Okul bitti ve yorgun bir şekilde eve geldim. Direk odama çıktım ve çantamı fırlatıp yatağa uzandım tek düşündüğüm midem di çünkü kurt gibi açtım .Aşağıya inmek için dolabımdan açık mavi bir şort ve beyaz bir tişort giyip yemeğe indim. Annem yine döktürmüştü .Yemekten sonra biraz yürüyüş yapmak için parka gittim otruyorken birinin arkamdan geldiğini anladım ve arkamı döndüğümde Miraç ' ı gördüm .
-Nasılsın?
+ İyiyim sen nasılsın .
-İyiyim oturabilir miyim ?
+Tabi ...
Oturuyorken Miraç yanımdan birden fırlayarak gitti arkasından seslendim ama duymadı. Beş dakika sonra yanıma 2 tane dondurmayla geldi meğer dondurmacıyı görmüş ve almak için öyle fırlayıp gitmiş. Dondurmaları yerken yürüyüşe devam ettik . Daha sonra bir şeyler içmek için ısrar etti ben de kabul ettim . Kafeye oturduk 2 tane kahve içtik , bir de saate bakayım ki 16.30 hemen masadan fırlayarak koşmaya başladım çünkü annem bana 16.00 ' da evde olmamı söylemişti arkamdan seslenen birini duydum bana koşarak yetişmiş . Sokağa girdikten sonra yavaşladık beni evimin önüne kadar bırakmaması için ısrar etsem de bıraktı . Ertesi sabah da almaya gelmiş ilk önce annemle tanıştı ve birlikte okula gittik .İlk defa bu kadar eğelenmiştim o diğerlerinden farklıydı. Günler böyle geçip gitti ve hafta sonu tatili gelmişti cumartesi sabahı telefonuma bir mesaj geldi meğer mesajı atan Miraç ' mış .
-Günaydın kahvaltını et sana bir süprizim var .
+ Ne gibi ?
- Yarım saate ordayım seni evden alacağım .
+Ama...
-İtiraz istemiyorum .
+ Peki...
Miraç geldi ve birlikte lunaparka gittik burada hala ne yapacağımızı anlamadım .
+ Neden buraya geldik ?
-Eğlenmek için ...
+ Eğlenmek için mi ?
-Evet hadi.
Daha sonra birlikte lunaparkta ki çoğu eğelenme aletine bindik .Yemek yedik ve beni eve bıraktı. İçimi garip bir his kapladı bu hissin ne olduğunu anlamadım ilk başta ama biraz zaman geçtikte sonra aşk olduğunu fark ettim ben galiba aşık oluyorum ama buna hazırlıksız yakalanmıştım allak bullak oldum . İnsan aşık olunca ne yapacağını şaşırıyormuş bunu anladım.
Umarım beğenirsiniz .İyi okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kızın Kaleminden...
Romanzi rosa / ChickLitHiç ona sarılıp hiç bırakmamayı, aynı anda da onu öldürmeyi istedin mi? Bir yandan onu izleyip, diğer yandan kaçmayı denedin mi? Ben çok denedim biliyor musun? Ama olmuyor... Unutamıyor sun... Ondan ayrı kalamıyorsun. Onu düşünmeden duramıyorsun.Akl...