"Heeee doe normaal man!"zegt Ihsane en ik moet lachen. "Stop met lachen jij", beveelt ze en daardoor moet ik nog harder lachen. "Jullie stelletje kleuters", zegt Bilal. Hij loopt lachend bij ons weg. "En kom niet meer binnen in onze meidenkamer!!"zegt Ihsane. Ze doet de deur op slot en ik doe mijn hoofddoek uit. Man, dat werkt bevrijdend. "Dussss, nog nieuws", zegt Ihsane. Ik haal mijn schouders op en ga op haar bed liggen. "Wat voor nieuws?"vraag ik. "Je weet wat voor nieuws", zegt Ihsane. "Je bent in de twintig en je komtt me vertellen dat niemand je hand is komen vragen?"vraagt Ihsane met een blik dat zegt dat ze me toch niet gaat geloven. "Jij bent ook in de twintig", verdedig ik mezelf. "Jaaa, maar ik heb ze3ma strenge broer die goede man voor me wilt, wat is jouw excuus", vraagt ze. "Ik heb toevallig ook een broer... en man!!! Wat heb ik hem gemist", zeg ik. Ihsane lacht. "Ik eerlijk gezegd ook, ik kan me zelfs herinneren dat ik toen 15 was en ik dolverliefd was op hem", vertelt Ihsane. Ik moet lachen. "Jaaaa, ik kan me dat ook herinneren, je wou altijd dat hij meedeed met onze spelletjes en meskieenn, ik en Bilal zaten altijd alleen omdat jullie per se met elkaar wouden spelen", zeg ik. Dat waren eens goede tijdjes.
Flashback:
"Ik en Mo spelen wel samen tegen jullie", zegt Ihsane. We waren allebei pas 15. "Neee, jongens tegen meisjes", zeurt Bilal. "Jaaa, Ihsane, kom laten wij samen spelen", zeg ik. "Neee, anders spelen jullie niet mee! Kijk, Mo, ze zijn bang", zegt Ihsane uitdagend. "Woullah, jullie kunnen niet spelen", zegt Bilal boos. "Echt he, meisjes tegen jongens is beter en verdeel nou die kaarten Mohamed!!! Je doet me echt Jnoen!! (je irriteert me echt) "Doe normaal, kleuters, speel gewoon jullie tegen ons", zegt Mohamed. "Neeee!! Meisjes tegen jongens!"roepen ik en Bilal tegelijk. "Mehh ik ga hier spelen", zegt Bilal als Mo zijn hoofd schudt. "Ik ook niet, jullie mogen alleen spelen", zeg ik. "Beter, kom Ihsane", zegt Mo. Ik en Bilal zitten naast elkaar te kijken terwijl Ihsane tegen Mo speelt. "Echt izans", zegt Bilal. "Kijk, ze zijn ze3ma verliefd", leg ik hem uit. "Tazzz liefde ja!"zegt Bilal en ik moet lachen.
~Einde Flashback~
"Denk je dat Mo me toen ook leuk vond?"vraagt Ihsane. "Echt wel! Ik heb hem toen nog nooit zo vasthoudend gezien", zeg ik. Ihsane lacht en gaat naast me liggen op het bed. "Ik mocht hem echt graag, alleen jammer dat hij daarna de andere kant op ging... het slechte pad" zegt ze. Ik knik. "En nu is hij terug!! Je hebt geen idee hoe blij ik ben, zo'n iemand is altijd speciaal voor je", zeg ik. "Jeppp", zegt Ihsane. "Hee, niet weer verliefd worden en me in de steek laten", zeg ik. Ihsane schudt lachend haar hoofd. "Colaaaaaaa en chipss en die shit!!"roept Bilal aan onze deur. "Okee, momentje", zeg ik en doe mijn hoofddoek snel aan. Ihsane wacht pas met de deur te openen als ik teken geef. Dan opent ze de deur en Bilal komt binnen met een DVD in zijn handen. "Ik dacht, misschien is het leuk als we eens een film kijken", zegt Bilal. "Gelukkig zorgt mijn oudere zus daarvoor", zegt Ihsane droog. "Okeee, als je niet wilt ga ik wel weg", zegt Bilal. "Neee, grapje", zegt Ihsane lachend. Samen gaan we voor de tv zitten terwijl Bilal de DVD aanzet. "Okee, nu begint het", zegt Bilal en gaat naast ons zitten. "Is dit geen meiden film?"vraag ik. "SShttt, ik heb gehoord dat ze van elkaar houden", zegt Bilal op een meisjesmanier. Ik moet lachen. "Bilal, je bent gewoon zo raar", zeg ik. "Raarste broer eveerrr!"zegt Ihsane en dan begint de film.
JE LEEST
Bad Boy, Good Girl
عاطفيةSoufian is niet zo'n goede jongen en Kauwthar is het totaal tegenovergestelde. Ze kunnen niet zo goed met elkaar op schieten en als kers op de taart wordt Soufian ook nog eens Kauwthar's baas. Alles lijkt mis te lopen, maar in alle chaos hebben ze a...