Παρασκευη 22/1/2016
Οπτικη γωνια Ελενης
Ξυπναω το πρωι απο το σκουντιγμα της μαμας μου. Σηκωνομαι σιγα-σιγα απο το κρεβατι και χασμουριεμαι. Κοιταζω αριστερα και βλεπω την Βιργινια μισοκοιμησμενη να σηκωνεται και να ετοιμαζεται. Ευτυχως ηταν Παρασκευη και αυριο ΣΑΒΒΑΤΟ. Σηκωνομαι απο το κρεβατι, βγαζω τα ρουχα μου απο την ντουλαπα και τα φοραω. Σημερα εβαλα κατι χαλαρω, την μαυρη μου την φορμα, την μαυρη μπλουζα και τα σπροτεξ μου. Η Βιργινια φορεσε μια γκρι φορμα, μια μαυρη μπλουζα και τα σπροτεξ της. Πηγα στην τουαλετα, εκανα την καθημερινη μου ρουτινα και πηγα στην κουζινα.
"Καλημερα μαμα"λεω με ενα χαμογελο, φοραω τα γυαλια μου και καθομαι στο τραπεζι
"Καλημερα"μου λεει και αφηνει το ποτιρι με γαλα στο τραπεζι.
"Καλημερα"ακουω την φωνη της Βιργινια και γυριζω να την κοιταξω
"Καλημερα"της λεω εγω με την μαμα και πινει το γαλα της. Μετα απο λιγα λεπτα αφου ειμασταν ετοιμες φυγαμε.
"Τι εχεις πρωτη ωρα?"με ρωταει η Βιργινια
"Αρχαια αγνωστω"λεω με βαρεμαρα
"Ααα εγω θρησκευτικα"λεω διασκεδαστικα
"Μια χαρα"της λεω και μου χαμογελαει
"Ακουσα να λεει η μαμα οτι την Κυριακη ο Shuu θα φυγει"λεει και μπορω να καταλαβω την απογοητευση στη φωνη της
"Καιρος ηταν"λεω αμεσως και με κοιταζει με σηκωμενο φρυδι
"Δε θα σου λειψει?"με ρωταει και ξεροκαταπινω. Πλακα πλακα ναι μπορει να μου λειψει λιγο.
"Ο..οχι"λεει τραυλιζοντας και δε ξανα μιλησε. Οταν εφτασα στο σχολειο μου, χαιρετησα την Βιργινια και μπηκα μεσα στο προαυλιο. Βρηκα στο παγκακι την Δεσποινα να καθεται και να ασχολειται με το κινητο της.
"Καλημερα"της λεω και καθομαι διπλα της
"Καλημερα τι κανεις?"με ρωταει και βαζει το κινητο της στην τσεπη της
"Χαλια"της λεω και με κοιταζει περιεργα
"Γιατι μωρη?"
"Την Κυριακη φευγει ο Shuu"
"Πλακα κανεις? Προλαβενω να τον ξανα δω"
"Μωρη μαζεψου!!!! Τεσπα δε ξερω αλλα δε θελω να φυγει"
"Μαλιστα. Τον θες αγαπη μου και δε το ξερεις"
"Μη λες μαλακιες"
VOUS LISEZ
My Sliver Wolf
Loup-garouΕλένη Κατσούλη ένα δεκαεπτάχρονο κορίτσι, με πρασινομελί μάτια, καστανά μαλλιά, έχει ύψος 1,68 και αθλήτρια στίβου. Ζει στην Ελλάδα με τους γονείς της και την μικρή αδέρφη της. Shuu (Άγγελος) Γιαννακόπουλος ένας δεκαεννιάχρονος φοιτητής, με γκριζοκ...