Okulun İlk Günü

64 9 6
                                    

İşte yeni okul hikayesi başlıyor . Tabi bu sadece küçük ablam ve ben için geçerli  , en büyük ablam rüya gibi bir üniversiteye gidecek onun yerin olmak isterdim .Bu şokun ardından nasıl uyuduğumu anlamadım bile sabah oldu ve yeni muhteşem okulumuza gitmek için 8.30 'da kalktım heyecandan değil he kızgınlıktan  ve korkudan  , yanlış anlaşılmasın. Hala kendime gelemedim yeni tikiler yeni tipler ve yeni kendini bilmiş burnu Kaf Dağında kızlar .  ''OFFFFF'' içime bir ağırlık çöktü. Bu sadece benim için geçerli küçük ablam için geçerli değil . Çünkü ablam böyle şeyleri kafasına takmaz .Saat 9.00 gibi kahvaltıya oturduk pek bir şey yiyemeden annem seslendi okula gitme  vaktimiz gelmiş 9.20 'de evden çıktık ve sadece 5 dakika sonra okula vardık. Ders 10.00 ' başlayacakmış . İlk müdür bizi odasına çağırdı ve tanışma merasimi gerçekleşti. Açıkçası  müdürü pek sevmedim kendini beğenmiş eğer okulun müdürü böyleyse öğrencileri düşünmek bile istemiyorum . Ders ilk başladığında ben kendi sınıfımla tanıştım hepsi dediğim gibi tiplerdi fakat içlerinden biri hariç kendime onu yakın hissettim  ya da öyle sandım. 


O çocuğun yanına oturttu beni hoca tanıştık . Adı Miraç 'mış .

-Merhabe ben Miraç .Senin adın ne?

 + Ben de  Mina . Memnun oldum.

-Balıesir 'den mi geliyorsun ?

+ Evet de sen bunu nerden biliyorsun .

-Bizim okul da böyle şeyler çabuk yayılır.

+ Desene bu okulda ayaklı gazateler çok.

-Onun gibi bir şey.

İlk ders bitti ve hemen kantine gittim çünkü ablam beni orada bekliyordu.Daha sonra annem aradı nasıl gittiğini sordu ablam hemen atlayıp ;

Ablam: Anne bu okul çok güzel , bayıldım

Annem : Gerçekten mi ? Buna sevindim okuluna çabuk alışmışsın .Eeee kardeşine verde biraz onlada konuşayım. 

Ben: Efendim annecim .

Annem : Mina okulun nasıl gidiyor alışabildin mi bari ? 

Ben : Hayır. Hiç alışamadım hepsi tahmin ettiğim tiplerden .Kendini beğenmiş . g 

( Tam o anda zil çaldı)

Ben : Annecim kapatmak zorundayım maalesef zil çaldı .Öptüm.

Annem :İyi dersler kızlar...

 Hemen derse girdim ders matematikti hiç sevmem .Böylece zaman geçti ve bu gün de sona erdi ...


Merhaba okuyucularım bugün vaktim olmadığı için pek içi açıcı bölüm olmadı ama neyse sizlere iyi okumalar...


Bir Kızın Kaleminden...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin