Seznámení s novým domem

6.4K 289 16
                                    


Když jsme procházeli obývákem uviděla jsem na gauči sedět otce a dalších 5 sexy goril ano ten název je možno přehnaný ale jsou obrovští .

 Vyšli jsme z domu ,, mimochodem já jsem Derek " řekl s milým úsměvem . Přistoupil k autu nejdříve otevřel bráškům zadní dveře , a oni naskákali do auta potom dveře otevřel i mě , vrátil se k domu a jendím prstem ukázal ať jdou k němu . Muži okamžitě přišli Derek jim něco pošeptal a muži se vrátili k otci .

Derek nastoupil do auta a mohly jsme jet .

Celou cestu jsme mlčeli . Než jsme přijeli k jezeru , kde stála obrovská vila Derek u ní zastavil . Nádherný majestátný klenutý vchod , tak i okna dodávali domu dojem luxusu .

 Vystoupili jsme z auta a já se zhluboka nadechla , bylo to nádherné ,, líbí ? " zeptal se Derek ,, že se ptáš , je to luxus " kluci už vyběhli k domu ,, kluci " okřikla jsem je , ale oni běželi dál ,, nech je " pohladil mě po paži a já ucukla ,, promin " řekl vyděšeně .

Já jsem to ignorovala a šla za kluky , Derek nám otevřel dveře a předemnou se objevila obrovská hala . Vešla jsem dovnitř a kluci už vše zkoumali bylo těžké je najít každý byl někde jinde .

Jen malý Dany se odmítal pustit mojí ruky , šla jsem prozkoumat taky celý dům , vyšla jsem nahoru po schodech a bylo tam spousta pokojů .

 Každý mohl mít svůj , jen Andre a Faby   se rvali o jeden pokoj přistoupila jsem k nim koukla jsem do obrovského tmavého pokoje jen tak letmo jsem se usmála a řekla ,, aby jste se nehádali , beru si pokoj já " oba se na mě zamračili a já na ně vyplázla jazyk , a začala utíkat oba utíkali za mnou a Dek dostával takový výtlemi ze z toho upadl .


A z toho jsme dostali výtlem já i bráškové . Tohle je den zázraků a radosti ,, je tu nějaké jídlo ?: " zeptala jsem se Dekyho  on se poškrábal na zátylku a provinile řekl ,, ne " ,, a ha , no tak kluci vyrobíme si pruty a půjdete nalovit nějaké rybičky ... " ,, fůj " prohlásil Alex ,, jo prtous má pravdu , zajedu něco koupit " ,, nejsem prťous je mi už osm a půl abyjste věděli " řekl alex a vyplázl na Dekyho jazyk ,, jo tak to už jsi velký chlap ..  kdo chce jet semnou ? "  okamžitě se přihlásil Sebastián , Andre a Fabi  , všichni čtyři nasedli do auta a odjeli .

 Já a zbytek party jsme si dali šlofíka  .


Probudil mě jemný a něžný dotek  na mé paži , koukla jsem se na horu ještě rozespalá , nademnou stál derek  jemně mi přejížděl prstem po paži a usmíval se , jeho usměv byl neodolatelný měl ďolíčky byl sladký .Jemně mě políbil na tvář a zašeptal mi do ucha skoro zavrněl ,, Dobrý večír princezno " zaculila jsem se jako štěnátko .


Rychle jsem vstala a šla udělat jídlo . Za chvíli bylo jídlo hotové a všichni jsme si sedli do obrovské jídelny . Jedli jsme povídali si a smáli se jak nikdy dřív , poprvé jsem cítila jak já a bráškové budeme mít poklidný život bez strachu .



MOC VÁM DĚKUJEME ZA PODPORU , OMLOUVÁME SE ZA TENTO DÍL ALE NUTTY MARODÍ A JÁ JSEM UNAVENÁ ZE ŠKOLY .  DOUFÁME ŽE SE DÍL LÍBÍ :)

VAŠE nuttyXverri 


vášen s mafianemKde žijí příběhy. Začni objevovat