-Sam, przestań!- Alex krzyczała na brata.
-Ale z czym?
-Nie denerwuj mnie.- ostrzegła dziewczyna i pogroziła mu palcem.
-Przecież nic nie robię.- odgryzł się chłopak.
-Właśnie, że robisz!
-Nie!
-Tak!
-Nie!
-Nie!
-Tak!
-Ha! Przyznałeś się! - krzyknęła Alex.
-Bo mnie wkręciłaś.- mruknął niezadowolony.
Siostra tylko wzruszyła ramionami.
-To co robimy? -Sam usiadł w siadzie skrzyżnym na podłodze obok Alex i podparł swoją głowę o ręce.
-Nie wiem.
Chłopak się skrzywił.
-Dlaczego to nas spotkało? Dlaczego akurat my?- żaliła się dziewczyna.
-Pamiętasz jak mama opowiadała nam bajki na dobranoc kiedy byliśmy jeszcze dziećmi?
-Tak, chociaż ty chyba nadal nim jesteś.
-Alex!
-Dobra, dobra. Do czego dążysz?
-Chcę powiedzieć, że może my też mamy jakąś "misję" do wykonania. Może zostaliśmy wybrani, aby wykonać ważne zadanie? Nic nie dzieje się bez powodu. Pamiętaj, że wszystko ma swój czas i sens.- pocieszał ją Sam.
-Dzięki Sam.- dziewczyna wtuliła się w niego.
-Spójrz na to z drugiej strony. Mamy moce!- krzyknął entuzjastycznie.
-Oj i się zaczyna.- Alex przyłożyła dłoń do czoła.
-No chodź, trochę poćwiczymy i się rozluźnimy.
-Dobra niech ci będzie.- odrzekła zrezygnowana dziewcznyna.-Dobrze, teraz podnieś ten kubek.
-Sam, ja już nie mogę daj mi odpocząć. Jestem tu nowa, a ty już wszystko potrafisz.- żaliła się Alex.
-Dlatego cię uczę.- uśmiechnął się głupio.
Dziewczyna przewróciła oczami.
-Skup się na tym przedmiocie. Skup na nim swoje myśli.- ciągnął chłopak.
Alex posłuchała rady brata i udało jej się podnieść kubek z kartonu.
-Brawo!- usłyszała uradowanego chłopaka.
-W końcu. Mogę już iść odpocząć?
-Ta, jasne, ale najpierw robimy wyścig. Kto pierwszy posprząta wszystkie rzeczy i ułoży je w kartonach, wygrywa.
-Okej. Niech ci będzie.
Alex wie, że nie powinna kłócić się z bratem. Sam jest uparty i zawsze stawia na swoim. Dlatego uznała, że nie warto wdawać się z nim w zawiłą konwersację.Cześć wam!
Tym razem rozdział trochę krótszy.
Wiem, że może wam się wydawać, że nie ma on nic wspólnego z poprzednimi, ale obiecuję, że już niedługo, wszystko nabierze sensu ;)Gwiazdka?
Komentarz?Do następnego <3
CZYTASZ
Ghost
FantasyCzy zastanawiałeś się kiedyś, co dzieje się ze zmarłymi? Czy wiedziałeś, że oni nadal żyją, tylko we własnym świecie? Nie? To właśnie tutaj dowiesz się jak to naprawdę wygląda. Allysa prowadzi zwyczajne życie. Jej ojciec zginął w wypadku samochodowy...