Gerçekler

31 4 0
                                    

Merhaba arkadaşlar. Umarım hikayemi beğenirsiniz.İyi okumalar .Resim UKALA TAŞ (Burak)


Yine aynı tempoyla okula ve derslere devam ediyorum . Bir an önce okullar kapansa keşke çok sıkıldım . 2. dönemin sonlarına yaklaşmama rağmen hala okuluma alışamadım . Neyse fazla serenat yaptım.

Teneffüste Ela ve Miraç'la birlikte kantine inerken bir afiş gördüm sene sonu okulun düzenlediği farklı etkinlikler var . Bu da onlardan biri parti gibi bir eğlence düzenlemek istiyor okul idaresi . Afişte zamanı yeri ve saati yazıyor. Ela afişi gördükten sonra gülücükler saçmaya başladı bu tür etkinlikleri çok sever kendisi. O anda acaba ne giymeliyim diye düşünmeye başladı bile bu haline gülmeden edemedim . Partiye gitmek istemiyorum o moda katillerini göremem okulun kızları kendilerini tarz zannedip saçma konbinlerle ve saçlarla partiye gelecek buna %100 eminim .

Üçümüz birlikte kantine gittik tam sıraya geçecektim ki biri kolumdan tutup beni çekti arkamı döndüğümde UKALA TAŞ'ı gördüm . Beni çekiştirerek merdivenleri çıktık Ela bizi gördü beni kurtarmak için yeltendi ama Burak sakın der gibi bir bakış attı bu öfkesinin sebebi neydi bilmiyordum . Şu anda sadece beni bırakması için ona bağırıyordum böyle davranmasının sebebi neydi gerçekten bilmiyordum . Beni çatıya çıkardı ve bana sinirli bakıyordu sanki ona bilerek zarar vermişim gibi o bakışı kalbime ok gibi saplandı . Ne olduğunu anlamak için bir soru yönelttim .

+Burak iyi misin neden böyle davranıyorsun ?

-- Onu sen daha iyi bilirsin . Annenin babamla ne işi var neden bir ilişkiye başlamalarına izin verdin !

O andan duyduklarımla afalladım kekeleyerek ne ilişkisi diye sordum ben daha onun babasının kim olduğunu bile bilmiyordum ve o benim annemi nerden tanıyordu .

+ Senin ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu senin baban kimmiş de benim annemle ilişkisi varmış .

Bunu sorarken iyice sinirlenmiştim .

-Benim babam ünlü iş adamı Özkan Şenyiğit . Annenin de patronu olur.

Burağın söylediklerine inanamadım Özkan amcanın oğlu muydu Burak . Özkan amcaya bir iki kere görmüştüm . Annemin böyle bir şey yapacağına hala ihtimal vermiyordum . O anda gözümden yaşlar süzülmeye başladı . Hızla Burağın yanından ayrıldım ve koşarak sınıfa gittim. Sınıfta Ela ve Miraç beni bekliyordu .Miraç kızgın gibiydi ağladığımı görünce daha da sinirlendiğini fark ettim . Kitaplarımı çantama koyup hızla sınıftan çıktım arkamdan Ela bağırıyordu ama şu andan onunla konuşacak durumda değildim . Miraç peşimden koştu bana seslendiğinde gelmeni istemiyorum dedim ve hemen okulun bahçesinden çıktım. Eve vardığımda hala ağlıyordum göz yaşlarımıo silip zile bastım kapıyı yengem açtı bir sürü soru yöneltti ama cevap vermedim çünkü veremezdim .Koşar adımlarla odama çıktım ve kendimi kilitledim . Kapının arkasına ağlayarak oturdu Burakğın dedikleri kafamın içinde dönüp duruyordu .Hala inanmıyordum kapının arkasından kalktım ve kendimi yatağa attım .Uyumaya çalıştım ama düşünceler beynimi kemiriyor sanki annenim işten dönmesini bekleyemezdim üzerimi değiştirdim ve hemen bir taksiye atlayarak annenim çalıştığı holdinge gittim beni kimse tanımıyordu . Danışmaya annemi sordum ve çağırması için rica ettim 5 dakika içerisinde annem yanıma geldi üzüldüğümü gördü ve bana sarılmak için yeltendi ama sakın diye bağırdım ne olduğunu o da anlamadı bağırarak Burağın bana söylediklerini anneme anlattım . Annem kimden öğrendim diye sordu ben de :

+Bir tanecik cici oğlundan anne Özkan amcanın oğlu benim arkadaşım nasıl yaparsın sen böyle bir şeyi beni hiç mi düşünmedin ?

- Bak kızım bunları evde konuşalım burada olmaz sana her şeyi anlatacağım .

Annemi dinlemeden koşarak o yerden çıktım ve bir taksiye atladım eve gitmeyi hiç istemiyordum sahile gittim ve kayıklardan birine oturdum denizi izliyordum dertsiz bir şekilde dalgalanan denizi...

Saate baktığımda 19.40 olduğunu gördüm Ela beni defalarca aramıştı ama hiçbirine cevap vermedim .Daha sonra Ela'yı aradım ve beni burdan almasını söyledim yaklaşık 20 dakika sonra Ela ve Miraç yanımda oldu Ela Miraç'ı da aramıştı hep birilikte Ela'nın evine gittik.Annesi zaten beni tanıyordu bu gece onda kalabilirmiyim diye sordum Ela'ya o da hiç tereddüt etmeden tabikii dedi . Yemek yedik ama pek iştahım yoktu annesine ayıp olmasın diye bir kaç bir şey yedim ve sofradan kalktım mutfağı toplamak için yardım edecektim ama Ela'nın annesi izin vermedi biz odaya gönderdi.Telefonuma baktığımda 50 cevapsız arama gördüm çoğu annemdi ama içinde bir de Burak ismine rastladım Burak beni neden aramıştı ki bana suçum olmadığı halde kızgın değilmiydi.Bu sefer Burağı ben aradım .

+Alo ...

-Nerdesin Mina sana ulaşamadım evine geldim ailen de merak etmiş . Nerde olduğunu söyle gelip seni alırım.

+Burak özür dilerim senden annem adına maalesef dediklerin doğru .

-Senin bir suçun yok bu anne ve babamızın suçu ben de senden özür dilerim babama kızgındı ve seni hedef aldım .

+Ben şu anda Elalardayım bizim evin 1 km uzağında burda olduğumu kimseye söyleme.

-Tamam ben biradan oraya geliyorum seni alıp bize götüreceğim.

+Hayır Burak ben bu gece burda kalacağım. Senden bir ricam var bana formaları mı getirir misin?

- Tamam odandan almaya çalışırım ya da kuzenine söylerim o verir.

+Sakın ona söyleme hemen anneme söyler lütfen sen al yatağımın üzerinde formalarım .

-Tamam sen bana konum at ben sana getiririm .

10 dakikaiçinde kapı çaldı ben de camdan kaıyordum Ela formalarımı almak için aşağıya indi camdan Burağın beni görmesini ve iyi olduğumu bilmesini istedim. Burak giderken camdan bana el sallıyordu . Ela yukarı çıktığında bana kendi geceliklerinden verdi ben yerde attım Elanın yedek bir yatağı vardı beni baza da yatırmak istedi ama kabul etmedim zaten yeterince rahatsızlık vermiştim.

Ertesi gün okulun kapısın da bir yanda Burak bir yanda Miraç bizi bekliyordu . Miraç Burak'dan önce davrandı ve hemen yanımıza gelip iyi oldup olmadığı sordu ben de sadece iyiyim diyebildim içeri girerken Burağın yanına gittim.

+ Dün gece formalarımı getirdiğin için ve yerimi kimsye söylemediğin için teşekkür ederim.

-Sorun değil biraz daha iyi misin peki . Bir de bugün eve dön bence dün ailen çok merak etti seni . Annene kızgınsın biliyorum ama amcanlara da ceza veriyorsun .

+Bugün eve gideceğim .

Daha sonra derse girdik ve mutsuz bir şekilde okulu bitirdim .Eve beni Ela ve Miraç bıraktı Burak ve miraç birbirlerini sevmediği için Burak arkamızdan geldi hepsiyle vedalaşıp eve girdim Rina hemen boynuma atladı amcam da beni görmesiyle yüzünden gülücükler açtı galiba bu ilişki olayını biliyordu annem de bugün işe gitmemiş . Bana üzüldüğü için ibraz rahatsızlandığını söyledi amcam, annem  ben yanına gittiğim de uyuyordu hiç uyandırmadan odama çıktım ve hiç uyanmamasına bir uykuya daldım.

Bir Kızın Kaleminden...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin