Po třech dnes kdy jsem nic nejedla ani nepila jen ležela v posteli průběžně plakala a spala.
Jsem konečně vstala z postele a šla dolu všichni byli v obýváku a něco řešili tajně jsem poslouchala a zaslechla Dereka jak říká spíš křičí "kurva zabili mi otce a rodinu mé přítelkyně přísahám bohu že za to někdo draze zaplátí musíme je najít hned!!!" vešla jsem do místnosti a všichni zmlkli a ja tam jen stála ze vztyčenou hlavou "lásko" řekl konečně Derek ale já ho přerušila "viděl si těla?" "ne" odpověděl se sklopenou hlavou " a jak máš tedy jistotu že jsou mrtvý?" zeptala jsem se narovinu "jak to myslíš?" "jak asi" vyštěkla jsem "napadlo tě to vůbec tvá rodina má spoustu nepřátel co když je to jen léčka?" "lásko ale pokud by chtěli velení nad celým podsvětím stačilo by aby zabili tátu a pak mně" "tak jak to že ještě žiješ?" zeptala jsem se bez náznaku citu chtěl něco říct ale pak se zarazil "pokračuj" třeba všichni žijí a oni tě jen chtějí aby tvá rodina jen trpěla".
všichni zmlkli a já jsem ucítila kousek naděje "fajn začněte pátrat komu jsme koho zabili kdo jim mohl byt blízky pak mi dejte vědět a ty se běž najíst lásko" bez mrknutí oka jsem odešla a vážně šla do kuchyně pokud chci bráškům pomoct musím být silná.
Pořádně jsem se najedla a šla zpět za nimi do obýváku "co jste našli?" zeptala jsem se a sedla si do křesla
"možná to mám Dragonovi zabili jsme mladému Ardturovi Dragonovi bratra a přítelkyni před půl rokem když se tě pokusil zabít" "a jo málem jsem na to zapomněl" řekl Deky a postavil se z pohovky na proti mně "fajn jedem" prohlásil "jedu taky" vylítla jsem z křesla "ne!" vykřikl Deky "zůstaneš tady nechci aby se ti něco stalo" políbil mne na čelo " zůstan tu s ní" "ne !" vykřikla jsem a strčila do něj "zabili mi nejspíš moje brášky to jediný hodlám se pomstít nezakážeš mi jet s vámi" koukl na mne soucitně "dobře" řekl a všichni jsme šli k autům
MOC SE OMLOUVAM ZE DLOUHO NIC NEVISLO ALE MNELA JSEM VELKE OSOBNI PROBLEMI MAME VAS RADY VASE nuttXverri
ČTEŠ
vášen s mafianem
RomanceJmenuji se Rebeka Davinson , je mi 19 let mám 5 brášků . Matka zemřela když mi bylo 14 let. Otec alkoholik . Můj život se zdál že každým dnem skončí , ale pak se objevil ON ten který mi obrátil život vzhůru nohama.