Multimedya Burçak
"Aç ağzını ballı böreğim, yahu sizde üfleyin bi yardım edin kız burada canıyla cebelleşşiyor siz orda gülüyorsunuz" evet yaklaşık beş dakikadır sarp elini ağzıma daldırmış tükürüğüyle bana gargara yaptırıyor. Tabi kendince üflüyorda gelin onu birde bana sorun. Neymiş efendim bana aldığı çayın parasını küçük kardeşi canerden cebe indirmiş, haram paraymışta onun günahının bedelini ben ödüyormuşum. Daha fazla dayanamayıp kendimi yerden yere vurarak zor bela sarpın elinden kurtulup Burçin in arkasına koştum. "Allah'ını seven yardım etsin" Sarp gülerek sandalyede iyice yayılırken telefonu bana uzatıp otuziki diş sırıttı"kız gel buraya fakir, alda abini ara merak etmiştir aliciğim seni. "al işte ben biliydim böyle olacağını. Sonunda simge hanımın dikkatini çekebilmiştik. Kafasını çikolatalardan kaldırıp sarpa ne iş der gibi kafasını salladı. Tabi bizim Sarp bu bağlasan durmaz. Bu başlamazmı ballandıra ballandıra anlatmaya. Allahım yalandan ölünseydi bu çocuk kaç kez ölüp dirilirdi! "yaa abartma bikere öyle demedi kadın!" büyük bir heyecanla bizi dinleyen Burçin oturduğu yerden öne eğilerek atıldı "ne dedi ne dedii?" hahh düşün şimdi ah akılsız kafam ahhh "şey dedi ya.." "ne? " yahu şey işte anlayın boğazımı abartılı bir şekilde temizlerken kussaydın bari diyen Sarpı takmayıp allah bismillah deyip aklıma ilk geleni söyledim"ya sizde bu Sarpa inanıyorsunuz yanii aşk olsun size. Operatör yeterli bakiyeniz yok demedi bikerem" Burçinin gözleri kocaman açılırken simge meşhur kahkahalarını salmıştı bile "Allah Allah ne dedi peki?" eh iyi birşey sallıyayımda Burçin inansın bari "ya ben ayarlardan şey ettim kontör az kalınca bilgilendiriliyorum ben operatör de kontörün az kalmış çağrı bırak dedi işte" Burçin vay be gibisinden şeyler mırıldarken simgeyle sarp.. Neyse ağzımı bozmayacam. "ver şu telefonı arayalım bakalım derdi neymiş ali beyin" sarpın telefonundan abimin numarasını ararken rehberde Göt İkizim diye kayıtlı olduğunu görünce telefonu kızlarada gösterip bir güzel kahkaha attıktan sonra ara tuşuna basıp hoparlörü açtım. Gizli saklımız yoktu zaten. Biz biip sesini beklerken o Sihirli Kelimeler kulağımızı doldurunca artık nasıl güleceğimizi bilmediğimizden. Allah ne verdiyse daldık birbirimize. Sonrasında Sarp fakirliği kaldıramayacağını söyleyip kantinden koşarak çıktı. Kesin yine intihar etmeye gidiyordu aptal. Zilin sesiyle sınıfa çıkıp yerlerimize geçtik. "oha lan napıyor bu salak! " simgenin çığırmasıyla ben ve Burçin de onun yanına koşarak pencereden aşağıya baktık. Tabiki okulun duvarına oturmuş sigara içen bir Sarp beklemiyordum. "Canınamı susadın o sigara ne oğlum" dumanını artistçe üfleyip bize baktı "girin içeri beni böyle hatırlamanızı istemiyorum" Sarpın ne kadar salak olduğunu daha önce söylemişmiydim. Defalarca diye araya giren iç sesime kafa sallayıp, Sarpa doğru giden müdürümüze el salladım. Müdür mü! "ahanda şimdi bitti" diye mırıldanıp Sarpa kaş göz işareti yaptım. "napıyon kız yüz felci mi geçiriyorsun?" vallaha benden günah gitti. Ben elimden geleni yaptım kendisi anlamıyor. Müdür yukarı bakıp elini içeri gir der gibi salladı "hocam ne yapıyorsunuz orda bir vukuatmı var?"hepimiz yan penceredeki Burçin e dönerken Sarp beyde sonunda Müdürü fark edip elindeki sigarayla birlikte okulun dışına atladı. Yok pardon atlamamış. Asılmış, evet pantolonunun kenarından korkuluğa asılmış bir Sarp. Ve hala elinde tuttuğu sigara, ben daha fazla dayanamayıp kendimi sırama atarken hocada içeri girmişti "kızlar hadi yerinize sizde" diye Burçin ve simgeyide yerlerine oturtup birkaç şey zırvaladıktan sonra bizi serbest bıraktı. Tam kafamı sıraya gömmüş uyuyacakken dışarıdan gelen seslerle olduğum yerde dikleşip pencereden aşağı sarktım "lan bağırsaklarım ağzımdan çıkacak biri yardım etsin" kahkahamı bastırmak için elimi ağzıma götürdüm. Bu niye hala buradaydı."sarpişko ne yapıyorsun hala orada. " şu an sarpın kıymetlisi ile göz gözeydik," kendimi havalandırmaya verdim. Lan dalgamı geçiyorsun in aşağı kurtar beni. "Tabiki onu orada öylece bırakacaktım. Banane banane. Haince sırıtıp orta parmağımı gösterdim." Tüh yaa tamda hoca ders anlatıyordu, nasıl yapsamki şimdi.Biliyorsun ben derslerime çok düşkünümdür"baş parmağını havaya kaldırıp hızla salladı"Leoparlı pijamalarım üzerine and içiyorum bak beş dakika içinde burada olmazsan tüm ifşalarını yayınlarım. " duyduğum şeye gözlerim kocaman açılırken ne ifşası diye sormadım. Eh Sarp bu daha önce yapmadığı şey değil." tamam bekle " diyip hızla hocanın yanına koştum. Ulan bu hoca çok gıcık bırakmazki şimdi. Ne var dercesine kafasını sallayınca iki büklüm olup kulağına doğru eğildim. Ben bu hallere düşecek kızmıydım be." lavaboya gidebilirmiyim?"gözlüğünün altından abartılı bir göz devirmesiyle elini yerine geç şeklinde salladı. Bilirsiniz işte hocalar ve klasik itici hareketleri. Biraz daha eğilip gizli bir şey söylüyormuşum gibi elimi ağzımın önüne götürdüm. "Hocam acil ama" sıkıntılı şekilde yerinde kıpırdanıp suratıma baktı. Yüzümü buruşturup elimi karnıma bastırdım. "iyi hadi ilk gün diye bir şey demiyorum ama bu son olsun" kızlar merakla bana bakarken önemli değil der gibi kafamı salladım. İki büklüm çıktığım sınıftan yoluma atlet edasıyla koşarak devam etmemde ayrı bir konu ya neyse. "ayyy amann dostlar ölüyorum genç yaşımda yetişinn" "tamam be geldik, abartma" "üç saniye geç geldin" yüzümü buruşturup duvara tımanmaya başladım "müdür seni görmedimi?" elimi tellere doğru uzatıp pantolonundan tutmaya çalıştım"yok yok görmedi. Hadi acele ette kimse görmeden çıkayım şuradan. "" yanlız pantolon feci olmuş, onu napacaksın?"sıkı bir küfür edip yerinde rahatsızca kıpırdadı. "ayyh yerinde dur ya elime battı tel" uzun uğraşlar sonunda pantolonu telden çıkarmamla Sarpın yere yapışması, yapışırken benide yanına çekmesi bir oldu. "oha ayı hadi düşüyorsun tamamda ne diye beni çekiyorsun!" bağırma kız zilli, ne güzel okuldan çıktın sayemde daha ne istiyorsun" yav he he bakışımı atıp sarpın üzerinden kalktım. Bu arada gözümden kaçmadı değil vücudunu geliştirmiş ayı. İki metre boyu yetmiyor birde kas yapmış, neyse bu konuyu daha sonra ayrıntılı bir şekilde ele alacağım. "Esram kıız çokmu belli oluyor?" pantolonunun deliğinden beş parmağını birden çıkarmış bana bakan sarpa yapmacık bir gülümsemeyle karşılık verdim" yok canım hiç farkedilmiyor. "ha tamam iyi ozaman" " Ulan dalgamı geçiyorsun.birde utanmadan soruyorsun, uzaydan baksam görürüm ben bu deliği" "abartma küçük bir delik sadece" sarpa göz devirirken yukarıdan bize bağıran simgeye baktım."Höööov naptınız. Oha sarpişko o delik ne öyle puhajshsh"iki eliyle deliğin olduğu yeri kapatan sarpa bem demiştim diye mırıldanıp Burçin e döndüm "çantamı atın ben bugün yokum okulda" "nereye ya bizi tekmi bırakıyorsunuz" omuz silkip Burçin in attığı çantamı yerden alıp sırtıma taktım. "bekle bende girmeyeceğim derse" "yaaa hayır yaa""çok konuşma hadi çantamı atın benimde" "nereye gideceksiniz? " Cevap vermek için ağzını açan sarp başına atılan çantayla dengesini kaybedip, düşeceği sırada bana tutundu"iyice alıştın ha sende"diye sitem ederken yanağımı sıkıp göz kırptı" eee bugün sen bana yarın ben sana güzellik " yukarıda tepinen simgeye dil çıkarıp popomu sallaya sallaya yürüdüm." küstüm lan size konuşmuyorum ikinizlede ne demek kafama çanta fırlatmak""ay hocam çok sorry görmedim geldiğinizi "diye bağıran simgeye gülerken sarpta yanıma gelip elini omzuma attı" eee napıyoruz çılgın bebeğim? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk mı bunun adı
Humor05uc isteyince 07 vereyim üstü kalsın diyen bir grupta, kendi iç sesiyle bile kavga eden aksi bir kız ve aşkın adını dahi duymamış tek tutkusu sokaklar olan bir çocuk. Peki huysuz ve aksi kız bu çocuğa aşkı öğretebilecek mi?