Mereu eram de nedespartit si nu plecam nicaieri una fara cealalta. Tata mereu zicea ca suntem lipite una de alta si radea cu tatal ei zicand ca nu am putea sta nici macar o zi una fara cealalta. Asta era adevarat. Nu as fi putut sa stau nici macar o zi fara ea. As fi simtit mereu nevoia sa vorbesc cu ea, sa rad cu ea si sa ma prostesc cu ea.
Totul mergea minunat pana cand tata s-a gandit sa ma trimita in alt oras in vacanta la matusa mea. Atunci viata mea a fost distrusa...pentru cateva zile.
*Flashback*
Vacanta de vara era aici , iar eu si Hailey nu mai puteam de fericire. In sfarsit scapasem de idiotii de la scoala. Acum puteam sa stam treze pana tarziu, sa vorbim despre toate chestiile posibile, sa mancam mancare nesanatoasa, sa ne uitam mereu la seriale si altele. Oh stai..faceam deja asta, dar acum o vom face non stop.
M-am ridicat din pat si am observat ca Hailey inca dormea. Nu m-am putut abtine sa nu o privesc , apoi cand mi-am dat seama ca de fapt ma holbam am inceput sa ma schimb de pijamale. Nu stiam ce sa port asa ca am sfarsit prin a pune din nou pijamalele pe mine. M-am asezat pe marginea patului si ma uitam la Hailey cum doarme si in acelasi timp ma intrebam cat poate sa doarma.
„ Hailey." Zic eu in soapta" Haileyy." Zic eu putin mai tare."HAILEYYY , MI AMORRR" tip eu sarind pe ea
Aceasta a deschis ochii somnoroasa si cand m-a vazut privid-o de parca eu eram un catelus , iar ea stapanul, a inceput sa rada. Aceasta ma mangaiat incet pe cap si a zambit.
„ Destiny, mi-e somn. Aseara din cauza ta am adormit la 5." Spune ea impingandu-ma dupa ea.
Am chicotit putin apoi m-am ridicat si m-am asezat langa ea .
Am stat putin timp una langa alta povestind ce am visat , apoi am fost deranjate de tatal meu care imi daduse cea mai ingrozitoare veste. Peste doua ore plecam la matusa mea care sta la 6 ore distanta de noi. Cred ca glumea. Sa stau 5 zile cu o fiinta pe care nu o suport si departe de singura fiinta pe care o ador? Asta niciodata.
„Dar eu nu merg acolo...hai cu mine." zic eu uitandu-ma la Hailey care ma ajuta cu bagajele
„ Stii ca as vrea sa merg , dar acum si-a propus si tata sa mergem la bunica care sta la capatul tarii." Spune ea trista
Acum chiar imi picase fata. Tatii nostri au mai avut discutii cum ca noi nu am putea rezista una fara cealalta si acum exact asta fac. Pun pariu ca au pariat pe noi.
„ Hailey, trece-i si pe tatii nostri pe lista de facut farse. Cei doi au planuit asta." Spun eu strangand o bluza in pumn
„ Credeam ca doar eu gandesc asta." Spune uimita
Dupa ce am terminat bagajele, Hailey a plecat dar nu inainte sa ma imbratiseze strans si sa imi zica ca deja ii este dor de mine. Dupa ce a plecat Hailey, mi-am luat gentile si am mers in camera unde era tata. Aceasta zambea, dar eu il priveam cu raceala. Nu imi zambi asa, monstrule.
***
Dupa ore lungi pe drum, ajunsesem in sfarsit la matusa mea acasa care cand ma vazut a vrut sa ma imbratiseze dar am trecut pe langa ea spunandu-i un simplu" Hey". Eu tocmai am plecat de langa cea mai buna prietena si ea se astepta sa fiu fericita? In niciun caz. Cand am intrat in camera mea , am luat telefonul si am sunat-o pe Hailey. Am stat si am vorbit cam 4 ore cu intreruperi deoarece tata ma tot striga si nu ma lasa.
Oricum, zilele la matusa mea treceau al naibii de greu. Era deja a doua zi si ma plictiseam atat de tare. Voiam sa fie si Hailey aici, atunci clar nu ar mai fi existat monotonia asta. Am vrut sa o sun dar mi-am dat seama ca aceasta la ora asta dormea. La dracu cu orele diferite.
In momentul cand am vrut sa ma dau jos din pat, o durere puternica si-a facut aparitia in partea dreapta. Piciorul imi amortise si nu puteam sa merg. Am inceput sa tip, dar nimeni nu ma auzea. Am incercat sa merg incet tinandu-ma de perete, iar dupa ce am deschis usa am tipat din nou, de data asta fiind auzita doar de cainele idiot al matusii mele care a sarit pe mine si mi-a provocat o durere si mai mare.
„ Caine prost." Zic eu dandu-l dupa mine „ sa va ia dracu." Strig eu , iar in momentul urmator m-am trezit cu matusa mea in fata mea care voia sa ma certe ca vorbesc urat dar cand a vazut ca eram palida m-a ridicat dupa jos si a sunat la slavare.
Am stat in pat in jur de 15 minute. Timp in care incercam sa o sun pe Hailey dar avea telefonul inchis. Am renuntat si am aruncat telefonul prin camera, iar atunci cand a venit salvarea, am uitat de el.
Am fost dusa la cea mai apropiata clinica din oras, dar acolo doctorii erau atat de prosti , iar tata s-a enervat si m-a dus el pana in orasul nostru la cel mai bun spital de acolo.
Cand am ajuns acolo, doctorii s-au ocupat imediat de mine si aflasem ca am apendicita. Genial.
Stateam in pat plictisita si atunci mi-am dat seama ca telefonul meu era la matusa mea. Perfect, si acum cum voi vorbi cu Hailey?
Am fost trezita din ganduri cand in salon a intrat o asistenta si ma anuntat ca ma duce in sala de operatii. Frica ma complesise si tremuram toata. Voiam sa ma calmez dar nu puteam. Hailey nu era aici. Aveam nevoie de ea.
Asistenta m-a luat de brat si m-a dus in sala de operatii unde m-a asezat pe o masa si a inceput sa imi puna intrebari tampite..pana am simtit un miros intepator si am adormit. De atunci nu mai stiu ce s-a intamplat. Tot ce stiu e ca dupa ce am fost operata m-am trezit cu Hailey langa mine. Aceasta imi tinea mana in a ei si imi zmabea larg. Parca ma simteam mai bine acum.
„Mi-e sete." Zic eu privind-o pe Hailey
Aceasta s-a uitat la sticla de langa ea si a vrut sa imi dea sa beau dar si-a adus aminte ceva si s-a oprit.
„ Nu ai voie doua ore sa bei apa." Spune ea „Iti voi umezii buzele , okay?" spune ea si ia o bucata de servetel pe care o stropeste cu putina apa , apoi o pune pe buzele mele
„ Mersi, Hailey." Spun si ii zambesc
Efectul anasteziei nu disparuse inca si ma simteam foarte somnoroasa, asa ca am adormit cu capul pe umarul ei.
*End of flashback*
In acele zile cat am stat in spital, m-am simtit atat de protejata de catre Hailey. Ramanea sa stea cu mine seara si doar dimineata se ducea acasa sa faca dus, sa se odihneasca si sa se schimbe, apoi se intorcea. Ma ajuta sa beau, ma ducea la baie si era mereu aici langa mine. Asistentele si doctorii ne spusese ca vom ajunge mai tarziu si mai unite de atat..au avut dreptate.
CITEȘTI
Dark Paradise
RomancePrivea totul cu atata raceala in cat atunci cand te uitai in ochii ei incremeneai. Ochii ei albastrii pareau atat de intunecati, atat de duri. Zambetul ei pierise de mult de pe fata ei, iar bunatatea si fericirea nu isi mai faceau aparitia. Din fet...