Şimşek

54 9 3
                                    


Gece
Gece yatağa girdiğimden beri gözüme uyku girmiyordu.bugün olanlar kafamı karıştırmıştı oğuz meselesini düşünüyordum ve çok saçma geliyordu gerçekten.ve şu çocuk bana söylediği şeyleri tekrar tekrar düşünüyordum ve anlam veremiyordum benim oğuzu tanıdığımı nerden biliyordu ki gerçi tanımıyorum sadece parkta üstüne düşmüştüm.tabi dediği gizemli şeyler ayrı bi şey uzak dur bu ne anlama geliyordu koskocaman şehirde bidaha nerde karşılaşacaktık ki saçma saçma saçma biraz daha düşünürsem kafayı yiyeceğim.derin bir nefes alıp kafamı yastığa koydum tam gözlerimi kapatmıştım ki odayı aydınlatan şimşeğin sesiyle olduğum yerde fırladım.Küçüklüğümden beri şimşekten çok korkarım.yatakta doğruldum ve biraz bekledim inşallah bidaha şimşek çakmaz diye dua ederken az öncekinden daha sert bi şimşekle yataktan kalkıp koşarak abimin odasına gittim.Odaya girmemle abim yatağından fırladı ve çatık kaşlarının altında uykulu bi şekilde bana baktı "noluyo lan?" Küçük adımlarla yatağa doğru ilerledim abim hala benden bi cevap bekliyordu.Şimşek çakınca cevabını aldı ve "kızım sen hala şimşekten korkuyormusun?" "Evet" "gel hadi başımın belası gel." Yatağa girip iyice abime sokuldum ve kısa sürede uykuya daldım.
"Yaaaa bırakın benii!!"
"Kızım uyansana yeter aaa "
"Ben uyumak istiyorum hatta sizde gidip uyuyun niye kalktınızki?"
"Kızım okula geç kalacaksın hadi kalk ama böyle olmazki ilk günden olacak şeymi?" Annemin dediği şey üzerine bi gözüm kapalı anneme baktım
"Anne çok pardon ama ne saçmalıyorsun ne okulu yaa!"
"Kız sen kafayımı yedin bana bak unuttunmu yoksa?" Kaşlarımı çatıp düşünmeye başladım.ben tekmi böyleyim yani tatillerde günlerden ne olduğunu hiç kafama takıpta takvime bakmam. Aşağıdan babam ve abimin sesleri gelince bugün tatilin bittiğini günlerden Pazartesi olduğunu anladım çünkü abim ASLA tatilde bu saatte kalkmaz.
"Hem bana bak kız senin abinin yatağında ne işin var?"
"Tövbe tövbee anne ne diyorsun sen yaa"
"Bak bak hareketlere bak ben sana kaç kere dedim bana sesini yükseltmeyeceksin diye!!" Annemin dediği şey üzerine gözlerimi devirdim
"Anneciğim bağırmadımki benim ses tonum öyle "
"Çabuk yatağı topla aşağıya in"
"Tımam mami" annem kapının önünden bana o anlam veremediğim bakışlarını attı ve arkasına bakmadan çekip gitti.
"Buba ekmek versene"
"Kızım buba değil baba kaç kere diyeceğim" hayır yani belki ben baba diyemiyorum teallahım yiia
"Tamam buba sana bidaha buba demiyeceğim izci sözü veriyorum"
Babam benimle baş edemeyeceğini anlayınca yemeğini yemeye devam etti.
"Kızım yeter hadi kalkta hazırlan geç kalacaksın" ağzım dolu şaşkın şekilde anneme baktım annem ne var dercesine gözünü kırptı ağzımdaki lokmayı yutup anneme döndüm
"Mami ben doymadım niye kalkayım?"
"Kızım yani illa söyleteceksin?"babam uyarırcasına anneme baktı.Tabikide annem umursamadan konuşmasına devam etti."Yavrum sen genç bi kızsın bu çağlarda böyle yemek yersen bir iki yıla kadar kilo alacaksın."sözlerini bitirdikten sonra babama baktı babamdan hayır gelmeyeceğini anlayınca abime bakıp"Ali oğlum haksızmıyım?" "Aaa anneciğim tabikide haklısın hatta yıl değil bir kaç aya kadar obez olur.Bende diyorum ama dinlemiyorki." Annem savaşı kazanmış asker edasıyla omuzlarını dikleştirip babama baktı. Eh haliyle ben duyduklarım karşısında ağzım bi karış açılmış onları izliyordum. "Ayol bişey değil ama evde kalacak diye korkuyorum."annemin son söylediğiyle sabrım taştı ve masadan kalkıp ağlayarak hızla merdivenlere doğru koştum ve son duyduğum şey abimin "ahh hep ergenlikten oluyor bunlar!" Demesiydi sonrasında ise yatağa girip bir güzel zırladım.
Hazırlanıp tripli bir şekilde evden ayrıldığım için kendimi kötü hissediyordum.Ama kesinlikle hak etmişlerdi.Özelliklede abim aslında birbirimizi çok severiz ama konu gıcıklık olunca kimse abimi tutamaz.ben tüm bunları düşünürken okula gelmiştim bile.Karşıdan bana doğru koşan bi sürü görünce kaçmakla kaçmamak arasında gidip geldim ama sonra gelenlerin mal arkadaşlarım olduğunu farkedince gülerek onların yanıma gelmelerini seyrettim yanıma geldiklerinde tek tek sarılıp öpüştükten sonra hep beraber okulun içine girdik.Gruptan ayrılıp çantamı sınıfa bıraktım ve seke seke merdivenlerden inip bahçeye çıktım mal mal etrafa
bakarken okulun kapısından içeriye giren simgeyi farkedince koşarak yanına gittim "simsim!!" 
"Ay ne cırlıyorsun kızım yaa,daha dün görüştük görende tatil boyunca hiç görülmedik zanneder "
"Simge dün çok acayip şeyler oldu"söylediğim şey üzerine kaşlarını çatıp "noldu?" Diye sordu dün başımdan geçen herşeyi detaylarıyla anlatıp simgenin vereceği tepkiyi görmek için ona baktım "kızım sen ciddimisin bak yalan falan söylemiyorsun değilmi?"
"Off hayır yaa"
"Valla hiç bişey anlamadım gerçekten garip.."
"Ama o çocuk benim oğuzu tanıdığımı nerden biliyordu acaba ?"
"Aynen bide o var yani acaba parkta odamı oradaydı?"
"Bilmiyorumki yani hatırlamıyorum"
"Nasıldı tipi?"
"Beyaz t shirt siyah pantolon boynunda bi dövme vardı uzundu ve sarışındı "
"Evet evet oda oradaydı yalnız çok yakışıklıydı değilmi siz oğuzla kavga ederken sürekli bana bakıyordu"
"Aman simsim iki dakika boş bıraktım bakışlarınızla yemişsiniz birbirinizi
"Off saçmalama kızım yaa"
"Hadi hadiii!"
"Ay senle uğraşamıyacağım lavaboya gidiyorum ben"
"Aa bende geliyorum"
"İyi hadi gel"
Aynadaki yansımama bakıp bir kez daha küfrettim
"Yaa banane ben oynamıyorum ya"
"Ne saçmalıyorsun yine?"
"Simsim rezilliğe bakarmısın tatil boyunca bir sivilce bile çıkmadı ama okul açıldığı gün iki kaşımın ortasında kocaman bir sivilce çıktı nerde adalet!!"
"Hahha salak yaa "
"Senin için hava hoş tabi sende hiç sivilce yok oh ne ala"
"Yürü hadi yürü" lavobodan çıkıp sınıfa giriyorduk ki kapıda bir kızla çarpıştım.Artık siz ona çarpmak mı dersiniz uçmakmı dersiniz bilmem.Çok fena çarpıştığımız için kız 2metre uzağa fırladı ben zaten direk yeri boylu boyunca kapladım.simge hemen beni kaldırdı.bende koşup kıza yardım etmek için elimi uzattım
"Özür dilerim göremedim seni bilerek olmadı" deyip gülümsedim kız ayağa kalkıp gülümsememe karşılık kaşlarını çatıp beni baştan aşağı süzdü o anda fark ettimki kız bizim okuldan değildi yada yeni gelmişti

Aşk mı bunun adıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin