¨Následky

5K 194 15
                                    


Probudila jsem se po hodině , vylítla z postele a šla do kuchyně tam ¨seděl Derek a koukal do blba . Koukl se na mě a usmál se ,, ahoj lásko " stoupla jsem k němu dala mu pusu ,, kde jsou kluci ? " ,, na zahradě s dědou Michaelem " vykulila jsem oči a přemýšlela co to mele , asi poznal mé zděšení  protože mě vzal za ruku a šel semnou na zahradu a já tam viděla jak si ten děsivý muž hraje s mými brášky  .

Malej Dany přiběhl ke mě ,, ségra , ségra děda Mik " ,, Sebastiáne !" sebi okamžitě zpozornil , a přiběhl ke mě ,, ano ? " zepta se opatrně ,, vážně sis myslel že to zůstane bez následků ?! když nekomu rozmlátil nos " ,, promin mi to " sklopil hlavu ,, neprominu ti to , mohl z toho být velký prusvih " prudcejsem ho obejmula když jsem viděla jak mu stýkají slzy po tváři ,, už to nikdy nedělej " pošeptala jsem mu .


Pšistoupil k nám pan Salvatore ,, no nic děcka ja už půjdu " rychle mě obejmul ,, měj se hezky Rebeko " zůstala jsem stát jako opařená ,, taky se mějte hezky pane Salvatore " ,, říkej mi Miku " ,, tak dobře Miku " řekla jsem váhavě , usmál se na mě a políbil me na tvář . Odešel z domu a odjel .

Já se podezřívave koukla na Dekyho , on jenom pokrčil rameny , pak k nám přišel malý Alex ,, děda Mik je suupeeer "  ,, jdeme se najist " ,  všichni jsme sli do kuchyně  .


Já udělala kuře. Všichni jsme se najedli.

 Kluci byli unavení tak jsme si sli všichni lehnout když jsem mnela jistotu ze maly i velky spej sla jsem do loznice za Derekem ten zrovna stal na balkone a byl polonahy a nehorazne sexy.

Pristoupila jsem k nemu a pohladila ho po zadech "co pak je lasko?" zeptala jsem se ho " nic zlato"priblizil se ke mne a polibil mne na rty.

blizkost jeho horkych rtu ve mne vyvolala nesmirnou vasen. Libal mne nezne a sladce jako by se bal ze se pod jeho neznymi polibky rozplynu . Pomalu mne pokladal na postel. Byl tak nezny.


slikl mi me tricko a koukl se na me polonahe telo "si uchvatna" vyslovil to s takovou vasni az mne zamrazilo. jeho horke rty se se pochybovali po mem nahem trupu a ja vzdychala pod jeho roužkou vasne.


slikla jsem mu jeho kalhoty a zadivala se na jeho dokonale telo byl primo dokonali.


nahle do pokoje vtrli maly Alex a Dany kriceli na sebe rychle jsem ze sebe schodila Dereka a on dopadl tvrde na zem . Po klucich tam vletel Sebi a Fabi když mne vydeli polonahou sedet na posteli prudce se otocili "kriste pane mate tady i maly deti!"vykrikl Sebi "hele neser nevim kdo se dneska rval ja si chtěla jen uzit. " Derek na nas koukal tak zlovestne ale na mne koukal tak vzrusene. ja se jen uculila a oblikla se


"co se deje?" zeptala sem se prcku "kluci nam rekli ze pod podteli sou strašidla a když usnem tak nas snedi" vycitave jsem se koukla na Sebiho a Fabiho "noc o byl to jen for" protočila jsem nad Fabiho poznámkou očima .


A sklonila se k malejm "to nic broucci strašidla pod posteli nejsou ale ve skrini ano pokud nebude chtit spinkat tak vas budou desit" "aha tak mi deme spinkat at se jim vyhnem" "spravne"odsouhlasil jim to Derek.


Deky je všechny sel povyhazet do pokoju a posteli. a nez se vratil ja usnula v obleceni za dnesek toho bylo az  mocna muj vkuz.

DĚKUJEME VÁM ZA ČTENÍ TOHOTO PŘÍBĚHU A OMLOUVBÁME SE ŽE TAM JSOU CHYBI ALE DNES JSEM PSALA JA Nutty ABY TO BYLO RYCHLEJSI ALE MAM PRORIZLI PALEC ALE DOUFAME ZE SE TO BUDE LIBIT

VASE verriXnutty 



vášen s mafianemKde žijí příběhy. Začni objevovat