Vařila jsem v kuchyni , v tom jsem slyšela jak otec křičí , všichni bráškové přiběhly kemně do kuchyně a schovali se za mně , otec přiběhl za námi okamžitě mě vzal za vlasy a někam mě táhl opet jsem cítila tu strašnou bolest a strach z mého vlastního otce .
Dotáhl mě do chodby a přimáčkl můj obličej k podlaze a začal křičet. „ Vidíš to ? Ty si opovažuješ lenošit celý den jen tak , vidíš ten bordel" byla tam malá loužea on kvůli tomu začal takhle vyvádět. Začal mě být do boku pěstmi a kopat mi do zad.
Strašně to bolelo když me vzal za kus trička vyzdvihl mě aby měl blízko můj obličej tomu svému , strašně z něj smrděla vodka a zbytek alkoholu .
Začal se smát a vrazil mi facku , jakmile se narovnal zakřičel „ a teď padej nakoupit !" . Nemohla jsem vstát a on si v klidu odešel do obýváku.
Přišli ke mně bráškové a pomohli mi vstát. Dobelhala jsem se abych se obula vzala si kabát a rekla bráškům „Běžte do pokoje a zamkněte se" já mezitim šla do kasičky a vzala naše poslední peníze.
Vyšla jsem z domu a s bolestí hlavy a boku jsem šla do obchodu. Jakmile jsem tam vešla vzala jsem si vozík a vjela do regálu když jsem byla u masa nějaký mladík mi šáhl na rameno , já jsem se ohnala a koukla na něj. Byl sakramensky sexy černé krátké vlasy měl modrozelenohnědé oči , kokal na mě ustaraně ,, jste v pořádku ? " řekl a měl velice příjemný hlas . ,, ano jsem " řekla jsem skoro se slzami v očích ale s úsmevěm na tváři , on však mému úsměvu nevěřil ,, kdo vás zbil " teď už mi tekly slzy z očí on mě objal což mě velice překvapilo a já jsem mezi vzlyky řekla ,, otec " on konejšivě hladil po zádech .
Úplně jsem zapomněla že jsme v obchodě , rychle jsem se od něj odtáhla utřela si slzy vzala maso a odcházela k pokladně zaplatila a šla rychle pryč , ale on běžel zamnou ,, počkej chvíli "
Já se prudce zastavila a otočila. Doběhl ke mně a dal mi do ruky lísteček ,, pokud budeš potřebovat pomoct nebo si jen promluvit zavolej , napiš ve dne v noci " jen jsem letmo přikývla ,, přísaháš ? " zeptal se a ja se jenom usmála nad tou jeho dychtivostí a přikývla .
Naposledy se na mě usmál a já odešla.
ČTEŠ
vášen s mafianem
RomanceJmenuji se Rebeka Davinson , je mi 19 let mám 5 brášků . Matka zemřela když mi bylo 14 let. Otec alkoholik . Můj život se zdál že každým dnem skončí , ale pak se objevil ON ten který mi obrátil život vzhůru nohama.