Our first dance

44 8 0
                                    


Deobicei uram petrecerile, balurile si orice cuprindea oameni multi, bautura si fum, bineinteles pana am fost la prima mea petrecere alaturi de Hailey. Atunci nu mi-a mai pasat de nimeni, nici macar ca in jurul meu erau sute de persoane idioate. Ziua in care am fost la acel bal a fost o zi agitata dar s-a sfarsit prin a fi la fel de minuat ca celelalte zile alaturi de ea.

*Flashback*

Trecuse doua saptamani de cand acel cosmar ce se intamplase. Mama nu se intoarse acasa dar stiam de ea. Aceasta se certase din nou cu tata si nu mai suportase si a plecat. La inceput cand ma cautat nu am vrut sa vorbesc cu ea , dar Hailey ma incurajat sa ii acord o sansa si asta am facut. M-am intalnit cu mama la cofetaria unde mai ieseam cu ea din cand in cand si am discutat acolo tot ce aveam de vorbit. Ma abtineam cu greu sa nu plang in acel moment. Vorbeam cu ea zilnic si ne si vedeam dupa ce plecam de la scoala. Mama si tata planificau deja divortul, iar eu hotarasem sa raman alaturi de tata deoarece nu voiam sa il las singur. Avea nevoie de mine. Daca plecam , eram sigura ca se va inneca in alcool. In plus apartamentul unde locuia mama era la capatul orasului si nu voiam sa fiu asa departe de Hailey.

In acele doua saptamani , Hailey era si mai apropiata de mine si nu ma lasa singura niciun minut. Eram mai apropiate ca nicioadata. In fiecare zi mergea cu mine sa ma vad cu mama, apoi mergeam in locul nostru.

Zilele de scoala devenise super agitate deoarece toti se plimbau nervosi sau grabiti pe holuri din cauza balului care se apropia. Eu si cu Hailey nu prea paream interesate de acel bal si stateam mereu pe mijlocul holului razand de idiotii care incercau sa treaca pe langa noi. Bineinteles ca vestea ca va fi un bal la noi in scoala a ajuns si la urechile mamelor noastre care s-au aliat impotriva noastra si ne-au obligat sa mergem. Am inventat aproape toate scuzele posibile, de la rochii si pantofi pana la machiaje pe care Hailey le ura, dar degeaba. Mamele noastre aveau totul pregatit, si iata-ne..in ziua balului.

Eu si Hailey ne plangeam de doua ore in continuu dar eram ignorate de propriile noatsre mame.

„Iti vine sa crezi ca mergem la idiotenia aia de bal de care faceam misto?" spune Hailey cu o expresie trista

„ Pff da. De ce le-am spus?"

„ DE CE S-AU IMPRIETENIT?" spune ea aruncand o perna pe jos

„ Dupa bal vom face un plan impotriva lor. Ma gandesc la frisca amestecata cu pasta de dinti." Spun eu luand perna dupa jos

„ Sa stii. Punem frica in tubul de pasta de dinti, si pasta in tubul cu frisca" spune ea trantindu-se in pat

„ Esti sigura ca nu suntem gemene?" spun eu razand deoarece si eu aveam acelasi gand

Discutia noastra a fost distrusa din cauza mamelor noastre care si-au facut aparitia in camera lui Hailey. S-au uitat la noi timp de cateva minute apoi au inceput sa ne faca parul si sa ne machieze. Dupa ceva timp, eu si Hailey eram gata si ne priveam in oglinda. Nu stiam ce sa zicem. Eram socate.

„ Destiny, semeni cu un personaj dintr-un film de groaza." Spune Hailey uitandu-se in oglinda

„ Stiu." Spun avand un zambet fals pe fata

Mamele noastre pareau atat de incantate asa ca au inceput sa ne faca poze. Poze in care eu si Hailey ne prefaceam incantate si fericite. Dar nu eram asa. Rochiile nu erau genul nostru, tocurile erau naspa si trebuie sa ma tin de Hailey ca sa nu cad si sa imi rup un picior sau o mana, iar parul meu ma facea sa par ca o oaie electrocutata.

Cand ora balului a venit, mamele noastre ne-au dus in fata liceul si nu au plecat pana nu ne-au vazut ca intram .

„ Si acum ce facem?" spune Hailey

„ Asteptam sa plece." Spun eu uitandu-ma pe geam

Dupa 10 minute , mamele noatsre disparuse asa ca eu si Hailey am plecat de la scoala.

„ Si unde mergem? E noapte, aratam oribil, iar daca ne ducem acasa vom sfarsi prin a fi pedepsite." Spune Hailey uitandu-se la pantofii ei

M-am uitat la Hailey si am zambit, iar cand mi-a vazut expresia faciala si-a dat seama ca am un plan.

Ne-am dat amandoua pantofii jos si am inceput sa alergam avand pantofii in mana. Cand am ajuns in fata blocului unde ne petreceam noi timpul, am luat liftul , iar in mai putin de un minut am ajuns in locul nostru favorit.

„ Esti pregatita de propriul nsotru bal?" spun si ii zambesc in timp ce scot din poseta o micuta boxa pe care o pornesc si pun melodia noastra preferata

Aceasta a ras apoi a dat din cap afirmativ.

Am inceput sa dansam amandoua in timp ce radeam de miscarile fiecaruia. Am facut asta cam toata noaptea si sincera sa fiu mi-a placut enorm.

Dupa vreo 4 ore ne-am hotarat sa mergem acasa la ea , unde ne asteptau mamele noastre. Ne-am incaltat si am mers vaitandu-ne pana acasa, in timp ce ne tineam una de alta.

Mamele noastre cand ne-au vauzt au vrut sa afle detalii, dar noi am spus ca a fost doar „okay" , ceea ce le-a pus 1000 de intrebari, iar dupa ce eu si Hailey am disparut in camera ei, cele doua au inceput sa discute despre aceasta problema.

„ Asta a fost.. minunat, Destiny." Spune Hailey trantindu-se in pat

„ Stiu. Balul nostru a fost cel mai perfect." Spun si ma pun langa ea

„ Hai sa facem asta mai des." Spune si rade

*End of Flashback*

Dark ParadiseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum