Η πόρτες της πύρινης χώρας λένε ότι θα ανοίξουν και οι διαταγές από τον υπέρτατο είναι δωσμένες. Αυτή θα είναι η πρώτη μου φορά πάνω στη Γη μετά τον θάνατο μου, η πρώτη μου δουλειά. Μετά από όλα τα βασανιστήρια που με έβαλαν να περάσω κατάφερα και σήκωσα τις αλυσίδες μου και τότε κατάλαβαν ότι είμαι έτοιμη να βοηθήσω στην ανάδειξη του Κυρίου μας. Τα πρώτα χρόνια των βασανιστηρίων μου θα ήμουν εντελώς αντίθετη με το να κυριεύσω το σώμα ενός αθώου ανθρώπου αλλά μου είχαν πει ότι με τον καιρό η ανθρωπιά θα χανόταν και θα άφηνε αυτό που είμαι τώρα. Ένας δαίμονας, διψασμένη για εκδίκηση και αιματοχυσία. Είμαι από τους δαίμονες δεύτερης βαθμίδας. Η πρώτη είναι ο Υπέρτατος, ο Κύριος μας. Η δεύτερη είμαστε εμείς που σκαρφαλωνουμέ τις πύρινες πέτρες και ξεφεύγουμε από την κόλαση μέσα από σχισμές ή πύλες που μπορούν να ανοιχτούν με ειδικά κλειδιά στον πάνω κόσμο, και τρίτης βαθμίδας είναι αυτοί που μένουν πίσω να βασανίζουν τις ψυχές των ανθρώπων όπως την δική μου και να ανεβαίνουν μόνο όταν τους επικαλείται ένας άνθρωπος για μια συμφωνία, ένα συμβόλαιο ανταλλαγής την ψυχή του για κάτι που θέλει και είναι εφικτό. Έτσι με ενημέρωσε ο Σάρχ, ο βασανιστής μου και υπεύθυνος μου.
Μας δίνετε σήμα να γίνουμε καπνός και να ξεφύγουμε, να βγούμε και να βρούμε τα πρώτα μας θύματα. Θα μείνω πίστα στις εντολές μου να φέρω χάος και καταστροφή, η γη όπου πατήσω να μαραθεί και ο κόσμος που αντικρίσω να πεθάνει.******
Νεαα ιστορία!
Υπερφυσική όπως πολύ καλά καταλάβατε και διαφορετική από ότι έχω γράψει μέχρι τώρα, ελπίζω να σας αρέσει;)
Ψηφίστε, Κομμεντάρετε και διαδώστε αγάπες να γίνουμε ξανά μια μεγάλη παρέα!
Τα λέμε σύντομα με το δεύτερο κεφάλαιο!
YOU ARE READING
Hell H.s
ParanormalΘυμάμαι τον θάνατο μου, θυμάμαι της φλόγες γύρω μου καθώς λεπίδες διαπερνούσαν το σώμα μου αλλά τώρα να με ξανά πάνω στη Γη. ©DO NOT COPY thank you:)