Pieter
Kamp Noord staat nog steeds op zijn kop. We hadden na de proef het nog uren gevierd. Het is eind van de ochtend maar iedereen slaapt nog omdat het gister zo laat was geworden. Ik ben de enigste die wakker is ik lig nog wat te luieren op mijn bed. Maar dan hoor ik van uit de verte een geluid komen, het lijkt wel een motor. Ik loop naar buiten en mijn vermoedens worden bevestigd er komt van uit de verte een motorboot aan varen. Dan bedenk ik me ineens dat die ons waarschijnlijk komt halen voor de volgende proef. Ik sprint weer naar de hut en schreew: "JONGENS WAKKER WORDEN WE MOETEN ZO GAAN!" maar door mijn haast struikel ik over mijn eigen voeten en lig lang uit in het zand. Samantha die haar hoofd naar buiten steekt schiet in de lach.
Merel
We hebben onze spullen gepakt en kijken toe hoe de boot nadert. We zijn van plan om er volledig voor te gaan en onze revanche te nemen op de vorige keer. Met Frits zijn hand gaat het slecht laten we hopen dat hij toch mee kan doen want we hebben hem hard nodig. De boot stopt een par meter van het strand en wij lopen er naar toe. Na een stuk gevaren te hebben merken we dat we weer naar het zelfde eiand als de vorige keer gaan. Na ongeveer tien minuten kunnen we weer uit stappen en lopen we naar het eiland. Waar Dennis ons staat op te wachten.
Menno
Als we aankomen op het eiland zien we de andere al staan we begoeten ze wel maar ik voel enige spanning tussen beide kampen. Dan wenkt Dennis ons om duidelijk te maken dat we hem moeten volgen. We lopen het eiland op en daar zien we nu geen 6 draaischijven staan maar een joekel van een doolhof. Doordat wij hoger staan dan de doolhof kunnen we zien hoe groot hij is. Dan begint Dennis met uitleggen van het spel.
"Jullie moeten dalijk individueel de doolhof in je speelt wel voor je eigen team. Er zitten voor elk team 7 emmers verstopt in de kleur van je kamp. Als je de emmers hebt gevonden miet je zo snel mogelijk de uitgang van de doolhof vinden, als het hele team uit de doolhof is mogen jullie beginnen met het volgende. Jullie moeten van het eind van de doolhof naar de zee zien te komen zonder het zand aan te raken doe je dat wel moet het hele team opnieuw beginnen. Succes. "
Na dat hij de uitleg heeft gegeven beginnen we meteen tactieken te bedenken. We willen natuurlijk niet verliezen want dan moeten wij vanavond naar de eilandraad. Al snel vermeld Dennis dat we klaar moeten gaan staan zodat het spel van start kan gaan.
JE LEEST
Moordvrouw~Expeditie~Robinson
FanfictionDit verhaal gaat over het tv programma Expeditie Robinson alleen dan met de personages van moordvrouw. Ik hoop dat jullie dit een leuk iedee vinden. En het gaan lezen natuurlijk. ;)