Multimedya:UKALA TAŞ ^_^
Merhaba okuyucularım uzun bir aradan sonra karşınızdayım :)
Dediğim gibi bugün en azından benim için büyük gün çünkü amcamlar geliyor.Kuzenim Rina K_pop dansı eğitimi almak istediği için Güney Kore'ye gittiler ve 3 yıldır orada yaşıyorlar onları çok özledim .
Sabah annem beni 7.30 gibi kaldırdı evleri temizleyecekmişiz sanki yengem hemen eve girip toz araması yapacak .Aslında ben temizliği seven biriyim ama daha bir gün önce evi dip bucak bu yüzden anneme kızıyorum kendisi devamlı temizlik yapma isteği içinde bakmayın öyle iş kadını olduğunda evine ve temizliğine çok düşkündür evdeki kural temizlik yapıldıktan sonra saçımız açık gezemiyoruz saç dökülüyormuş anneme göre.Uyandıktan sonra hemen ablamı da uyandırdım ama tabi o mızmızlandı uykuyu çok seviyor ve bir ara bir 17 saat uyuduğu bile olmuştu .Zor da olsa onu yataktan kaldırdım ve önce kahvaltımızı yaptık saat 9.00 gibi de temizliğe başladık.Temizlik işimiz 12 gibi bitti ben annemin emriyle markete yollandım ablamın gitmesi için direttim ama o kendine elbise seçecekmiş sanki cumhurbaşkanı geliyor zaten ablam devamlı böyle onun için telefonu ,moda ve internet var ara sıra onu zorla dışarı çıkarabiliyorum hele depresion dönemleri ömrümü yiyiyor yataktan çıkmak bilmiyor. Marketteki alışverişimi tamamladım ve evin yolunu tuttum sakin ve huzurlu bir şekilde kaldırımdan ilerliyordum ki biri bana çarptı ve ben yere düştüm tabi aldığım yiğecekler de yere saçıldı canımın acısıyla inlerken bana uzanan bir el gördüm kafamı kaldırdığımda biz kızların 'TAŞ' dediğimiz kriterlere uyan bir çocuk bana bakıyordu tabi ben ona dibim düştüğünü çaktırmadım hemen havaya girer bu erkek kısmı .
*İyi misin ?
(iç ses : ummadığım gibi kibar)
+Evet iyiyim de senin gözlerin yık mu önüne neden bakmıyorsun ?
*Birincisi benim gözlerim var ikincisi bura da hatalı olan sensin insan hiç müzik dinlerken gözlerini kapatır mı ?
(iç ses: Bu olamaz gözlerimin kapalı olduğunu nerden biliyor ... Tamam ne var ya evet müzik dinlerken gözlerimi kapatıyorum çünkü bu şekilde müziği daha iyi hissediyorum bu da benim özelliğim.)
+ Nerden çıkardın gözlerimin kapalı olduğunu .Bir kere burada suçlu olan sensin ,insanların yürüdüğü yolda koşulur mu?
*Evet koşulur .
iç ses (sandığım gibi çıkmadı Ukala Taş ne olacak.)
Tam dediğine karşılık veriyordum ki telefonum çaldı arayan annemdi .
+ Alo... Efendim anne?
-Kızım nerede kaldın getir hadi şu malzemeleri daha yemek yapacağım.
+Tamam anne hemen getiriyorum .
Dedim ve Ukala Taş'a dik dik baktım . Yere dökülenleri topladım ve hızlıca eve doğru yol aldım 10 dakika içerisinde de eve vardım .Anneme malzemeleri teslim etdikten sonra odama çıkıp Laptopumda biraz takıldım saat 14.40 'ı gösteriyordu amcamların inmesine daha 2 saat vardı ben de yavaştan hazırlandım . Önce duş aldım ve saçlarımı kurutduktan sonra muhteşem dolabımı açtım . Dolabımdan önce elime mavi ve pembe renklerinin hakim olduğu bir elbise aldım ama hava alanı için pek uygun değildi bence ve ikinci kombinim kırmızı oduncu gömleğim koyu lacivert siyaha dönük pantalon beyaz ayakkabı ve lacivert çantamı kombinleyerek giydim saçımı da yamdan hafif dağınık bir şekilde ördüm işte hazırım . Hazırlanmam bir buçuk saatimi almıştı . Hemen aşağıya indim annemden bir miktar para aldım çünkü amcamları almaya taksi ile gideceğim . Hemen yola koyuldum ve tam iniş saatlerin de orada oldum Rina' yı aradım nerede olduklarını sordum çıkış kapısında olduklarını söyledi onları karşılamaya gittim amcamı gördüğümde olduğum yerde kaldım çünkü amcama çok düşkündüm.
Babasız büyüdüğüm için benim babam amcam oldu beni ondan 3 yıl ayırdığı için de Rina'ta kızgındım ama hepsini görünce tüm kızgınlığım geçti hemen sarıldık benim gözlerimden istemsizce yaşlar akmaya başladı .Daha sonra taksiye binerek eve geçtik annem ve amcamların hasret gidermesi bittikten sonra yemek yedik daha sonra Rina ve ben odama çıktık Rina o kadar yorulmuştu ki yatağa uzanmasıyla hemen uyuya kaldı bende erken uyandığım için yanında uyuya kalmışım .
İyi okumalar umarım beğenirsiniz ^_^ :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kızın Kaleminden...
ChickLitHiç ona sarılıp hiç bırakmamayı, aynı anda da onu öldürmeyi istedin mi? Bir yandan onu izleyip, diğer yandan kaçmayı denedin mi? Ben çok denedim biliyor musun? Ama olmuyor... Unutamıyor sun... Ondan ayrı kalamıyorsun. Onu düşünmeden duramıyorsun.Akl...