Ik ga samen met Bilal naar hun huis. 'Als je iets niet leuk vind, direct zeggen', zegt hij zenuwachtig. 'Niet zo zenuwachtig zijn, ze is vast prachtig!' zeg ik. Bilal knikt. 'Dat is ze inderdaad', zegt hij. Omggg, cuteee!! Vandaag gaat hij hand vragen aan een meisje. Is het niet cuteeee?? Ik mag erbij zijn van hun, dat vind ik zo lief!! 'We zijn er!' schreeuwt Bilal. Ihsane en haar ouders komen naar buiten. We stappen allemaal de auto in en de vader van Bilal rijdt naar het huis van het meisje. Daar aangekomen worden we verwelkomt door een kei lieve meisje!! 'Ze is zoo schattigh', zegt Bilal naast me. 'Jaa, denk je dat ze shen broer heeft ofzo?' vraagt Ihsane. Ik moet lachen. Als de koffie eraan komt, beginnen we pas met dat meisje te praten. Ze heet Rachida en is zo lief. Ik werp een blik op Bilal die niet weet wat hij moet zeggen. 'Misschien is het goed als jullie elkaar leren kennen buiten ofzo?' stel ik voor. Bilal kijkt me dankbaar aan en samen lopen ze naar hun tuin. 'Goede zet', zegt Ihsane. 'Altijd', zeg ik. De avond valt ten einde en ik zit aan het station om middernacht niks te doen, gewoon wachten op de bus.
'Hee, Kauthar ', zegt soufian naast me. ' Wat doe je zo laat hier?'vraag ik. Mijn haat voor hem is weg. 'Ik haat deze shit!' hoor ik hem zeggen. Oei. 'Wat voor shit?' vraag ik. Soufian moet lachen. 'En niet zeggen dat ik er niks van begrijp!!' waarschuw ik hem. Hij vertelt me dan alles over Rachid enzo. 'Mijn advies is om hem even te laten... En hem ook een kans te geven om te veranderen', zeg ik. 'Je hebt gelijk', hoor ik Soufian zeggen. Als ik naar hem kijk, besef ik niet dat ik me anders voel. Zo'n gevoel die ik in lange tijd niet heb gehad. 'En hoe was het bij Bilal?' vraagt Soufian. Ik haal mijn schouders op. 'Wel leuk, ze zei jaa', zeg ik. 'Wie zei ja?' vraagt Soufian. 'Rachida, hij was haar hand gaan vragen', vertel ik hem. Soufian kijkt me met grote ogen aan. 'Ik dacht dat jullie twee wat hadden', zegt hij. Daar moet ik om lachen. 'Ik en Bilal?? Dat is grappig', zeg ik. De bus komt eraan en ik stap in. 'Fijne avond nog', hoor ik Soufian vermoeid zeggen. Ik schenk hem een glimlach. DIT MAG NIET GEBEURENNN!! Dit is toch geen verliefdheid?? Toch??
Ik ben verliefd op Soufian, dit is niet goed! Ik ben Ihsane direct op en vertel haar het slechtd nieuws. 'Dat is toch goed nieuws?' vraagt Ihsane. Neee dat is het niet!
JE LEEST
Bad Boy, Good Girl
RomanceSoufian is niet zo'n goede jongen en Kauwthar is het totaal tegenovergestelde. Ze kunnen niet zo goed met elkaar op schieten en als kers op de taart wordt Soufian ook nog eens Kauwthar's baas. Alles lijkt mis te lopen, maar in alle chaos hebben ze a...