Iubeam vara pentru simplul fapt ca puteai face orice voiai la orice ora. Puteai evada oricand doreai si nu trebuia sa iti faci griji daca este sau nu frig. Imi aduc aminte ca acea vara a fost una geniala, pe langa faptul ca eu tocmai fusesem operata. Dupa ce am fost externata, am simtit ca acum incepe intr-adevar vacanta de vara.
*Flashback*
Trecuse doua saptamani de cand am fost externata , iar in aceste saptamani nu am putut face prea multe, deoarece parintii mei plus Hailey erau mereu pe capul meu spunandu-mi „ nu fa aia. Nu fa efort.etc". Ma simteam foarte bine dar cu asa inger pazitor langa mine, trebuia sa ma gandesc de doua ori inainte sa fac ceva. Acele doua spatamani le-am petrecut cu Hailey ori la mine acasa, ori la ea, urmarind seriale si filme cu actorul nostru favorit. Deoarece eu nu aveam voie sa mananc unele alimente, Hailey renuntase si ea si drept incurajare manca tot ce mancam eu. O priveam mereu cu atata admiratie deoarece pe zi ce trece imi dovedeste ca e o persoana minunata si din aceasta cauza am devenit egoista. Egoista pentru ca nu vreau ca altcineva sa aiba parte de tot ce face Hailey pentru mine. Hailey mereu isi dadea seama ca gandeam asta si radea de mine zicand ca nu ar renunta niciodata la o bolnava ca mine. Ei bine acum nu mai sunt" bolnava".
Eram fericita ca in sfarsit puteam profita de vacanta, asa ca am iesit din camera sarind de fericire pana cand in fata mea a aprut Hailey cu o privire gen „ ce crezi ca faci?". M-am uitat cu o privire inocenta la ea , iar dupa cateva secunde am inceput sa , sarim impreuna...sfarsind prin a cadea una langa alta.
„ Deci, cineva se simte bine azi?" spune Hailey zambind
„ Glumesti? Sunt plina de energie." Spun si ma ridic
Aceasta a chicotit apoi m-a luat de mana si am plecat spre locul nostru. Am stat acolo pana cand seara si-a facut aparitia, pana atunci am avut conversatii obisnuite despre cat de mult iubim personajele dintr-un serial si altele.Dar cand luna a aparut pe cer, discutiile noastre au devenit foarte profunde.
„Stii Destiny,imi doresc ca peste 10, 20, 30 de ani sa fiu tot cu tine. Tot la fel de singure, dar intr-un apartament urias cu 5 pisici si un televizor urias unde sa il vedem pe Leo in toata splendoarea lui, si cu muuulta mancare nesanatoasa." Spune aceasta uitandu-se pe cer
„ Oh , Hailey, eu voiam sa ma casatoresc, sa fac 5 copii si sa ma mut in Italia." Spun eu abtinandu-ma ca sa nu rad
Hailey s-a ridicat si m-a privit urat, apoi a vrut sa se intoarca dar am pus mana pe ea.
„ Hailey, stii bine ca nu vreau sa ma castaoresc..bine doar daca tu ai fii baiat." Spun razand" Dar nu. Vreau sa fim la fel pana cand vom muri amandoua la 106 ani." Spun , iar ea imi zambeste „ Stii ca nu as renunta la tine pentru alta persoana." Spun si o iau in brate
Aceasta ma strange foarte tare in brate in cat am simtit o micuta durere in partea unde eram operata dar am tacut. Nu voiam sa las nimic sa strice acest moment. Acest moment in care noi doua eram sincere una fata de alta. Nu ca nu am face asta mereu, dar mereu la miezul noptii e genial.
„Ador convorbirile noastre nocturne." Spune Hailey zambind
„Si eu le ador...mai mult decat pe tine." Spun si ma ridic de langa ea incepand sa rad
„ VAIIII." Spune Hailey vrand sa para suparata" Sa stii ca nu mai primeste mancare nesanatoasa." Spune si imi arata punga de snacks-uri
„ Da-mi" spun si ma apropii de ea
Aceasta a inceput sa rada apoi a inceput sa bage toate chips-urile in gura, apoi a aruncat punga. Am inceput sa rad de ea apoi m-am asezat jos si m-am uitat la ea.
„ Hailey." Spun eu
„Da.." spune ea terminand de mancat
„ ..Te iubesc!"
*End of flashback*
CITEȘTI
Dark Paradise
RomancePrivea totul cu atata raceala in cat atunci cand te uitai in ochii ei incremeneai. Ochii ei albastrii pareau atat de intunecati, atat de duri. Zambetul ei pierise de mult de pe fata ei, iar bunatatea si fericirea nu isi mai faceau aparitia. Din fet...