Nil kara ibrahim gil kanatlarım var ruhumda
Evin içinde dans ederek tepinmekten hitap düşmüştüm dün öğle arasından sonra Ece aslında Rüya yı pek sevmediğini mecburen öyle davrandığını söyleyip ufakçaolı bi şok yaşatmıştı bana ve oyunculuk kabiliyetine şapka çıkarmıştım garip bi şekilde mutlu olmuştum fazlasıyla korkmuştum en iyi arkadaşımı kaybetmekten .
Hüsno ya sarıldım " Hüsno kimse sevmesede sen seversin dimi beni "
derin bi nefes aldım " of Hüsnoşum hani sekiz yaşımda Emre benim
Pembiş yopumla şov yapıcam diye yanlışlıkla kafama fırlatmıştıda zonklamıştı ya işte şimdi sol tarafımda bişey zonkluyo anlamıyorum sanki Emre yine şov yapıcam diye yanlışlıkla bu seferde beni vurmuş gibi
Ama başımdan değil bu daha farklı of Hüsnoş of ne bu "-------
Cuma günü kurtuluş günü asın bayrakları yarın tatil(!)
Sıkıcı bi haftanın daha sonuna gelmiştik birazda garip baş ağrım beynimde zonkluyordu dün gece saatlerce Hüsno ile muhabet edip beynimdeki saçma sesleri susturmaya çalışmıştım ve anlamıştım
Beni rahatsız eden şey arkadaşlarımı kaybetme korkusuydu başka ne olucaktı ki Emre nin dediklerime üzülücek değidim ya neyse Ece Merve ve Rüya koyu bi sohbet ediyorlardı ama baş ağrısından odaklanamıyordum. Kahvemin kokusunu içime çektim yüzümde aptal bi gülümseme oldu kahve kokusu beni her zaman rahatlatırdıTitreyen telefonumu elime aldım gelen mesajı açtım.
Kim:gizli
Yine migrenin mi tutu neyi taktın acaba o güzel kafana gözlerindeki beni öldüren hüznün sebebini dağıtan kahveye minettarım şu an sol yanağındaki gamzeyi bana bahşettiği için.
Okuduğum mesaj kalp ritmimi bozmaya yetmişti gözlerimi kırpıp etrafıma baktım her kezin elinde telefon vardı telefonun kilidini yine açıp baktım bu sefer hemen cevap yazdım .
Kime:Bilinmiyen
Kimsin
Başım ağırdığında kahvenin kokusunu içine çekip rahatladığını
Çayını iki şekerli sevdiğini
Üzülünce elbisenin yakalarıyla oynadığını
Yaz kış üşüdüğünü
En sevdiğin mevsimin yaz olduğunu
En sevdiğin rengin şeker pembesi olduğunu
Her gece Hüsno ile dertleştiğini
Belinde bi doğum izi olduğunu
En sevdiğin pijamanın ayıcıklı olduğunu bilen biriyim.Gözlerimi dehşetle açıp etrafımı tekrar inceledim Merve ve Rüya Masadan kalktığında Ece ne oldu diye soruyordu ben Etrafıma korkuyla bakarken birden omuzumda hisetiğim ele yerimden sıçradım tabiki arkamı dödüğümde Kaan kankiştomu görmüştüm onlarada mesajları okutuktan sonra bağzı tahminlerde bulundular.
Ece kuşumun tahmini benim biricik abişkolotamın çatışma sırasında bi avukattı vurduğu ve o avukatın oğlu olan yeşil gözlü güzel bi katilin peşimde olduğuydu tabi Benim Doğa olmadığım gerekçesiyle bu tezi çürütmüştükKaan ise uzaylıların peşimde olduğunu ve deneyler yapmak için beni marsa götürüp üzerimde deneyler yapıcaklarını düşünüyordu ama benim hayatımdaki tek bizim bekçinin oğlu Uzay adında Uzaylıydı tabi son tahminde gizli bi hayranım olduğuydu ve biz bütün gün bu konuya kafa yorduktan sonra ne mi yaptık mahaledeki kapıların zilerini basıp kaçtık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masal Tozu
ChickLitBeş yaşındaki küçük Elif ellerindeki yaldızlı simli pulara bakıp ilk aşkın sordu " bu ne Emeğğ aşkım "küçük Emre bu masal tozu eğer ne dilersen o senin masalın olucak dedi Elif mutlulukla zıpladı ne diliyceğini biliyordu " Masal tozları lütfen Emre...