Sözler yalan oldu bak. Bıraktın herşeyin bir anlamı kalmadı. Gel hayalinle birlikte anılarıda alıp kaçalım , hiç bir kimsenin bizi bulamayacağı bir yere. Düşünsene sağımızda dağ, solumuzda dağ , önümüz ise masmavi tertemiz bir deniz. Kumsalın kenarında da küçük ikimize yetecek bir karavan. Herkesten, herşeyden uzak hayattan bağlantıyı kesmiş uyuduğumda , uyandığımda sen yanımdasın. Bir gün sabah alnıma küçücük bir öpücük kondurdun. Gözlerimi açtığımda kahverengi gözlerimiz birbirine kenetlenmişti. Bi baktım ki güzel kahvaltı hazırlamışın kahvaltıda karışık omlet vardı. Bi sen yedirdin bi ben yedirdim sana. Çok mutluyduk. Kahvaltı bittikten sonra dalgaların kıyıya vurduğu yerde el ele yürümeye başladık. Evet seninle güzel vakit geçirdik. Şöyle birşey var ki telefon sesiyle rüyadan uyandım , tanımadığım bir numaraydı. Açtım.
-Alo "Tanıdığım bir sesti , evet onun sesiydi , sevdiğim adamdı "
+Nolur sahile gel sana ihtiyacım var.
-Hayır , bu seferde sana inanıp gelmicem.
+Lütfen (Kırık bir sesle)
-Peki, hazırlanıp geliyorum.
Evet yine akan gözyaşım onun içindi. Yine dayanamadım bahanede olsa gitmek istiyordum. O kokusunu içime çekmek , bakışlarını ezberlemek istiyordum. Hazırlandım ve gittim her zaman ki buluştuğumuz bankta bekliyordu beni.
-Geldim. Ne oldu?
+Otursana yanıma. Kızcaksın farkındayım ama içimden seni aramak geldi.
-Neden? Beni bırakıp gittiğin gibi oda senimi bıraktı. (Sessizce sustu, ilk defa karşımda gözleri bu kadar doluydu)
+Sarıla bilirmiyim ?
-Tabi "Özlediğim için hayır diyemedim, sarılışı huzur vericiydi. O kokusu hiç değişmemiş burnumda kaybedemediğim kokusu şimdi kollarımın arasında sevdiğim adamındı."
+Seni kırdığım için , ahını aldığım için bu durumdayım. Ben senden arkamı dönüp gittiğimde sen bana herkes yaşattığını yaşar demiştin. Sana yaşattığımı şimdi ben yaşadım. Özür dilerim.
-Önemli değil , sadece insanları kendinden çok düşün. Beni kırdın, ağlattın. Diğer insanları üzme ağlatma.Arkamı dönüp gittim. Belki ağlamaya devam ediyordu , belki de gerçekten yaşattıkları için pişmandı. Ne olursa olsun pişman olma sevdiğim.