Niekto zaklopal na vchodové dvere. Rose ihneď vyskočila z postele. „Konečne." povedala keď ich otvorila, ani sa nepozrela na návštevníka.
„Chýbal som ti?" uchechtol sa George. „Ako krtkovi betón." mrkla naňho Rose. Až teraz sa naňho poriadne pozrela. „Čo si si to spravil so ksichtom?" nadvihla obočie.
Ani sa nepokúšal vykľučkovať zo situácie. „Pobil som sa." sklopil hlavu. Rose sa tomu zasmiala. „Aha. Tak to všetko vysvetľuje." zachichotala sa. Bola by sa vsadila, že prehral na plnej čiare.
„A prečo? Zjedol posledný kúsok pizze? Alebo ste bojovali o princeznú?" zasmiala sa.
„Vlastne hej." priznal George. Rose zmĺkla. Zdal sa jej nejaký otvorený. Až príliš.
Rose sa zrazu začala smiať. George bol zmätený. „Prečo sa smeješ?" nadvihol obočie. „Pretože si prehral." usmiala sa. „Nechceš si zahrať jengu?" navrhla. „Ty si sa musela fakt nudiť." zasmial sa George a sadol si k nej na zem do tureckého sedu. Ona už pripravovala stavbu.
***
Prišiel rad na ňu. Statočne sa pozrela na drevenú stavbu. Rose zatajila dych. Bolo to priveľmi dramatické, aby mohla dýchať. S každým, aj tým najmenším pohybom sa stavba zatriasla. Preglgla. Len slabo, aby tie vibrácie nezvalili tú horu napätia. Posledná časť drievka sa odpojila od veže. Na Rosinej tvári sa objavil široký úsmev. Plný nádeje.
A zrazu spadol spolu aj s tou vežou.
George sa začal víťazoslávne smiať. Rose sa naňho pozrela. Zapojila všetky telepatické zmysly. Zrazu naň ukázala prstom. „Ty si do tej veže fúkol!" oborila sa na Georga. „Ja?" až príliš afektovane imitoval počudovanie.
Rose na svojej tvári vyčarila ten najzhrozenejší výraz aký mohla podať. „Ty pytel plný sraček!" s týmito slovami sa naňho vrhla. Bohužiaľ, sila mužského pohlavia zvíťazila. Jej buchnáty zastavil jediným ladným pohybom. „Čo sa smeješ?" oborila sa naň Rose. George sa usmieval od ucha k uchu.
Prišlo mu vtipné, že sa s bratom "bije" o toto závistlivé, vypočítavé a agresívne dievča. Nehľadiac na to, že nevie prehrávať. Aj keď, tú vežu zvalil naschvál.
Na večeru si spravili kung pao. „Vieš," zamyslela sa Rose. „je celkom dobré, že si prišiel." a myslela to úprimne. Až keď prišiel George si uvedomila ako sa ten celý čas nudila.
„Budeme kamoši?" nastavila k nemu ruku.
George jej ňou dramaticky potriasol.
Tento deň sa zapísal ako deň, kedy sa uzmierili dvaja dlhodobý rivali.
Pri jenge a jedení kung paa.
Rose si nevie predstaviť nič dramatickejšie.
Ták a asi po rokoch je tu ďalší diel :D
VOCÊ ESTÁ LENDO
Rivali *DOKONČENÉ*
RomanceNepoznal tam nikoho. Každý sa s niekým hral, okrem jedného čiernovlasého dievčaťa. Zaťahal ju za vrkoče aby upútal jej pozornosť. Jej výraz nevyzeral veľmi prívetivo. Chlapec hľadal tému na rozprávanie keď vtom v jej lone uvidel knihu. Čosi o nej po...