Yandım Anam

15 4 0
                                    

Multimedya Esra
Bi süre daha bana o şekilde bakınca dayanamayıp konuşmaya başladım. Yani nede olsa ben uzun süre susunca kendi kendimi imha ederim. O derece yani. "Ne bakıyorsun öyle, bilerek olmadı dedim ya" üzerini sirkelerken bi yandanda konuştu "iyi bi daha olmasın. Senin gibilerle uğraşamam" Ah be güzelim daha çok gençsin niye beni sinirlendirip içimdeki o laz kızını dışarı çıkarıyorsun?Ulan ben medeni bir kız değilim şimdi burada cinnet geçirip manşetlere düşmekte istemiyorum.Ben kendi içimde savaşırken konuşmayı Unuttuğumu fark ettim. "Bana bak kız kapçık ağızlı yolarım o çiyan saçlarını veririm o kara ellerine."Yahu bakmayın öyle sinirlenince tuhaf birşey çıkıyor içimden. Kız bana noluyo ayol dercesine bakarken ben çoktan saat imi çıkarmış kollarımı sıvıyordum. Fakiriz ama salak değiliz çok şükür, orjinal saat yani öyle kolay kolay bulunmaz. "gel gel hadi gel çok acıyıcak güzelim." ne diyorsun sen? Off iç ses bi gidermisin yaa. Tamam ulan gidiyorum sakın peşimden ağıtlar yakma! Diye isyan eden iç sesime abartılı bir şekilde göz devirip karşımda duran kıza baktım. "Bu arada yanlış anlaşılma olmasın güzel falan değilsin yani ağız alışkanlığı. Anlatabiliyorum değilmi tatlım?"  kızda sonunda benim tescilli mal olduğuma kanaat getirerek olay yerinden uzaklaşmaya başladı. Arkamdan"haddii anca gidersin gülüm! "diye bağıran tabiki sarptan başkası değildi. Saatimi takarken 7numaralı bakışımdan attım.Sarpta bana 3numaralı bakışını atarken yanıma gelip omuzlarımı ovdu(!) " hösstt lan gavur evladı, narin ve kırılgan bir kızım ben ringe çıkan boksör muamelesi görüyorum burda teallam yiiaa"  "ne iş?" "yürü sarpişko ben sana anlatırım detaylarıyla çiko miko krizim şooldu benim bana bir şeyler al sen hadi "ellerini ağır çekimde başına götürüp" ay bana bir şeyler oluyor be ya dostlar sarpişko ne ya ben intihar ediyorum, siz gelip beni vazgeçirirsiniz"diye koridorda koşan sarpa hunharca gülerken simge çoktan kantine doğru yürümüş, ah pardon ışınlanmıştı. Lan beni yaban ellerde bir başımamı bıraktı bunlar. Çok kötü triplendim şimdi.Saçlarımı düzeltip çiçekli bahçemizin yollarına doğru hülyalı bir bakış atıp tekrar sınıfa çıktım. Çok şükür sınıf sakindi, evdekilere triplenip evden erken çıktığım için olsa gerek. Ben çoktan sıramla bütünleşip aramızdaki elektriklenmeye kendimi kaptırmış uyku şelalesine doğru akarken. Pardon ağzımdaki salyaymış o. Neyse uyanınca silerim. Tam karanlığa teslim olurken üzerime birşeyin çullanmasıyla yerimden fırladım, fırlamaya çalıştım desem daha iyi olur. "yaa kızım bak zaten kimse gelip beni kurtarmadı sinirliyim tamam alışkınım sizin bu umursamaz cool havalarınıza ama gelmiş burda uyuyorsun. Ayıptır ya nerde bizim dostluğumuz" "Sarp çok merak ettim şu an kafan nasıl oluyorda içi boşken böylesine ağır oluyor ha sorarım sana?" boğuk çıkan sesime kıs kıs gülerken "yanlız bebişim o benim kafam değil, en kıymetlim." demesiyle Allâh tarafından gönderilen ilahi bir güçle üzerimdeki dev cüsseyi yerle yeksan ettim. O sırada az önce benim üzerimde olan o koca poposunu (Çarpıldı) ovarken ben cinnet geçirme evrelerinde yuvarlanıp gidiyordum. Neyseki bu seferlik kendime kıyamayıp sarpın cahilliğine verdim ve kendimi sakinleştirip yerime oturdum. "kızım varya kurtulacam ben sizin elinizden çok ünlü olacam çookk. Ozaman bi kez ellet Sarp diye peşimde dolanırsınız ama çok geç olacak artık pehh" Sarpın bu gibi sözleri artık bir atasözü niteliğindeydi bizim için. Ona yav he he der gibi baktıktan sonra götümün titremesiyle.Tövbe bismillah götüm titriyo lan, ay aman telefonummuş. Aslında ben ona telefon demeyi pek tercih etmiyorum. Bilirsiniz herşeyin herkesin bir adı vardır. Bu arada tanıştırmadım sizi kendisi benim karamella şekerella lolitotam Iphone 7 m olurda. Yani öyle diyince hava atıyormuşum gibi oldu ama tabiki öyle bir şey yok. Ben çok mütevazi bir bağyanım. Neyse bu hala titriyor.Havalı bir şekilde cebimden çıkardıktan sonra ekrana baktım. 2Cevapsız Çağrı- Göt Kırıntısı- bu kim lan. Numaraya girip baktım, aman abimmiş sabah kızdığım için rehberden adını değiştirmiştim unutmuşum öyle. "kimmiş o kimmiş?" vallahi de normal değil bu çocuk hayır sen Allah'ın yarattığı sıradan bir insanoğlusun senin kafan ne diye ön sıradan buraya uzanıyor kendine gel bi silkelen insanlıktan çıkmaya başlıyorsun. Lütfen yaa. Uzun zamandır ortalıkta görünmeyen iç ses hasretime dayanamayıp pembe ayıcıklı çorabını kapı ucundan gösterip ne zaman insandıda şimdi çıkıyor diye bir zeka sorusu yöneltince kendisini alkışlamamak için kendimi zor tuttum. "göt kırıntısı kim lan aldatıyor musun beni valla bak darılırım" "muhhahaoohaha abim Abimm o" "kendine gel aptal! Bihter'sin sen" diye film repliği çalan sarpa kusacakmışım gibi baktıktan sonra nazik dokunuşlarla arama tuşuna basıp telefonu kulağıma götürdüm "bakalım ne istiyor yine" diye mırıldanırken o lanet sesi duymamla kalbim bir bir anlığına durup iç sesim beni alkışlayarak çöllere doğru yol aldı. Çaktırmamaya çalışıp aynı coollukla telefonu kulağımdan çekip çokta nazik olmayan dokunuşlarla kapatıp cebime sıkıştırdım. Ve Bingoo tabiki de sarptan kaçmamıştı. Ah ulan az biraz coolluk yapalım dedik başımıza gelen şeye bak. "bana bak sarp az önce hiç birşey olmadı ve sen o lanetli kelimeleri duymadın tamammı!" daha çok soru değilde tehdit biçiminde konuşmuştum. "ahhahha ne lanetli kelimesi kızım sihirli cümleler onlar varyaa elime düştün şimdi" ön sırada içi dışına çıka çıka gülen sarpa gözlerimden kırmızı ışık tutarken Burçin kafasında pembe sırt çantasıyla sınıfa girişini yapmış bulunmaktaydı. Evet kafasında diyorum çünkü bu onun misyonuydu. Yani o öyle diyor. "noldu buna be" "off herzamanki sarp işte ota boka anırıyor" "he tamam nabersiniz, simo nerde?"  "eyvallah sarışın, kızıl kurtta kantindeydi en son, haydin inek bizde" ben ve Burçin sarpa harbiden malsın sen bakışları atarken o kıymetlisini almış gidiyordu.Simgeye kızıl saçlarından dolayı sarp kızıl kurt, Burçin simo bende simsim diyorum. Simge,Sarpın ona kızıl kurt demesine çıldırır ve sarpı sinir etmek için ona sarpişko der. Burçine genelde sarışın deriz. Bu arada aptal sarışın lakabınıda unutmamak gerekir. Kesinlikle aptal olduğundan şüphe duyuyoruz. Gerçi dördümüzde aptalız ya neyse. Benim  lakabım kırdığım potlara göre değişiyor. Mesela uzun bir süre fakir diye zikredecekler adımı. Kantinde simgeyi bulmamız pek zor olmamıştı. Önünde boş çikolata paketleri şeker komasına girmiş bir simsim. Ne zaman akıllanacak bu kız. En son ramazan ayında iftarı iki kutu çikolatayla açıp hastanelik olmuştu. Sarp kantine iniş yaparken bşzde simsimin yanına geçtik. "simo ya öleceksin bir gün. Yeter artık"  ağzındaki çikolataya aldırmadan "çikolata uğruna can feda kızomm. Fenamı olor hem önlü oluruz. Ohoohhopphh" diye saçma sapan konuştuktan sonra bizi paçavra gibi kenara atıp önündeki çikolatalarıyla aşk yaşamaya kaldığı yerden devam etti. "çaylarr buyrun hanımlar" sarpın uzattığı çayı alıp kocaman  bir yudum aldım. Evet sıcak çaydan büyük bir yudum aldım. Peki sonuç. Okulu dolduran bülbül gibi sesim(!)
"anam yandım anaamm yetişin! "

Aşk mı bunun adıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin