Příprava na oslavu

32 1 2
                                    

Ahoj, jsem Lucy a tohle je můj příběh o tom, jak mi moje jediná kamarádka zachránila život.
Jmenovala se Bell.
Byla moje jediná a nejlepší kamarádka.
Od mala jsme byli kamarádky, jelikož se naše rodiče znali. Její matka v jejích pěti letech nešťastnou náhodou zemřela.
Bell se zhroutila a s nikým se nebavila, dokonce ani semnou ne.
Po pár týdnech mi od samotné Bell přišla pozvánka, na její šesté narozeniny.
Docela mě to překvapilo, ale na oslavu jsem se i přes to odhodlala jít.
Den před jejíma narozeninama jsem přemýšlela co jí koupím.
Nakonec jsem se rozhodla pro velkého plyšového medvídka v obchodě před naším domem, stál přímo za výlohou.
Popadla jsem všechny peníze, které jsem měla a vrhla jsem se ze schodů.
Přistoupila jsem k výloze a zírala jsem na velkého plyšového medvěda.
Po chvíli jsem se taky odhodlala vejít do obchodu, popadnout mědvěda, který byl skoro větší než já sama a dojít k pokladně.
U pokladny jsem musela stát na špičkách díky mé minimální velikosti.
Koupila jsem medvěda a šla jsem domů.
Po příchodu jsem řešila závažný problém "co jsi vezmu na sebe?". Došla jsem k názoru že moje oblíbené černé šatky si vzít nemůžu, nejdu přece na pohřeb, ale na narozeniny mojí nejlepší kamarádky.
Pro změnu jsem si teda připravila modré tričko a k tomu bílou sukni s balerínkama.
Pomalu se blížil večer a já měla dobrý pocit z toho co jsem bez své matky zvládla.
Přišla večerka a já se šla připravit na spaní. Převlékla jsem se do svého oblíbeného pyžámka, vyčistila si zuby a šla jsem spát.

I Will Kill You!Kde žijí příběhy. Začni objevovat