bunun olayla pek ilgisi yok çünki olay o kisinin benle yasamış olduğu bir anı .
Bende istemsizce güldüm hatta neye güldümü bilmiyorken kim oldunu meraklandımdan sordum o dabana kaşlarını çatarak
-boşver benim mallık larımdan biri işte takma .
Dersin başlamasına az kaldığından koşar  adımlarla sınıfa  doğru  gidiyordum. Tam sınıfa giricektim ki yangın merdiveninden gelen seslerle irkildim . Sevda ya tuvaleti mana edip onadan ayrıldım.Sevda sınıfa girince iki attım Merakıma yenik düştüm ve kapıyı açtım . Açmamla beraber azımdan çıkan çığlıkla ben bile irkildim . Karşımda kağanın elindeki silahın altındaki  çocuk vardı . Çığlığımdan olmalı  hepsi bana döndü .
- çık burdan . Diyen kağanın sesi  beni baya korkuttu ama göz yumamazdım dimi oda onu öldüremezdi dimi yani ? Onu çok tanımasamda sevdanın anlatması onun hakkında bi iki şey biliodum .
-çıkıyımda öldür pışık canım hem artık görgü tanığıyım öldürürsen sende hapislerde sürünürsün .
Aklımdaki şey onu  peşime takıp çocuğu kurtarmaktı.
Bana dinirle bakan bir adet kağanı takmayıp lafıma devam ettim.
-Şimdi müdüre gidip anlatıcam hiç merak etme .dedimki koşmaya başladım .planım işe yaramıştı peşimden geliyordu benden baya hızlı olduğu için beni yakaladı ve sırtımı okul dolaplarından birine sertçe vurdu . Baya yakındı bana ,rahatsız olduğum için itmeye çalıştım  ama benden baya kuvvetliydi .zaten ne bekliyordum ki o bir erkekti .
-bak prenses kiminle oynadını bilmiyorsun . Dedi yüzümde hissettiğim nefesiyle karşılık verircesine:
-kendini oyuncak gibi görüyorsan .
İmalı bir bakış attım . Dahada sinirlenmişti kesin helvamı yiceklerdi .
-oyuncak gibi taş olabilirim ama bi o kadarda  sertim .şimdi sana kendimi tanıtmamı istemiyorsan gördüklerini unut sinsirella .
Resmen beni tehdit etmişti .  Korkumdan cevap veremden yanından ayrıldım resmen okkalı nir laf yemiştim. Dersede geç kalmıştım zaten . Bahçeye doğru ilerledim . Kafam allak bullak olmuştu . Saçlarımı düzeltirken aldığım meyve suyuyla  bir banka oturdum . Cidden bana zarar verir miydi ? Elinde silahla gördüğüm bi çocuktan bahsediyoduk verirdi tabi. Eve gitme ihtiyacı duysanda daha gireceğim 3 ders vardı . Sevda meraklanmıştır kesin  .
########################
Tam üç dersi atlatmıştım çıkışa bi on dakka vardı. Sevda bişeyler anlamış olsada anlatmadım korkuma . Zilin çalmasıyla ayaklanan sınıfta tek biz kalmıştık . Bende çantamı masadan alınca büyük kapıya doğru ilerliyoduk . Kafamı sağa çevirdiğimde Kağan bize bakıyordu .bi anda selam verircesine ilk iki parmağını başının üstüne koyup çekti . Allahı bar yakışıklıydı .hojdır amma banana. Geldi aklıma ve tam buna uygun oldunu düşündüğümden kendi kendime güldüm . Asıl olaya geri döndüm Kağan bana selam vermiş olamaz ya . Sevda yanımdan ayrılıp Kağanın omzunun altına girince şok olmuştum . Yerimde öylece kalakalmıştım sevda metrede sekam verip gülüşmeye başladığında kafam baya katıştı . Sevdanın sesi kulaklarımı deldi.
-Karsağ gelsene canım
Beni çağrıyodu . O Kapan domuzcuğunun yanına gitmicektim herhalde dimi .
-ben burda iyiyim sevda ama sen acele edersen iyi olcak. dediğimde Kağan çoktan bakışlarını benden kesmiş olsada mert hala bana bakıyodu.
-hadi ama karsağ şu melek gibi kızımı kırıcaksın gelsene ne olucak?
Diyen merti kıramadım daha hiç tanımıyo olsamda. Mert elini uzattı ve adını söyledi ona karşılık vererek el sıkıştık .
Sevdayla Kağanı hala çözememiştim . Bana herşeyi anlatan kız sevgili olduklarını nasıl söylemezdi dimi.
-Buda kuzenim Kağan , ay sana söylemeyi unuttum kuzenim olur Kağan .
-Beni birilerine mi anlatıyosun kuzen ? Dedi Kağan allahım onu sordumu falan mı düşündü şimdi bu egoya bak ya sen nereye ben nereye
-okula yeni bi koz gelmiş herkesi anllattım kısaca anlatmaya çalıştım ama sizin geçmişiniz çok kara olduğundan olayların azını anlatabildim . Nese Kağan buda karsağ tanışın bakem .
Dedi ve mertle uzaklaştılar arkalarından gidicektim ki kolum sıcak ve soğuğun karışımı dercesindeki bir el kapsadı .
-Ben memnun olmadım prenses .
Bana sürekli prenses diyodu . Aşalarca söylüyordu bunu biliyordum.
-seninle aynı düşünceye sahip olmak bile istemesemde haklısın .
Beni kendine çevirince yine aynı yakınlıktaydık . Okul dağılmıştı resmen sevdada yoktu.  Ya ben ne yapıcaktım .
-sonunda kabul ettin haklı oldumu prenses.
Ya sabır . Neresinden dinliyordu bu safoz beni ?
-nerenden dinliyorsun acaba  ?
Dedim ve beni tekrardan kendine çekti ve kulağıma eğildi .
-şuan tam bendede bulunan bu organla . Dedi ve kulağıma dokundu reflex olarak geçirdim karnına baya sert olmuştu . Sinirlendi belliydi yani .
-Ben kıza elimle değil aklımla vururum senle görüşücez karsağ demir.
Dedi ve benden baya uzaklaştı . Soyadımı nerden biliyoduki bu salak . Ne yani işi gücü yok beni mi araştırdı ? Hem bana be yapabilirdiki silahla galan vuramazdıya. Ben boşuna kendime felaket meyvesi demiyordum .Haklıyım ama .
Arkadaşlar kitabımı beyendiyseniz yorum yapmanızı bekliyorum çünki biliyorum baya yanlışım vardır en azından hatalarımı söyleyin. Sizleri seviyorum diyer bölümde karsağ çok yıprıcak okumanızı baya tavsiye ederim.

Felaket Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin