Acaba Kimin İçin Çevrimiçi?

118 11 0
                                    

Bir zamanlar benim için çevrimiçiyken şimdi hangi kız için çevrimiçisin. Kime seni seviyorum diyorsun kime aşıksın yine. Acaba benim cümlelerim kadar mesaj yazıp seni mutlu ediyor mudur ? Her saniye senden mesaj bekliyor mudur? Belkide sen geç cevap verdiğin zaman hangi kızla konuşuyor yine diye düşünüyordur. Sinirinden çatlıyordur. Ama ben seni masumca sevdim , senin her zerrene güvendim , hiç şüphe etmedim işi vardır meşguldür, belki kafası doludur kafa dinleyip sakinleşmek kafa dağıtmak istiyordur diye düşündüm ben seni şüphesizce sevdim. Ayrı şehirlerde yaşayıp sevdim. Mesafeler aşka engel değildir.

Oyalanıyoruz;

Hiç bir kimse bu hayatta iyi değil, olsan da farketmez , ölümsüz değilsin , bir gün hepimiz ölümü tadacağız. Herkes birbirinden eksik. Mesela birinin spor yeteneği varsa birinin çizim yeteneği var. Belki de aşkta böyle birşey. Birimiz deli gibi severken , birimiz sevmeyi değilde sevilmeyi tercih ederiz. Hepimiz dünyalık işlerle oyalanıyoruz. Belki de o yalanı arıyoruz. Hayat kaset gibidir, başa sarıyoruz zora gelince saklanıyoruz.

Sevmek istedim ;

Sadece sevebileceğim erkek istedim ve seni seçtim. Yaşadıklarını , insanlara yaşattıklarını değil. Bana kendisi anlatmasını yapay değil doğal olmasını istedim. Bana söyleyecek cümleleri olsun istedim çok mu şey istedim? Herkesin yanına giderek biz sevgiliyiz diye insanların gözüne soksun diye değil , beni sadece ailesine gösterip ciddi düşünsün istedim. Ona verdiğim değeri sevgimi anlasın istedim. Yalan mı? Seven insan gözlerinden sevinçli olduğunu ,düşüncelere daldığını , üzgün olduğunu , kaybetme korkusunu yaşadığını anlamaz mı ? Bir gecelik değil bir ömürlük benimle yaşamasını istedim.
Benimle yaşlanır mısın?

Canın YanmasınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin