Rüya ile bütün gün arkadaşlık ilişkilerimi epeyce geliştirmiştim ve gerçekten çok tatlı bi kızdı sesiz sakin sürekli gülen Emre nin onu neden sevdiğini yavaş yavaş anlıyordum.
Ayrıca çokta güzeldi kahve rengi omuzlarında dümdüz saçları yeşil gözleri vardı .Akşam Emre'ler geliceği için üstümü değiltirdim düz bi kotla tişört giydim gerçi değiştirmesemde olurdu ayıcıklı pijamalarıma alışkınlardı nasıl olsa bi bi aileydik ama Emre nin dalga geçmesiyle uğraşmak istemiyordum.
"Annişkolatam ben geldim en güzel en talı kızın."
Annem bi kahkaha atıp " sanki senden başka kızım varda sümüklü"
"A a olsa onu sevicen yani " demele babam başımdan öpüp "olsun prensesim ben seni severim "dedi.
"Hadi baba kız aşkınız bittiyse yardım edin"
"Aman benim aşkım kıskanmış mı " dip sarıldı babam anneme gülümsemeden edemedim onlarda lisede tanışmış lar hep didişirlermiş aslında birbirlerine aşklarını bastırmak için hep kavga ediyorlarmış ben hep onların aşkı gibi büyük bi aşk istedim ama nerdee
Krem rengi masa örtüsünü serip
Üzerine çatal bıçak kaşık tabak bardak hepsini yerleştirdim gayet güzel olmuştu .Annem gelip " bakın son kez söylüyorum Emre ile disişmek yok"
"O bana bulaşmazsa sorun yok "dedim babamda " benim kızıma bulaşmazsa benim içinde sorun yok demesi ile annem gözlerini devirdi .
" ben kime diyorum ki babasının kızı işte " dediği sırada kapı çaldı
Annemler her zaman ki gibi koyu bir sohbete dalmıştı. Ama ben kurt gibi acıkmıştım.
Hey benim biricik kocaman ailem ilk yemek mi yesek sanra konuşuruz hı ne dersiniz?" Benim gibi Nutella tadında bi kızı kıramayıp kabul ettiler yada onlarda benim gibi acıkmışlardı.
Her zaman ki gibi yerim olan Emre'nin tam karşısı olan yere geçtim. Masanın altından bana tekme attınca bende ona attım kılasik aile yemeği adetimiz sonra durup Çorbasından bir kaşık yiyip anneme döndü.
"ımm Sevgi teyzem yine döktürmüş. Özlemişim valla bu tadı" yalaka şey
"Afiyet olsun oğlum""Abartama Emre daha 3 gün önce bizde tıkınıyordun." Dediğimde hiç bozulmadan
"Oha 3 gün mü? O kadar oldu mu ya Sevgi teyzecim arayı fazla açıyoruz darılıyorum bak." Annemler kahkaha atarken ben kaşlarımı çatmış Emre ye bakıyordum.
"Yuh Emre ben sana öküz diyorum sen bana öküz yanımda beyefendi kalır diyorsun. Pes yani" dememle bizimkiler kaldığı yerden kahkaha atmaya devam etti."Elifcim açım seninle uğraşamam"
"Aa Emrecim o kadar laf yedin doymadın mı " yine bi kahkaha tufanı sanki komedi filmi izliyolar sankiOnca lafa sadece gülüyordu hatta boynundaki damarda belirginleşmemişti bu aklında başka bişey olduğunu belli ediyordu
Biraz korkmuştum aslında birazcık azıcık.Yemeğimiz bittince Emre nin "Elifcim hadi senin odana gidelim demesiyle herkez uzaylı görmüş gibi Emre 'ye bakıyordu tabi normalde Müge teyzoşumla annem zorlarken bu defa Emre teklif etmişti tabi ben Rüya için olduğunu biliyordum da onlar bilmiyorlardı "tamam diyip kalktığımda babam " bende geliyim mi diyince annem ona kötü kötü baktı
"Bırak çocukları Çınar konuşucakları vardır "dedi"Emre ile Elif konuşmak yok artık "
Bu defa bende dahil herkez gülüyordu
Babam "tamam tamam gidin ama Emre doğru düzgün dur bak bu sefer derin dondurucuyada sığdıramam seni kazık kadar oldun demesi ile Emre odama doğru koşmaya başladı biz gülerken odama girdiğinde her zamanki gibi kendini yatağa atmasını bekledim ama o aksine içeri girmem için kapıyı tutu" noldu arkadaşım onca dediğimden sonra az öküz olmamaya mı karar verdin diyip içeri geçmemle kendimi yatakta bulmam bir oldu aramızda çok az mesafe vardı nefesi yüzüme çarpıyordu "bende tam o konuyu konuşucaktım en son öküz diyodun noldu"
"Sesimin titrememesine dikkat etmeye çalışıp ikidir böyle tepeme çıkıyosun bak bağırcam herkez gelicek "İki parmağını dudağımın üzerine bastırıp "şşst eğer bağrırsan bizi böyle gördüklerinde bana kızmak yerine yanlış anlıycaklar ama ila bağrcam diyosan sen bilirsin canım arkadaşım(!)
Duklarımdaki parmakları soğuktu ama yakıyordu noluyodu bana böyle
Dudaklarıma bakıp yüzünü yüzüme yaklaştırmaya başlayınca kalbimin artan ritmine dayanamayıp gözlerimi kapatım
"Rüya ile ne zaman tanışıcam" ne !
Birden Üstümden kalkıp pencerenin yanına gitti .dengesiz mal çocuk
Hızlıca değişen ruh haline ayak uyduramıyordum az kalsın beni öpüceken şimdi bi dakika beni öpüceken mi dedim ben az önce napmıştım gözlerimi kapayıp beni öpmesini beklemiştim aptal gibi 'aptal Elif'
Bozuntuya vermemeye çalşıp yatakta doğruldum ayağa kalkmaya çalışmadım çünkü titreyen bacaklarımın beni taşıyıcağından emin olamoyodum.
" yarın yarın tanışırsın dedim"
"güzel " diyip gitti arkasında bir yığın soru işareti dolu aklımla beni .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masal Tozu
ChickLitBeş yaşındaki küçük Elif ellerindeki yaldızlı simli pulara bakıp ilk aşkın sordu " bu ne Emeğğ aşkım "küçük Emre bu masal tozu eğer ne dilersen o senin masalın olucak dedi Elif mutlulukla zıpladı ne diliyceğini biliyordu " Masal tozları lütfen Emre...