BAŞLANGIÇ

43 3 0
                                    

Alarmın sesiyle uyandım. Gözlüğümü taktım. Bu gün cuma, cuma günlerinden nefret ederim. Sizcede bu saçma değilmi. Cumalari bi insan neden sevmezki. Haftasonunun geldinin belirtisidir cuma. Tabi teknik olarak böyle. Bedensel olarak cuma gunleri yorgun oluruz bunu farketsekte farketmesekte ben bunu farkedenlerdenim. Cuma günleri insanlarin bedensel gelisiminin durdunu duymustum doğru yada yanlis bundan banane. Cuma günu benim lanetli günüm.

Okula gitmek icin sabırsızlanan tek benim sanırım. Dün okuduğum kitaba göre hayal ürünüde olabilir tabi, ama insanlar olmayan bisiyi neden boşu boşuna yazıya döksünlerki saçmalık.
Kitapta "okulu sevin, okul sevgili demektir." diyodu. Sevgilimi? Şu ana kadar hic sevgilim olmadı. Aşık olmadım. Olmakta istemiyorum.

Okula gec kalıcam diye üstümü hızlica giyindim ve özenle hazirladığım çantamı koluma taktım ve mutfağa indim. Dolapta bi kaç bisi vardı. Artık alişverise çıkmanın zamani gelmis. Ağzıma bisiler atıp evden çıktım. Külüstür otomobilime bindim.

-Boş park yeri yok, şurası boş. Şu arabaya bak burda gormemistim bu arabayı.

Arabadan indim. Son model lüks arabanin kapısı açıldı. Dönüp bi baktım. Bana bi bakış attı. Kitaplarıma sarılıp hızlıca ilerledim. Buda kim?

Ataberk Mutlu.

Vampir HükümetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin