Our first concert

48 10 0
                                    


Lucrul ce il iubeam cel mai mult, pe langa Hailey, erau concertele. Imi placea sa merg la concerte dar uram faptul ca acolo erau multe persoane si mai ales uram ca la fiecare concert trebuia sa ai bilet. Imi aduc aminte ca in acea vara a avut loc un concert pe care eu si Hailey il asteptasem de mult timp si chiar cand am aflat de acesta am fost lovite de realitate cand am realizat ca nu ne permitem sa mergem. Ce s-a intamplat mai departe? Ei bine totul a luat o intorsatura..

*Flashback*

Stateam in pat cu laptopul in brate si ma uitam serioasa pe internet nebagand de seama chestiile ce imi apareau in fata ochilor. Chiar inainte sa inchid site-ul unde eram, am vazut o reclama. Ochii mei s-au marit imediat si am simtit ca mi se opreste respiratia. Am cautat cu privirea telefonul apoi l-am luat in graba si am sunat-o pe Hailey care nici nu apucase sa raspunda bine ca am inceput sa ii tip in ureche.

„ NU IMI VINE SA CREDDDDD. VIN LA NOI IN ORAS. TREBUIE SA MERGEM." Spun eu repede

„CEEEE? OH DOAMNEEE." Spune aceasta tipand

Am continuat sa ma uit la acea reclama in timp ce vorbeam cu Hailey. Ii citeam fiecare rand din acea reclama si impreuna eram foarte entuziasmate si deja incepeam sa ne facem planuri.

„ Eu am 150. Tu?" spune Hailey

„ 100.." spun eu trista

Amandoua am tacut pentru cateva secunde si ne-am gandit ca totul s-a dus pe apa sambetei

„ Biletul e 300..." spun eu

„ Si ce facem? Asteptam pana la urmatorul?"

Am stat putin si m-am gandit apoi am zambit.

„Nu. Am o idee. Ne vedem in locul nostru in 10 minute. Nu intarzia." Spun si inchid

Am iesit rapid din camera mea si in timp ce ma grabeam sa ies din casa am dat de tata. M-am uitat la el apoi am zambit larg. Acesta si-a dat seama ca voiam ceva asa ca m-a privit suspicios.

„Cat?" spune el

„50." Spun eu zambind

Acesta m-a privit serios, apoi a scos banii din portofel. Am luat banii, l-am imbratisat apoi am inceput sa alerg spre locul meu si a lui Hailey. Ajunsa acolo , a trebuit sa mai astept cateva secunde pana a venit si Hailey. I-am spus sa se aseze , iar aceasta ma privea curioasa.

„Deci. Biletul e 300, nu? Tu ai 150, si acum am si eu tot 150. Cat facee?" spun eu entuziasmata

„Destiny, stii ca urasc matematica. De ce imi faci asta?" spune punandu-si mana la fata" Face 300. Tot nu ne ajunge."

„ Aici voiam sa ajung, draga mea. Am un plan si sunt sigura ca va merge foarte bine. Deci, vom merge la magazinul acela de haine "XXXL" si ne vom cumpara de acolo o bluza si niste pantaloni."

„Ma faci atat de grasa?" spune ea

„Taci. „ spun eu punandu-i mana la gura" Asa , cum spuneam. Cumparam acele haine si ne imbracam impreuna si mergem la concert. Cumparam un bilet, intram, mergem la baie, ne schimbam si BAM, am intrattt." Spun eu aplaudand

Aceasta m-a privit socata apoi a inceput sa rada.

„Esti nebuna. Crezi ca nu isi vor da seama? Cum vom merge? „

„Ne vom descurca, ai incredere." Spun si o iau de mana

Am plecat cu aceasta sa luam banii apoi am mers la acel magazin si am cumparat niste haine care se potriveau foarte bine. Daca la inceput Hailey era putin sceptica in privinta acestui plan, acum ii suradea ideea si o si amuza in acelasi timp.

Ne-am intors la locul nostru unde ne-am schimbat apoi am mers in locul unde se tinea concertul. Drumul pana la concert a fost unul plin de cazaturi. Eu si cu Hailey ne impiedicam una de alta si mereu cadea una peste alta.

„DESTINYYY, PARCA ZICEAI CA STII SA MERGI!!" spune Hailey dupa ce am cazut a 3-a oara peste ea

„Scuza-maaaa." Spun si incerc sa ma ridic.

Dupa cateva incercari am reusit sa ne ridicam si ne-am continuat drumul spre concert. Toti oamenii dupa strada ne priveau ciudat. Era si normal. Sa vezi o persoana de 500 kg pe strada care vorbeste singur si mai este imbracat si ca un boschetar, chiar e ciudat. Pe noi ne amuza acest lucru si chiar am fi vrut sa putem sa ne facem o poza dar am renuntat la aceasta idee. Cand am ajuns in fata casei de bilete, am avut parte de o surpriza.

„ Hailey, scumpa mea...unde sunt baniii?" spun eu uitandu-ma zambind fals in spate spre ea

„ Nu sunt la tine?" spune ea soptind

„ Daaa, si eu te intreb ca sa fac conversatie, nu?" spun eu ironica

„ Destiny, nu imi spune ca am pierdut banii." Spune aceasta

Am stat putin pe ganduri apoi mi-am adus aminte unde am pus banii.

„I-am gasit. „spun eu bagandu-mi mana in sutienul ei" Aici erau." Spun eu tinand banii in mana zambind

„Te urasc." Spune ea cu o privire urata

Am ajuns la femeia care vindea bilete, iar cand m-a vazut mi-a aruncat o privire plina de dispret.

„Un bilet, va rog." Spun si incerc sa zambesc

Aceasta nu spune nimic si doar imi da biletul, apoi imi face semn sa intru. Dupa ce am aratat biletul paznicului, am intrat si am mers direct spre baie. Acolo am inceput sa ne dam hainele jos , ne-am asezat parul apoi am mers spre concert.

Nu ne venea sa credem ca am reusit cu planul acesta care la inceput era ridicol.

Concertul fusese minunat, iar in tot acest timp, Hailey ma tinea de mana. Aveam amandoua lacrimi in ochi si nu ne venea sa credem ca visul nostru s-a indeplinit.

La finalul concertului, nu a mai trebuit sa ne deghizam deoarece, nimeni nu se mai uita la tine sa isi dea seama daca aveai sau nu bilet.

„ Seara asta a fost perfecta." Spune Hailey uitandu-se la mine

„Si tu care nu aveai incredere in planul meu." Spun eu chicotind

Aceasta a zambit apoi m-a luat in brate si mi-a oferit o imbratisare calda si stransa.

„ Mutlumesc, Destiny. Multumesc ca m-ai adus aici si ca ai facut aceste nebunii ca sa imi indeplinesc visul. Visul sa merg la un concert cu tine. Putea sa fie orice concert, nu conta. Ceea ce a contat a fost ca...tu erai langa mine. multumesc."

*End of flashback*

Dark ParadiseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum