Sıcacık yatağımda uyurken bi sesle gözlerimi araladım"offf biri bu köpeği sustursun yaa hayır yani ne diye köpek alıyorsunuz alıyorsanızda düzgün bakın kardeşim ayıptır yaa yatıyoruz burada"
"Aaauuueessrriiaaağğğ"
duyduğum sesle tekrardan gözlerimi açtım ama bu sefer insan dışı bi şekilde
"Iıı o k köpek b be benim adımımı söyledi az önce?"
"Eeeğğssraaaaaa"
Ulan sıçtın bu sefer kızım kalk kalk ne köpeği anan baban bağırıyor ha bide abimi unutmayalım gerçi o bağırmıyor bildiğin anırıyor.
"Eesraa!!!"
Kuş tüyü yatağımdan uçarcasına kalktım ve annemlerin yanına gittim iç sesim ne kadar 'ulan yürekmi yedin kızım sen gir yatağa ölü taklidi yap' desede ben onu dinlemeyip gittim.
"Hah sümüklü prensesimizde kalktı"
Babam dişlerinin arasından "Ali " diye uyardı abimi "evet bi açıklama bekliyoruz doğruları söyle tek bi yalanında gözlerini oyar saçını teekk tekk yolar sonrada be.."
"Yeterr!"diye abimin lafını böldü annem bense Durmuş onları izliyor bi yandanda ne yaptımki ben diye saf saf düşünüyorum "kızım gece abinin odasına girip laptobunun üzerine suyu senmi döktün?" Diye sordu babam
Hiiii ben onu unutmuştum yiaa
"Kızım konuşsana bak öldürürüm seni!"
'Hadi kızım göster kendini boşunamı böyle tatlısın yapabilirsin güveniyorum sana hadi!' Diye destek verdi iç sesim
"Baba valla bilerek olmadı ben gece abim için slayt yapacaktım süpriz sonra yanlışlıkla su döküldü abiciğim özür dilerim bilerek olmadı.ama ben çalışıp öderim yani üzülme sen"diye sıraladım yalanları Abi'm şok olmuş şekilde bana bakıyordu annemle babam aman tanrım bu tatlı şeyi bizim yaptık bakışları atıyorlardı bana bende dudaklarımı büzmüş hıçkıra hıçkıra ağlıyordum 'vay be yeminle sendeki yetenek kızım ama varya Abi'n şimdi senle yanlız kalıp seni öldürmek için can atıyor'diye uyardı iç sesim beni annemlerin inandıkları için abimi zoraki susturup kahvaltıya oturttulat bende ya Allah bismillah dedim başladım yemekleri mideciğime indirmeye "kızım bizim babanla biraz işlerimiz var biz onları halledicez sen kahvaltıyı Toplarsın değilmi?" Hıh sanki hayır desem 'tamam kızım ben toplarım ozaman'diyeceksin!
"Annecim nasıl soru tabikide toplarım"
Yemeğimi yemeye devam ettim demeyi çok isterdim ama maalesef öyle olmadı biricik abim(!)masanın altından tekmeyi yapıştırdı bacağıma bende sanki bacağımı bıçakla kesip koparmış gibi"aaaaaaa bacağımmmm anerğğ babeyy bacağım koptu çabuk bulun bacağımı ben onsuz yapamamm!!" Diye bağırdım tabi Abi'm yine şok bim A 101
Noluyo lan bakışları atıyor bana "kızım noldu bacağına niye bağırıyorsunn?"diye sıraladı soruları annem Abi'm bana ışık hızında 'ölmek istemiyorsan sakın söyleme zaten birazdan yanlızız ona göre davran' bakışları atınca bende hemen'abiciğim tabikide söylemiyecem aaa'bakışları attım "ay yok bişey annecim kıramp girdi "diye sallayıverdim bi yalan annem mırıltı halinde bana saydırdıktan sonra babamla beraber evden çıktılar Abi'm odasına çıkmıştı zaten bende inanılmaz bi şekilde mutfağı toplayıp parmak ucumda odama doğru ilerledim odamın kapısını yavaş bi şekilde açtım ve hemen kilitledim derin bi Ohh çektim ve yatağıma girip kendimi uykunun nefis kollarına bırakmak için yatağıma doğru yürümeye başlıyacaktımki olduğum yerde donup kaldım e yok artık bu ne yiaa bide pıçağ falan alsaydın eline bra zalimin oğlu "a a aabi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk mı bunun adı
Humor05uc isteyince 07 vereyim üstü kalsın diyen bir grupta, kendi iç sesiyle bile kavga eden aksi bir kız ve aşkın adını dahi duymamış tek tutkusu sokaklar olan bir çocuk. Peki huysuz ve aksi kız bu çocuğa aşkı öğretebilecek mi?