Süpriz

33 5 5
                                    

Multi Medyada ki şarkıyı severek diliyorum. Umarım beğenirsiniz . İyi okumlar ^_^

Hemen hemen kazanın üzerinden üç hafta geçti . Nasıl geçti bir de siz bana sorun evde yatmaktan çok sıkıldım bir türlü zaman geçmedi okulu bile çok özledim doktora gittim bu süre zarfı içinde bana devamlı istirahat etmem gerektiğini söyleyip durdu başka bildiği bir şey yok hep'' dinlen melisin '' diyor . Artık bu kelimeden sıkıldım. Neyse...Bugün okuluma gidiyorum ,sonuçta tabi okulda beni çok özleyen yok sadece iki arkadaşım var biri Miraç biri de Ela. Geçen gün Ela gelip beni ziyaret etti ama Mirazç'la uzun zamandır görüşemiyorum en son aradı beni kaza geçirdiğimi söyledim uçağa atlayıp gelmek istedi ama engelledim. Çünkü uluslar arası basketbol turnuvası var ve benim yüzümden aksamasını istemedim.

Sabah erkenden kalktım hemen hazırlandım ve aşağıya indim kahvaltıyı dışarıda yapacaktım benim planlarım öyleydi ama aşağı da bir anda karşımda annemi buluverdim. O da saatini kurmuş ve bana kahvaltı hazırlamak için kalkmış .Canım annem ya . Kahvaltımı ettim ve hemen evden çıktım durağa doğru ilerledim banklar boştu birine oturdum o arada da telefonumdan Ela ile yazışıyordum ki omzuma bir el dokundu arkamı döndüğümde Enes'i gördüm . Çok şaşırdım bana nasıl olduğumu sordu galiba kazayı Ela'dan öğrenmişti . Bende iyiyim diyerek karşılık verdim konuşma esnasında otobüste durağa yaklaştı Enes'le birlikte bindik tam kartımı çıkartıp basacaktım ki Enes benim içinde bastı bende güler yüzlü bir şekilde teşekkür ettim ve oturmak için arkaya doğru yöneldik . Yaklaşık 10 dakika sonra okula vardık, birlikte sınıfa geçtik . Sınıfta Ela merakla beni bekliyordu o benden önce gelmişti .

Hemen bana sarıldı ben de ona sarıldım, gülümseyerek anlatmaya başladım . Beş dakika sonra hoca sınıfa girdi yanında da biri vardı uzun boylu hafif de yakışıklı . Şapkasını çıkardı ve kafasını kaldırdı ben o anda neye uğradığımı şaşırmıştım benim Ukala Taş yani Burak karşımda duruyordu o da beni gördüğünde şaşırdı .Sonra hoca kendini tanıtmasını istedi o da söze başladı '' Merhaba ben Burak 15 yaşındayım bu okula nakil olarak geldim . Babamın işleri dolayısıyla Samsun'dan İstanbul'a taşındık . Umarım iyi anlaşırız. '' Daha sonra hoca ona oturacağı yeri gösterdi o parmağın bana doğru yöneldiğini görünce kalbim hızlı hızlı atmaya başladı bir kaç saniye sonra Burak yanım da bitiverdi. Bana günaydın dedi ve yanıma oturdu ben de öylece bakakaldım hiçbir tepki veremedim.Bu şokla birlikte ders sona erdi ben de hemen kantine gittim bir su alarak içtim . Sonunda kendime gelmiştim üzerimden bu şoku atarak Ela'nın yanına gittim . Günün nasıl geçtiğini anlamadım çıkışta kapıda Miraç'ı gördüm bana şaka yapmış. Turnuvaları bitmiş hemen koşarak ona sarıldım o da bana sarıldı onu çok özlemiştim .

+ Çok kötüsün ya neden bana turnuvalarının bittiğini söylemedin .

- Süpriz yapayım dedim . Neden sevinmedin mi ?

+Deli misin ya çok sevindim.

- Mina annenden izin alabilir misin seni yemeğe götürmek istiyorum.

+Tamam hemen arıyorum.

Kısa bir telefon görüşmesinden sonra bir şekilde annemden izin alabildim .

+Hadi gidelim izin aldım.

Birlikte çok güzel bir yere gittik pek bilindik restoranlara benzemiyordu . Farklı bir yerdi neyse nasıl bir yer olduğunun önemi yoktu. Yemek yedik ve birlikte en sevdiğim yere lunaparka gittik . Önce gondala ,çarpışan arabaya ve pek çok alete daha bindik çok yorulmuştum evin yolunu tuttuk. Evin önüne geldiğimde bir kalabalık gördüm koşarak oraya doğru ilerledim birden kulağıma müzik sesleri ilişti karşımda Rina dans ediyordu Kore'de öğrendiği marifetlerini sergiliyordu ... Miraç bana bu kim tanıyor musun diye bir soru yöneltti ben de evet tanıyorum kendisi çılgın kuzenim Rina dedim. O da gülerek tepki verdi daha sonra müzik biti ben de Rina'yı alarak eve geçtim .

+ Ne yapıyorsun sen Rina ?

* Ne ya . Eğitimini aldığım branşı gerçekleştiriyorum hem neden kızıyorsun herkes çok beğendi . Kore'de bunlar normal karşılanıyor.

+ Ben zaten dansına laf etmiyorum istediğin gibi yap ama sokakta olmaz bunlar Türkiye'de alışık olduğumuz şeyler değil .

Tartışarak odama doğru ilerledik Rina bana trip atarak kendi odasına kapandı ben de kendimi yatağa attım ve orada yine uyuya kalmışım .

Merhaba okuyucularım uzun bir aradan sonra yeni bölümle karşınızdayım bu aralar sınavlarım yoğun olduğu için pek bölüm yazamıyorum artık arkadaş çevremden çok tepki aldım ve bir fırsatını bulup yeni bölüm yazdım.Umarım beğenirsiniz iyi okumalar düşüncelerinizi merak ediyorum . Yorumlara düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz .İyi geceler ^_^ 

Bir Kızın Kaleminden...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin