-Yeraltı-

84 11 0
                                    

Artık bu evde yaşıyordum sonuçta. Önce nerden başlasam diye düşünürken gözüme takılan tozlarla içimden 'Kesinlikle temizlikten başlayacağım.' dedim. İnternetten temizlik şirketlerini araştırırken önüme bir tane firma çıktı. Hemen aradım ve yarın için randevu aldım. Temizlik işini hallettiğime göre sırada eşyalar vardı. Eşyaları Ela'yla birlikte alıcaktım. Ama öncelikle yetimhaneden izin almam gerekiyordu. Bu işi yarın yaparım derken dışarıdan gelen soğuk yüzünden cama doğru ilerledim.

Camı kapatırken gözüm garaja takıldı. Yapacak birşey olmadığından arabanın çalışıp çalışmadığına bakmak için garaja indim. Kenarda duran babamın tamir malzemelerini aldım. Babam ölmeden önce bana araba sürmeyi, araba tamir etmeyi falan öğretmişti. Arabanın kapısını açıp koltuğa oturdum. Kontağı çevirdim çalışmaya başladı. Aslında araba kendi kendine bozulacak değildi. Sadece çok tozlanmıştı o kadar. Arabayı çalıştırdım ve evden çıkıp benzin istasyonuna gittim. Arabayı güzelce yıkattırıp benzini fullettim. Birkaç bidon da bagaja yedek benzin koydurdum.

Eve dönerken telefonuma bir mesaj geldi. Mesaj Emre'dendi. 'Maçın akşam 10'da kardeşim. Erken gel de biraz konuşalım.' yazmıştı. Mesaja 'Tamam.' diyerek cevap verdim. Akşamki maçı büyük bir zevkle bekliyordum. O kadına olan sinirim hala geçmemiş üstüne daha da artmıştı. Görünüşe bakılırsa akşamki adam sağlam dayak yiyecekti. Eve girmemle birkaç parça kıyafeti spor çantama koydum. Çantamı hazırladığımda evden çıktım ve arabaya atladım. Maça daha saatler vardı ama evde yapacak birşey olmadığından en azından Emre'yle dertleşiriz diye erken çıktım. Mekana gelmemle beni bekleyen Emre'yi gördüm.

Arabayı park edip Emre'ye doğru yürüdüm. 'Oo. Ayaz. Bayadır yoksun meydanda. Bu geceki rakibin seni biraz zorlayacak.' diyen Emre'ye bakarak 'Sıkıntı değil kardeşim.' dedim. 7 yıldır korkusuzdum. Bunu da atlatır giderdim. İçeri girip ringde beni beklediğini ifade edecek bir şekilde gülüş atan adamı görünce soyunma odasına geçip kıyafetlerimi değiştirdim. Odadan çıkıp ringe doğru yürüdüm. Ringe çıktığımda "Maç başlasın o zaman." diyen hakem düdüğünü çaldı.

Maçın başlarında birkaç yumruk yedim ve aklıma o kadınla Ela gelince yavaş yavaş daha da sinirlenmeye başlayıp bütün öfkemi adamın burnundan çıkardım. Belki kırılmıştı ama umrumda değildi. Karşımda burnundan akan kanları tutmak istercesine burnunu avuçlarının içine alan adam bir anda yere yığılıp kalakaldı. Sinirimi tam çıkaramadığımdan birkaç tane de tekme attım. Ama maçı durdurdular. Kimse birşey diyemezdi çünkü yeraltı dövüşüydü. Burada kural da, acıma da yoktu.

____________________________________

Merhaba arkadaşlar. 😊
Hikaye okunma sayısı arttıkça yeni bölüm yayınlayacağız. Lütfen hikayeyi paylaşarak ve önererek bize destek olun. Çok teşekkür ederiz.

°Sosyal Medya Hesaplarımız°

Instagram : cerencvak & mihriban_turgut
Twitter : xanddiex

Kapalı Dünya Açık YaralarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin