IV. BÖLÜM

25 1 0
                                    

Sonra yataktan fırlandım. Bu gördüklerim hepsi rüyaydı. Badegülle tanışmamız bile..

Okula hic bir şey olmamış gibi gitmek zorundaydım. Kimse deli damgası yemek istemez öyle değil mi ? Hele Melisa gibi kızların gazabına uğramak istemez. Içimdeki korkuyu dışarıya göstermemeye çabalıyodum. Aklıma komik anılarımı getirmeye calışıyodum.

Bu sabah erken kalktığım için sıcak bi duş aldım. Sonra kahvaltılık gevreğimi yiyip, hazırlandım. Kapıya çıktığımda kafamı sağa çevirdiğimde bi kız gördüm. Bana baktı ve elini kaldırdı. Sanırım benimle konusmak istiyodu. Yanıma geldi.
- Ailem, aileni tanıyormus bi kaç bişiler anlattılar. Im lafa böyle girmemeliydim. Üzülmeni istemem.
- Sorun değil. Bu arada adım Hazal.
- Annem söyledi. Bende Badegül. Ailem buraya 2 sene önce taşındılar.
- Biliyordum zaten. Ben burda yaşıyorum. Ama seni daha önce hiç görmemiştim.
- Ben liseyi şehir dışında okudum. Ve buraya sayılı defa gelmişimdir. Şimdiye kadar okula gitme fırsatım olmadı. Bugün benim ilk günüm. Sanırım aynı sınıftayız.
- Umarım öyledir.
- Okula gidiyosun dimi?
- Evet. Dedim sonra yurüdüm arabama doğru ilerlerken geri dönüp istersen benimle gelebilirsin dedim.
Badegülle beraber okula gittik.

Okulun kapısından girer girmez herkesin gözleri Badegülün üstündeydi. Sanırım okul zamanının tam ortasında öğrenci gelmesine pek sık rastlanmıyodu.

Buketle kantinde otururken , Ataberk yan masaya oturdu ve bana baktı alışkın değildim. Ataberk bir süre gözlerini uzerimden alamadı sanki bir şeyler anlatmaya çalışıyo gibiydi. Bukete dönüp bu cocuğun derdi ne dediğimde sanki duymuş gibiydi ve gülümsedi.

Gülümsemesi çok güzeldi. Ama sorun vardı bu anı rüyamda yaşamıştım bukete döndüm ve
- şu anın gerçek olduğundan şüpeliyim dedim.
Ataberk çok sert bi bakış attı. Buket saçmalama deyip geçiştirdi.

Buketle bahçeye çıktık. Her şey ama her şey rüyamdaki gibi işliyodu. Badegülü gördük ve yanına doğru ilerlemeye başladık. Rüyamda arabaya dokunduğumda ne gördüğümü hatırlamıyorum ama iyi bir şeyler olmadığı kesindi. Buketi durdurdum ve Badegüle seslendim. Bizim yanımıza geldi. Üçümüz okulun bahcesine oturduk.

Melis arkadaşlarıyla beraber önümüzden geçtiler ve bahcenin tam ortasındaki platformun üstündeki masaya oturdular. Ataberk ise Melislerin peşinden Volkanla beraber geçtiler. Ataberk, Volkana o da bizden biri diye fısıldadı..

Vampir HükümetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin