III. BÖLÜM

32 2 0
                                    

Sabah olduğunda, yatağımdan kalkmak istemedim. Içim rahat değildi. Annem olsa beni rahatlatmak icin bir şeyler yapardı. Ama koskoca evde tek basına yaşamakta çok zor.

Tüm hafta sonunu bunu düşünerek gecirdim. Sabah uyandığımda yorgundum. Sanki uyanmamış gibi hissediyordum.

Artık okula gitme vakti gelmisti. Ve bu gün 3 tane dersim vardı. Evden çıktım kafamı sağa çevirdiğimde bi kız gördüm. Bana baktı ve elini kaldırdı. Sanırım benimle konusmak istiyodu. Yanıma geldi.
- Ailem, aileni tanıyormus bi kaç bişiler anlattılar. Im lafa böyle girmemeliydim. Üzülmeni istemem.
- Sorun değil. Bu arada adım Hazal.
- Annem söyledi. Bende Badegül. Ailem buraya 2 sene önce taşındılar.
- Biliyordum zaten. Ben burda yaşıyorum. Ama seni daha önce hiç görmemiştim.
- Ben liseyi şehir dışında okudum. Ve buraya sayılı defa gelmişimdir. Şimdiye kadar okula gitme fırsatım olmadı. Bugün benim ilk günüm. Sanırım aynı sınıftayız.
- Umarım öyledir.
- Okula gidiyosun dimi?
- Evet. Dedim sonra yurüdüm arabama doğru ilerlerken geri dönüp istersen benimle gelebilirsin dedim.
Badegül teklifimi geri cevirmedi ve okula gittik.

Okulun kapısından girer girmez herkesin gözleri Badegülün üstündeydi. Güzel bi kızmıydı pek sayılmaz. Sanırım okul zamanının tam ortasında öğrenci gelmesine pek sık rastlanmıyodu. Badegüle neden okulun yarısında başladın diye sormaya fırsatım olmadı. Okula girdikten sonra Buketin yanına gitmemden olsa gerek.

Buketle kantinde otururken , Ataberk yan masaya oturdu ve bana baktı alışkın değildim. Okulda 1. Sınıf olmama rağmen okulda tanınmış bi kişiydim. Melisin bana olan gıcıklığı bu yüzdendir belki.

Ataberk bir süre gözlerini uzerimden alamadı sanki bir şeyler anlatmaya çalışıyo gibiydi. Bukete dönüp bu cocuğun derdi ne dediğimde sanki duymuş gibiydi ve gülümsedi. Çok tuhaftı ama içimden bi ses o çocuk hakkında bilgi veriyordu bana. Ama farklı bi dildi. Onun hakkında olduğunu biliyodum ama ne anlattını anlamamıstim. Açıkcası kendimden tırsmadım değil.

Ataberk 2. Sınıf öğrencisiydi ve sanırım bugünkü ders saatlerimiz uymuyodu. Coktan gitmişti. Buket sürekli bu çocuktan hoşlanıyomusun diye imalarda bulunuyodu. Belkide hoslanıyorumdur. Her neyse böyle şeyler bana göre değil. Ben aşk yüzünden çok acı çektim. Kendimi seviyorum bu yüzden buna izin vermem.

Buketle bahçeye çıktık ve Badegülü gördüm. Yanına dogru ilerledik ve Buketle onu tanıştırdım. Ama bulundumuz noktanın 30 cm ilersinde Ataberkin arabası vardı. Elim arbasına deydi ve bi anda beynimde onun ile ilgili resimler canlandı ve çığlık attım.

Vampir HükümetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin