İçeri girdiğimde gelen ağlama sesiyle
İçeri koştum ağlayan annemi görünce panikledim"Annişkolatam noldu "
"Aldatıyo diyip sarıldı "
Geri şaşkınca çekilip "kim "dedim.
Televizyonu gösterip o demesiyle gözlerimi pörtletip baktım ne yani diziye mi ağlıyodu.
" şu gül gibi kız aldatılır mı" diye devam edince.
Ayağa kalkıp "annişkolotam bende burda kötü bişey oldu oldu diye endişeleniyorum diziye alğlanırmı ya o gerçek değil ki"dedim
"Sus kız duygusuz sen kime çektin bilmiyorum ki"
"Ne yani diziye ağlamadığım için duygusuz mu oluyorum şimdi"
Beni yanına öekip oturtu
" boş ver kız şimdi sen onu Necla teyzenin kızı ayşen var ya tıpı kazanmış sen grz toz elalem gece gündüz ders çalışıyo " bu muhabettin sonu belliydi . 'Ders çalış'Yeniden ayağa fırladım haklısın annişkolotam ders çalışmalıyım hatta ben bu gün Emre ile birlikte ders çalışıyım ben Müge teyzemlere gidicem .
Annem anlamamış gibi baktı oda ayağa kalktı elini anlıma koydu
"annişkolotam napıyosun?"
"Ateşin varmı diye bakıyorum"
"Offff anneyağa"
"Bir anneye yağğ denmez iki kızım sen Emreyle on dakika kavga etmeden duramazsın napıcan çocuğA test kitabı yedirip mi boğmaya kalkıcan kalemle mi deşicen""Aman annişkolotam iyice abartın "
" yoksa siz "
"Ne biz "
" bak kızım biz siz daha bebeken hatta doğmadan hep derdik ki Müge teyzele çocuklarımız evlense"yine başladık
"Anne saçmalama ben gidiyorum"
" Kızım Emre den daha iyisini mi bulucan onun bocuk gözleri diye bağırırken evden çıktım.Kapıyı Müge teyzoşum açtı
"Aa hoş geldin prensesim benim"seviyorum bu kadını ya o kadar tatlı anna babadan Emre gibi bi çocuk olucak iş değil ."Teyzoşların en genci en fitti nasılsın "dedim.
" iyi güzelim plates yapıyodum gel birlikte yapalım ".
" yok teyzoşum ben Emre ye geldim"
Demem ile şaşkınca baktı." noldu Emre bişey mi yaptı sana "
"Yok ya ders çalışıcaz "diye koşarak odasına çıktım.
--
"Evet başlayalıım Ben nasıl tanışıcağınızı düşündüm önce ben tanışıp kanka oluca kızla sıcak bi ortam olucak birlikte takılıcaz sonra biz sizi baş başa bırakıcaz filan siz o sırada kaynaşırsınız."
" çok zekisin Elifcim de umarım nasıl kanka olucağını düşünmüşsündür Rüya gibi tarlı zarif bi kız senin gibi bi kaçıkla neden kanka olsun ki"diyip şalterlerimi artırmıştı.
"Rüya gibi tatlı zarif bi kız senin gibi bi öküzela ile neden sevgili olucaksa ondan " ve golll
" bak kızım bu işi batırmıycaksın "
"Çok mu aşıksın Rüya 'ya " dedim kendimi tutamamıştım yataktan kalkıp çalışma masasının önüne yanım geldi.
" Çok" dedi "onu her gördüğümde kalbim de davullar çalıyo ellerim titriyo bazen güldüğünde dünya duruyo " dedi ellerimi tutup.
"Böyle ellerini tutup gözlerinin içine bakarak " Seni çok seviyorum sen okuduğum kitapta altını çizdiğim en güzel cümleden bile güzelsin demek istiyorum ama söyleyemiyorum ya kaybedersem diye korkuyorum."Benden uzaklaştığında boğazımda bi yumru hissettim .
"Anladım" dedim pürüzlü bi sesle bi defa öksürüp
" Emre hani bana demiştin ya ne istersen yaparım diye " başını olumlu anlamda salladı.
" Barış'ı istiyorum " demem ile donup kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masal Tozu
ChickLitBeş yaşındaki küçük Elif ellerindeki yaldızlı simli pulara bakıp ilk aşkın sordu " bu ne Emeğğ aşkım "küçük Emre bu masal tozu eğer ne dilersen o senin masalın olucak dedi Elif mutlulukla zıpladı ne diliyceğini biliyordu " Masal tozları lütfen Emre...