První rozhovor s ředitelem

5.6K 234 8
                                    


Ráno jsem se vzbudila s pocitem že mě někdo objímá cizí ruka , neopovážila jsem se otočit trochu jsem pootočila hlavu a byla v tváří tvář Derekovi , byl jako andílek když spal trochu jsem do něj strčila aby se probudil .

 Po chvilce šťoucháni do něj zakňoural a pootevřel oči protáhl se a tím mě málem shodil z postele  , jeho oči padli na hodiny na nočním stolku .

 Viděla jsem zděšení v jeho očích ,, to už je půl osmý ?" vylítl z postele a mě se naskytl úžasný pohled na jeho vypracované a dokonalé tělo .

Měl tetování řůži zamotanou v tribatech na lopatce rychle si natáhl tričko přiběhl ke mě políbil mě a vyběhl z domu , já zůstala s vyděšeným výrazem  ještě chvilku v posteli , najednou přiběhli bráškové a honili se po celé mé ložnici .

Vstala jsem a šla dolů do kuchyně a začala vařit lívance kluci pobíhali okolo mě byl tu blázinec , rozdala jsem talíře na stůl na kterých už byli připravené livance se sirupem a šlehačkou , kluci se posadili ke stolu a pustili se do toho ,, podáš mi Alexi ještě trochu sirupu ? " zeptal se malý Dany ,, už žádný sirup , to co máš na talíři ti stačí " odpověděla jsem rychle .


Když jsem chtěla se zvednout a odnést taliře , zabrněl mi mobil na stehně

Derek : Promin brou že jsem tak rychle zmizel , ale mám schůzku s otcem . Joo a večer jsi byla úžasná :*

Zděšeně jsem koukala na displej mobilu a promítala si v hlavě co se nebo jestli se vůbec něco mezi námi včera stalo , a pak mi to cinklo spíš  zadunělo v hlavě , včera jsme se líbali jak jsem si to tak přemítala ty jeho horké a plné rty na těch mých a jeho dlaně na mých bocích .

Probudila jsem se z tranzu když nejstrarší Sebi rozbil talíř ,, promin ségra , promin ,promin já za to vážně nemůžu on za to může" Sebi ukázal na malýho Danyho , lítostivě jsem se na něj podíva protože měl skoro slzičky v očích z toho strachu jestli na něj začnu křičet ,, to nic " řekla jsem laskavě ,, pojdte  odvedu vás do skolky a školy " vyplázla jsem na ně jazyk protože já nemusím už dva roky .

Derek : lásko můžu ti zavolat ? :*  

Já : ano

Jen co jsem to poslala už mi volal .

D: ,, Ahoj Brou " ,, Ahooj " řekla jsem trochu nervozně ,, Prosím te , před domem máš auto " ,, víš že já nemám řidičák vid " ,, neboj s tou značkou tě nikdo nezastaví a ty to zvládneš" ,, dobře musím končit papája " ,, ou papája ?  " ,, něco jako pá ale lip řečeno " ,, tak to jo tak papája " pod tonem jeho hlasu  jsem se málem roztekla .

Típl to a já mezitím co si kluci balili věci jsme jim udělala svačinu ze zbylých ingrediencí .

Naskákali jsme do auta . A vyjeli jsme.

OMLOUVAME SE ZA TO ŽE TATO ČAST TAK KRÁTKA ALE NUTTY MA HOREČKU TOTO JE JEN PRVNÍ ČAST DRUHOU SE POKUSÍME PŘIDAT CO NEJDŘÍVE

nuttyXverri

vášen s mafianemKde žijí příběhy. Začni objevovat