Boynundaki damarın çıkmasından sinirlendiğini anlamıştım onu iyi tanıyordum sıktığı yumruğunu bırakıp
"Benim arkadaşım olan Barış mı"
Olumlu anlamda başımı saladığımda gözlerini kaptip derin bi nefes aldı gözlerini açtığında birden gülmeye başladı aha azıck beyni vardı oda gitti tü tü yazık(!)
Elifcim 'canım arkadaşım' Sanırım uzun zamandır aynaya bakmıyorsun. Gerçi ben de senin yerinde olsam aynalara küserdim. Her neyse, tipini geçtim harbi geri zekalısın Barış senin neyine baksın dediğinde bi yumruk geçirdim .Yalandan acıyomuş gibi sesler çıkarıp gülmeye devam etti .
" tamam tamam deniycem sen yeterki Rüya işini halet " dedi .Bende sinirli sinirli odasından çıktım..
bahçe kapısının önüne geldiğimde arkamdan geldiğini anladım
sen ne tür bi sığırsın
sen ne tür bi caddısın
derin bi nefes alıp
ODUN dedim ve evi terk ettim.
---
"Oha bombelere gel" diye bağıran Ecekankistolşkoma sesiz ol anlamın işaret yaptım .
"Kanka petito ayıcıklar aşkına şimdi Emre bas baya aşık.""Evet dedim"
"Sen neden böylesin bayram yapman gerekmiyo mu Emre artık seninle uğraşmaya fırsat bulamaz tek yapman gereken aralarını yapman"Gerçekten neden mutsuzdum ben galiba Emre nin barış ve ben hakımda dediklerine sinirim bozulmuştu başka ne olucaktı ki dimi.
Rüya her zamnk masssına oturduğunda bende planımı devreyeye sokup yanına gittim.
"Selam oturabilirmiyim" dedim neşeli bi sesle
"Tabi diyip gülümsedi emre haklıydı kız harbiden güzeldi .
"Elimdeki kağıdı gösterip ben edebiyat kulübü başkanıyım da kulübe üye olmak istermisin dedim. gerçekten başkanıydım ve bu aziz görevi Emre için kötü kullanıyordum Allah cezanı versin Emre telefonun klozete düşsünde yanlışlıkla sifonu çek Emre mor inekler kovalasın seni Emreğğe ay gaza geldim birden.
" çok isterimde benim pek yeteneğim yok anca kitap okuyorum "dedi.
"Olsun sanki herkezin yeteneği var " dedim gülerek " adını söyle yazıyım"
"Rüya Güneş"
"Bu arada bende Elif seni okulda daha önce görmemiştim.""Bu yıl geldim İstanbuldan babamin Izmire tayyini çıkınca pek arkadaşımda yok"
"Artık var 'arkadaşımmm'dedim şirince çok kolay olmuştu ilk adım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masal Tozu
ChickLitBeş yaşındaki küçük Elif ellerindeki yaldızlı simli pulara bakıp ilk aşkın sordu " bu ne Emeğğ aşkım "küçük Emre bu masal tozu eğer ne dilersen o senin masalın olucak dedi Elif mutlulukla zıpladı ne diliyceğini biliyordu " Masal tozları lütfen Emre...