Episode(14)
'အင္း ရွိတယ္' ဆိုျပီး tao dyoနားကို ကပ္ျပီး တိုးတိုးေလးေျဟလိုက္တဲ့စကားေၾကာင့္ dyo dyoတစ္ေယာက္ နဂိုကထက္မ်က္လံုးေတြ ပိုျပဴးသြားျပီး ဝုန္းခနဲထရပ္လိုက္ကာ
" ဘာ!!!!!. ငါက မင္းရဲ႕ခ်စ္သူအေနနဲ႔ဟန္ေဆာင္ျပီး အခုပြဲကိုသြားရမယ္ ဟုတ္လား"tao:: ' ကူညီပါေနာ္ ငါကိုကူညီနုိင္တာ မင္းပဲရွိတာပါကြာ' (မ်က္ႏွာငယ္ေလးျဖင့္)
dyo:: ' ျဖစ္ပါ့မလား ေတာ္ၾကာငါတို႔ကို တကယ္အတြဲထင္ျပီး ဖြင့္မေျဟဘဲေနရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ'
tao:: ' မင္းေျဟတာလည္း ဟုတ္တယ္ေနာ္ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ဟာ စမ္းၾကည့္ရမွာပဲ kris hyung ဖြင့္ေျဟလာရင္လည္း အျမတ္ပဲ မေျဟရင္လည္းအရင္းပဲ'
dyo:: ' ေအးပါကြာ မင္းကိုေတာ့ ငါမနိုင္ဘူး'##############
kai:: ' yarr!!! မင္းတို႔က ဘာလို႔ေနာက္က်ေနရတာလဲ kris hyungရဲ႕partyက စေတာ့မယ္'
yeol:: ' လမ္းမွာ ကားလမ္းေတြပိတ္ေနလို႔ပါဟာ မင္းကလည္း ဇြတ္ေျဟဖို႔ပဲ'
sehun:: ' ေအးေလ ဒါနဲ႔dyo dyoေရာ မပါလာဘူးလား'
kai:: ' သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ခ်ိန္းထားတာရွိလို႔ လိုက္မလာဘူး'
yeol:: ' kai ငါမင္းကို တစ္ခုေလာက္ေတာ့ ေမးခ်င္တယ္'
kai:: ' ေမးေလ'
yeol:: ' မင္းdyo dyoကို တကယ္ခ်စ္လို႔ လက္ထပ္ခ်င္တာလား'
sehun:: ' ငါလည္း အဲဒါသိခ်င္ေနတာ မင္းနဲ႔သူက ေတြ႕တာမွမၾကာေသးတာ မင္းရဲ႕ညီမsooနဲ႔တူလို႔ ေစာင့္ေရွာက္ခ်င္တာဆိုရင္ေတာ့ လက္ထပ္ဖို႔အထိေတာ့ မလိုပါဘူးကြာ'
kai:: ' မဟုတ္ဘူး sooနဲ႔တူလို႔ သူကိုလက္ထပ္ခ်င္တာ မဟုတ္ဘူး ငါေလ သူကို ျမင္ရင္ ရင္ခုန္သံေတြက တစ္မ်ိဳးေျဟင္းသြားတယ္ဟာ မင္းတို႔ကို ဘယ္လိုရွင္းျပရမလဲ မသိေတာ့ဘူး yeolမင္းကေရာ baekကို ဘာေၾကာင့္ခ်စ္တာလဲ'yeol:: ' အေၾကာင္းျပခ်က္မရွိဘူးဟ ဒီအတိုင္း baekျဖစ္ေနလို႔ကို ခ်စ္ေနမိတာ'
kai:: ' sehun မင္းကေရာ'
sehun:: ' yeolေျဟတဲ့အတိုင္းပဲ ငါluကို ခ်စ္တာ အေၾကာင္းျပခ်က္မရွိဘူး လူေတြအမ်ားႀကီးထဲမွာမွ ငါရဲ႕ႏွလံုးသားေလးက luကိုပဲေရြးခ်ယ္ညႊန္ျပခဲ့တာ'
kai:: ' ငါလည္း မင္းတို႔ေျဟသလိုပဲ dyo dyoကို ခ်စ္တာ ဘာအေၾကာင္းျပခ်က္မွ မရွိဘူး သူသာ ငါေဘးနားမွာရွိေနရင္ ငါစိတ္ေတြအလိုလို ေပ်ာ္ရႊင္ေနမိတယ္ သူရီေနတဲ့အခိုက္အတန္႔ေလးေတြဆို ငါမ်က္လံုးထဲမွာ အရာအားလံုးက အေမွာင္က်ျပီး သူကိုပဲ ျမင္ေနမိတယ္ ဒီအတိုင္းသူကdyo dyoျဖစ္ေနလို႔ကို ငါခ်စ္ေနတာ ဒါေပမဲ့ တစ္ခုပဲ မင္းတို႔နဲ႔မတူတာက ငါခ်စ္ေနမိတဲ့သူက ေယာက်ာ္းေလးတစ္ေယာက္ျဖစ္ေနတာပဲ အဲအတြက္ငါကို ကဲ့ရဲ႕ၾကပါေစ ငါမမႈဘူး မင္းတို႔ကိုလည္း ငါကိုနားလည္ေပးပါလို႔ မေတာင္းဆိုခ်င္ပါဘူး'
yeol:: ' ငါတို႔မင္းကို အျပစ္မေျဟပါဘူး အခ်စ္မွာ မ်က္စိမရွိဘူးဆိုတဲ့စကားလည္း ရွိေသးတာပဲေလ မင္းကိုနားလည္ပါတယ္'
sehun:: ' ငါတို႔က မင္းရဲ႕best friendေတြပါဟာ မင္းဘက္မွာ အျမဲတမ္းရွိျပီးသား'
kai:: ' ေက်းဇူးပါပဲကြာ သြားၾကရေအာင္ kris hyungက ငါတို႔ကို တိုင္ပင္စရာ ရွိတယ္လို႔ေျဟတယ္'