Bram
Ik lig op de achterste schijf de zon brand in mijn gezicht en ik heb het erg warm. De voorste draai schijven komen in beweging ik lig met mijn hooft bij die van Liselotte. Aan de andere kant ligt Samantha. Het eerste bakje water is door gegeven en nu komt Samantha mijn kant op terwijl Menno met zijn handen de schijf vooruit duwt. Als Samantha bij mij is giet ze heel voorzichtig het water over in mijn bakje en begint met haar andere hand aan de schijf te draaien waar ik op lig. Het gaat niet echt snel maar ik kom even later bij het reservoir aan en giet het water in mijn bakje voorzichtig in het reservoir. En dan begint Samantha mijn schijf weer terug te draaien. Zodat ik met mijn hooft weer bij het hare lig. Dan begint die schijf weer te draaien en komt Liselotte weer mijn kant op met het water. Ze giet het over in mijn bakje en begint aan mijn schijf te draaien er begint steeds meer tempo in te komen merk ik. Bij de tweede beurt gebeurt er nog niet zo veel met de vlag maar bij de derde keer gaat de vlag al een stukje omhoog.
Frits
De twee teams gaan redelijk gelijk op maar ik heb het gevoel dat wij net iets voor liggen. Ik kijk naar het andere team en zie dat Samantha er niet echt zin in heeft Menno daar in tegen doet heel fanatiek mee en geeft ook aanwijzingen. Het volgende bakje komt weer mijn kant op ik draai de schijf waar Carla het water aan mij moet overgeven rond. Als Carla en ik bij elkaar zijn probeert zij zo voorzichtig mogelijk het water over te gieten alleen het gaat mis en de helft valt er langs en komt in mijn gezicht. We spelen nog een hele tijd door het gaat nu een stuk langzamer want iedereen is uitgeput en ligt hier zowat te braden in de felle zon. Ik kijk weer naar de tegen partij en tot mijn grote schrik is hun vlag bijna gehesen ze hebben revanche genomen en liggen nu aan kop. Nu ontwaak ik uit mijn gedachten en begin ineens heel fanatiek aan de schijf te draaien waardoor Carla schrikt en weer de helft uit haar bakje laat vallen. Ik zucht nu kunnen we die overwinning wel vergeten. En ja hoor na nog geen halve minuut later hoor ik gejuich bij het andere team en zie ik dat de vlag gehesen is.
Liselotte
Ik hoor gejuich van Bram en dat kan maar een ding betekenen onze vlag is gehesen. Na veel inspanning is het ons eindelijk gelukt ik gil van geluk in mezelf. Dan kijk ik naar het andere team die er verslagen bij ligt. Even later komt Dennis ons los maken van de schijven. Ik spring meteen op en geef Bram een knuffel. Natuurlijk geef ik ook het andere team een hand en zeg dat ze goed hebben gespeeld. Ik ben nu wel blij want we krijgen muggen netjes en die kunnen we goed gebruiken want ik word nu al helemaal gek van die beesten. Als ik weer omkijk zie ik dat Samantha Bram een knuffel geeft ik voel een steek van jaloezie en woede opkomen.
Even later moeten we weer Afscheid nemen van het andere team. En we gaan weer per boot terug naar ons kamp.
JE LEEST
Moordvrouw~Expeditie~Robinson
FanficDit verhaal gaat over het tv programma Expeditie Robinson alleen dan met de personages van moordvrouw. Ik hoop dat jullie dit een leuk iedee vinden. En het gaan lezen natuurlijk. ;)