Sıradan bi şekilde kahvaltımızı etmiştik ama ben yüzüne bakmamaya çalışmıştım sofrayı toplarkende yüzüne bakmamıştım o televizyon izlerkende odama kaçmıştım delirmemek için bi eylemdi bu yoksa .. Neyse.
"Elif havlu bulamıyorum " diye bağırmasıyla oflayarak banyoya gitmeye başladım kapının eşiğinden geçtiğimde "dolabın alt rafında işte sanki " dediğim sırada kelimeler boğazımda kaldı neden mi çünkü biscolota erkeklerini kıskandırıcak derecede kaslı ve üzerinde sadece bi pantolon olan Emre vardı bu çocuk ne ara yapmıştı bu kası ben neden şimdiye kadar fark etmedim 'Allahım aklımı koru' kalan bi kaç nöronumun yandığını hisediyordum 'sende yan ulan sende'
"Beni gözlerinle taciz etmen bittiyse çıkar mısın " hadi canım beynim güzel beynim hadi komut ver bacaklarıma gitsinler hass olmuyo gitmiyo .
"Toletim var Elif çıkıcan mı" kitlendim olum bi dur yoksa seni gözlerimle taciz etmeye meraklı değilim
"Peki çıkmıycaksan dedi eli üzerinde tek kalan siysh pantolonun düğmesine gidince sonunda kendime gelip elimle gözlerimi kapatım
"Dur gerizekalı çıkıyorum"sonunda kendime gelmiştim biraz bana noluyodu ilk defa onu böyke görmüyodum doğduğumdan beri hayatımda daha önce tişörtsüz gördüm'peki o zaman böyle kasları varmıydı Elif'sus aptal iç ses sus.Kendimi odamdaki yatağa attığımda nefesimi düzene sokmaya çalışıp gözümü kapadım 'kendine gel Elif'
Birden karnımda hisettiğim baskıyla gözlerimi açtım başını karnıma koymuş Emre ye baktım.
"Napıyosun Emre" neden sesim titredi?
"Yatıyorum Elif sen napıyosun"
"Hiç işte yatıyorum öyle" Elif dalga geçiyo laf sokman lazımdı neden saçmalıyosun .
"Elif iyi misin sen "
" İ iyiyim asıl sen nasılsın"
"Aşığım ... Sahi sana teşekkür edemedim"
'Sol yanıma felç iniyo galiba yan komşu doktordu ona mı sorsam Ali Rıza Efendiye döncem'
Hayır iç ses piskoloğa gitmen lazım."Neden teşekür edicektin ki "
"Rüya ile tanıştırdığın için tabiki çok güzel değilmi sesi huzur veriyo insana" sonra kılırdadı " çok saf masum biz sevgili sanmış " yine güldü " çok komik değilmi pandam "
Neden gülüşü kalbime battı 'çünkü seninle dalga geçiyo Elif senin gibi bi kızla asla olamıycağını söylüyo sana aşık olmıycağını neden canın yandı ki Elif sanki sen ona karşı bişey hisediyosun' zeki iç ses haklısın hisetmiyorum ona bişey saçmaladım sadece kendi kendime klasik Elif .
Kahkaha attım birden bu duygu geçişim onu şaşırtmış
Olmalı başını kaldırıp bana baktı
"Komik "dedim"evett ben sizi tanıştırdığıma göre sıra sende Barış 'la ne zaman tanışıyorum Öküzllerin efendisi."Birden bedeni kasıldı yada bana öyle geldi bu gün normal değildim zaten
Birden ayağa kalkıp "yarın halederiz "
dedi yarın için sözleşmiştik Ece Kaan Rüya Emre ve ben oda gelicekti işte bu iyiydi.Emre birden odadan çıkmıştı bende peşinden gittim koltuğa oturduğumuzda masanın üzerindeki kumandaya bakıp başımı Emre ye çevirdim kısık gözlerle birbirimize baktık aynı şeyi düşündüğümüze emindim 1 2 3
"kumandaa"
"Kumandaa"
Kumandanın bi ucundan o bi ucundan ben yakalamıştık
"Kızım misavirperver ol azıcık"
"Öküzperver demeye çalıştın heralde Emrecim"
"Bak Elifcim güzel arkadaşım o kumandayı sakince bırak "
"Hayır sen bırak "
"Sen"
"Sen"
"Sen"
"Seğğen"
"Tamam o zaman tv açtığımızda ilk ne çıkarsa diyen Emre nin ondan beklenemiycek kadar zekice fikrine hayret ettim
"Anlaştık"açtığımızda bi dizi çıktı daha önce izlememiştim."Geri zekalı bu çocuk"diye televizyondaki çocuğa söylendiğimde
Emre "neden miş"
"Kıza insan gibi seni seviyorum dese böyle şeylerle uğraşmaz"
"Kız desin hep bizden bekliyosunuz işinize gelince kadınla erkek eşit işinize gelmeyince böyle şeyleri erkekler söyler"sesini değiştirerek söylediği için komik gelmişti.
"Bi kere kız zaten belli ediyo"dedim
"Nasıl belli ediyo her fırsatta çocuğa laf sokup duruyo çocuğun gözlerine bile bakmıyo"
"Gözlerini kaçırmak sevmediğinin değil sevdiğinin kanıtıdır gözlerine baktığında aşkı okunursa gözlerinden diye kaçırıyo ayrıca o soktuğu laflar söyleyemediği güzel şeyleri saklıyo"
Emreden cevap gelmeyince başımı çevirdim bana bakıyoduAyağa kalkıp neyse ben mavişime bakıcam dediğimde .
Yüzünü buruşturup
"Damon" dedim ve odama ilerlemeye başladım
"Damon kim lan " diyip arkamdan koşmaya başladı kapımın önüne geldiğimizde pervaza yaslanıp gözlerimi kapatıp böyle maviş maviş gözleri var kötü biri gibi davransada çok iyi kalpli merhametli elena 'ya kıyamıyo gerçi kardeşini iki defa öldürdü filan ama olsun eskiden. Katheraina ya aşık mış oda Elena nın görsel ikizi bide yüz küsür yaşında.Gözlerimi açtığımda Emre korkuyla bana bakıyodu
"Elif ben küçüken senin kafana fazla mı vurdum acaba" dediğinde gözlerimi devirip odama girdim kapıyıda yüzüne kapadım.
Tvd izledim biraz intarneten sonra laptobu komidine koydum uykum gelmeye başlayınca üşeniyordum kalkıp ışığı kapaya ama gözlerim çoktan kapanmıştı bile.Birden kapanan ışığın sesi belime dolanan bi el saçlarımda hissetiğim baskı uykuya dolanmıştı ruhum gerçek ile rüya arasında...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masal Tozu
ChickLitBeş yaşındaki küçük Elif ellerindeki yaldızlı simli pulara bakıp ilk aşkın sordu " bu ne Emeğğ aşkım "küçük Emre bu masal tozu eğer ne dilersen o senin masalın olucak dedi Elif mutlulukla zıpladı ne diliyceğini biliyordu " Masal tozları lütfen Emre...