Mereu am urat nuntile, mai ales cele din familie. Mereu rudele trebuiau sa imi puna tipica intrebare" Ai iubit?". Ei bine nu , nu am. Si nici nu voi avea. Nici acum in prezent nu am, dar ..de parca le pasa. Mereu am fost ciudata familiei, toti se uitau ciudat la mine. Parintii mei mereu incercau sa ma faca macar o data sa nu mai stau lipita de scaun la nunti , ci sa dansez dar nu reuseau. Nimeni nu reusea sa ma faca sa ma distrez cat de putin pana a aparut ea.
*Flashback*
Incercam din rasputeri sa o conving pe mama sa renunte la ideea proasta de a veni la nunta verisoarei mele de maine, dar nu puteam sa o fac sa se razgandeasca. Orice ziceam , ea gasea ceva care sa intoarca cuvantul impotriva mea. Uram ca Hailey nu era langa mine, poate ea o putea convinge sa ma lase sa raman la ea.
Vazand ca nu pot sa o conving pe mama am renuntat si am lasat-o sa imi aleaga rochia pentru maine, iar dupa ce am probat peste 15 rochii, am ales una lunga albastru deschis care imi amintea de culoarea cerului vazut de pe blocul unde stateam cu Hailey. Era ciudat cum orice lucru imi aducea aminte de ea. Am lasat-o pe mama sa cumpere rochia, iar eu am iesit din magazin si am sunat-o pe Hailey. Inima mea mai avea putin si iesea din piept la auzul vocii ei. Vocea ei era tot ce aveam nevoie in acea zi plina si obositoare. Am zambit , apoi i-am raspuns.
„Hailey, spune-mi ca tu nu o sa ma obligi sa vin la nunta ta." Spun eu chicotind
„Nu cred ca va fii una." Spune ea razand" Spune-mi, ti-ai gasit rochie?"
Am inghitit in sec apoi i-am raspuns. Aceasta stia foarte bine ca nu voiam sa merg la acea nunta , dar parintii ei i-au spus sa nu se bage.
Am continuat sa ma vorbim apoi am inchis cand am auzit ca mama ma striga. Am continuat cumparaturile , iar cand seara si-a facut aparitia mama a hotarat in sfarsit sa mergem acasa. Ajunsa acasa , intru repede in camera mea dar raman impietrita cand vad pe pat un buchet urias de flori. Cine mi-ar trimite mie flori? Si de ce? Nu e ziua mea. M-am apropiat de flori si am vazut ca langa era un bilet. Am luat usor biletul si am zambit imediat cand am vazut acel scris minunat.
„Mama ta s-a plans mamei mele ca nu ai partener pentru nunta, iar eu ca o prietena buna ti-am gasit unul. Normal ca un partener nu merge asa pur si simplu la o nunta cu o fata frumoasa ca tine, ci el trebuie sa o invite intr-un mod elegant, nu-i asa? Ei bine,Destiny Andrews, accepti sa iti fiu partenera la nunta plictisitoare a verisoarei tale? Astept raspunsul si sper sa fie unul afirmativ , pentru ca altfel te voi arunca de pe bloc. Glumesc...sau nu.
P.S: sper ca iti plac florile, mama le-a luat. Nu ma judeca, okay? Stii ca nu sunt cu chestiile astea. Daca tu nu te vei transforma peste noapte intr-un baiat ca sa ma iei de sotie nu cred ca va exista altcineva. Okay , pa. Te iubesccc!
A ta magnifica, minunata, adorabila, Hailey."
Am zambit apoi am luat biletul cat de delicat am putut si l-am pus in cutia unde puneam din ziua cand am intalnit-o pe Hailey, toate amintirile noastre. Am inchis cutia apoi am luat telefonul si am sunat-o.
„ Te iubesc, stii asta , nu?" spun eu imediat cand aceasta a raspuns" Si daaa, normal ca vreau sa fii partenera mea la nunta." Tip eu uitandu-ma la geam.
O puteam vedea pe Hailey care era jos uitandu-se zambind la mine. Imi facea cu mana , iar cand i-am facut semn sa intre a dat negativ din cap.
„Ne vedem maineeee. Te iubesc." Spune ea zambind
Poate ca ea zicea in gluma asta dar de fiecare data cand ea zicea acele doua cuvinte, eu zburam de fericire. Acele cuvinte insemnau mult pentru mine.
Dupa ce am incetat sa ma mai uit dupa Hailey de la balcon, m-am pus in pat si am asteptat ca dimineata sa vina ca sa imi pot vedea partenera.
Atunci cand soarele si-a facut aparitia, am sarit din pat mai fericita ca niciodata. Am inceput sa dau ture prin casa intreband-o din minut in minut, pe mama daca pot sa ma pregatesc. Mama a fost speriata de entuziasmul meu dar a fost fericita ca in sfarsit nu mai eram suparata ca trebuie sa vin la acea nunta. Acum chiar nu imi mai pasa unde mergeam, pentru ca acum totul s-a schimbat ca vine ea.
Cand mama a zis ca pot sa ma pregatesc, am urcat in camera mea si am inceput sa imi arunc hainele prin camera punandu-mi rochia pe mine, apoi pantofii. Dupa ce m-am imbracat , m-am asezat in fata oglinzii si am facut ceea ce nu faceam prea des: ma machiam. Am inceput sa ma machiez discret, apoi mi-am facut cateva bucle lejere. Cand am terminat sa ma pregatesc, m-am uitat in golinda si eram uimita de reflexia mea. Aratam asa diferit fata de cum arat in general, parca nu eram eu. Am inghitit in sec apoi am coborat. Cand am ajuns jos, i-am vazut pe parintii lui Hailey care discutau cu ai mei apoi am vazut-o pe ea. Statea langa fereastra , soarele batandu-i in fata, lumina facand-o sa arate ca un inger. Expresia fetei ei cand m-a vazut s-a transformat din una neutra in una extrem de fericita. Avea un zambet larg pe fata si din cand in cand isi musca buza de jos emotionata. M-am apropiat de ea, si fiind emotionata m-am impiedicat dar aceasta m-a prins de mana. Am analizat-o de sus pana jos si nu imi venea sa cred ca fiinta asta poate fii si mai frumoasa decat e deja.
„ WOW, arati minunat, Destiny." Spune Hailey tragandu-ma intr-o imbratisare
Nu am putut spune nimic, deoarece acea imbratisare era atat de stransa incat toate cuvintele mele erau blocate.
M-am indepartat din imbratisare si i-am zambit.
„ Esti atat de frumoasa, Hailey." Ii spun uitandu-ma de la distanta la ea
A vrut sa mai zica ceva dar parintii nostrii ne-au intrerupt si ne-au spus ca trebuie sa mergem. Am urcat in masina si dupa un drum de cateva minute in care eu si Hailey am ascultat melodiile noastre preferate la casti, am ajuns in locatia unde avea loc nunta.
M-am indreptat cu Hailey spre masa unde trebuia sa stam si am evitat toate rudele mele care se roateau in jurul meu crezand ca le voi saluta.
Orele au trecut foarte repede, iar eu cu Hailey, spre surprinderea mea, nu ne plictiseam deloc. Radeam, criticam rochiile tuturor fetelor si doamnelor si mai ales dansam pe propria noastra muzica.
In timp ce dansam impreuna pe o melodie lenta, Hailey se uita la mine si zambeste.
„ Daca as fi fost baiat te-as fi sarutat." Spune aceasta incercand sa para serioasa dar nu ii reusise, aceasta incepand sa rada
„ Oh si eu as fi facut acelasi lucru." Zic si chicotesc , vazand privirile rudelor mele asupra mea.
Toata seara, toti ne-au privit ciudat dar eu nu acordam importanta. Nu imi pasa. Hailey era aici. Lumea mea era aici, de ce mi-ar pasa de voi cretinilor?
„ Destiny. „ spune Hailey
„ Da?"
„Daca as fi fost baiat...mi-ar fi placut sa am o iubita ca tine."
*End of flashback*
Ei bine Hailey, acea zi a fost ziua in care tu, ai adancit si mai tare sentimentele mele pentru tine. Atunci mi-am dat seama ca eu de fapt te iubeam mai mult decat orice pe lumea asta..dar nu cum credeai tu.
CITEȘTI
Dark Paradise
RomancePrivea totul cu atata raceala in cat atunci cand te uitai in ochii ei incremeneai. Ochii ei albastrii pareau atat de intunecati, atat de duri. Zambetul ei pierise de mult de pe fata ei, iar bunatatea si fericirea nu isi mai faceau aparitia. Din fet...