10 χρόνια μετά...
" Άντε ρε Ελένη !?!?! " ακούω τον Shuu να φωνάζει από κάτω και ξεφυσάω. Πιάνω μία χαλαρή κοτσίδα και βγαίνω από το δωμάτιο. Κατεβαίνω προσεκτικά τις σκάλες και πάω στο σαλόνι.
" Τα παιδιά ?" ρωτάω τον Shuu μόλις πάω κοντά του.
" Τα έβαλα στο αυτοκίνητο. Και οι βαλίτσες έτοιμες. Άντε πάμε " λέει και βγαίνουμε από το σπίτι. Μπαίνω στο αυτοκίνητο και κοιτάζω στα πίσω καθίσματα.
" Είναι εντάξει τα αγόρια μου ?" ρωτάω τους δίδυμους γιους μου.
" Ναι " λένε ναζιάρικα και χαμογελάνε με αποτέλεσμα να φανούν τα λευκά δοντάκια τους.
" Είστε έτοιμοι ?" μας ρωτάει ο Shuu μόλις μπαίνει στο αυτοκίνητο.
" Ναι " λέω εγώ μαζί με τα παιδιά και ξεκινάει το αυτοκίνητο προς το αεροδρόμιο.
" Πως είσαι σήμερα ?" με ρωτάει ο Shuu και μου ρίχνει μία ματιά .
" Καλύτερα, αν εξαιρέσεις ότι η μικρή μας με έχει μουρλάνει στο κλότσημα " του λέω πιάνοντας την φουσκωτή κοιλιά μου και χαχανίζει.
" Μικρή μην κουράζεις την μαμά " λέει και βάζει το δεξί του χέρι στην κοιλιά μου αλλά χωρίς να πάρει το βλέμμα του από τον δρόμο.
" Τώρα σ' άκουσε " λέω ειρωνικά και γελάει.
" Μπαμπά!! " λέει ο Απόλλων ο ένας από τα δίδυμα.
" Τι είναι αγόρι μου? " λέει ο Shuu και τον κοιτάζει από το καθρεφτάκι.
" Πεινάω " λέει ο Αποστόλης από δίπλα .
" Και εγώ " λέω εγώ και ο Shuu αναστενάζει.
" Τι θέλετε? "
" Παγωτό!! " λέμε και οι τρεις ταυτόχρονα και ο Shuu γουρλώνει τα μάτια.
" Μη κάνεις έτσι. Τα παιδιά μας είναι μόλις 2 χρονών και είναι σε ανάπτυξη και εγώ είμαι εγκυμονούσα γυναίκα " του λέω και αναστενάζει.
" Καλά " λέει και σταματάει έξω από ένα μαγαζί με παγωτά.
" Τι γεύση θέλετε ?" ρωτάει και ρίχνει μία ματιά στα παιδιά πίσω.
" Σοκολάτα " λένε ταυτόχρονα και μετά κοιτάει εμένα.
" Επίσης!! " λέω και αρχίζω να χαϊδεύω την φουσκωμένη κοιλιά μου.
Μετά από λίγο ο Shuu έρχεται στο αυτοκίνητο με 3 μικρά ξυλάκια παγωτό και ένα παγωτό πύραυλο.
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Sliver Wolf
LobisomemΕλένη Κατσούλη ένα δεκαεπτάχρονο κορίτσι, με πρασινομελί μάτια, καστανά μαλλιά, έχει ύψος 1,68 και αθλήτρια στίβου. Ζει στην Ελλάδα με τους γονείς της και την μικρή αδέρφη της. Shuu (Άγγελος) Γιαννακόπουλος ένας δεκαεννιάχρονος φοιτητής, με γκριζοκ...